Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

arsenal skrev:vil det sige, at hvis jeg ligger i kalorieunderskud, ikke vil tage på i muskler, selvom jeg træner dem 4 gange om ugen?

Xiva skrev:"abs diet" Altså mave muskler diæt, det lyder som om man træner massere mave og taber sig samtide, på den måde kan du altså ikke bygge masse op.
For hvis du skal have masse, skal du ligge i kalorieoverskud, også vil din fedt % stige. hvilket ikke giver abs
/Mike

Du kan godt få størrere mavemuskler mens du taber dig

arsenal skrev:Er der så nogen grund til at styrketræne, hvis du ønsker at tabe dig?

DennisO skrev:Du kan ikke gaine i underskud

ruby1312 skrev:The ABS Diet er en bog er der slet ingen der har læst den??? Ville gerne have en mening om programmet

Denne diskution har kørt en masse gange, og så vidt jeg forstod på det hele kom det frem til at der var blevet lavet utalige forsøg, men det viste sig at:
Overvægtige mennesker kunne gaine muskelmasse samtide med at smide fedt, til et hvis punkt.
Eller at folk der ikke har trænet før også kan i de første par måneder.

Xiva skrev:Denne diskution har kørt en masse gange, og så vidt jeg forstod på det hele kom det frem til at der var blevet lavet utalige forsøg, men det viste sig at:
Overvægtige mennesker kunne gaine muskelmasse samtide med at smide fedt, til et hvis punkt.
Eller at folk der ikke har trænet før også kan i de første par måneder.

Misterhamper skrev:DennisO skrev:Du kan ikke gaine i underskud
Jo det kan man godt. Selv hvis man allerede er trænet kan man blive størrere i kcal-underskud, og det er der også utallige eksempler på rundt omkring på nettet og jeg har også selv vokset i kcal underskud, og det er ikke den hurtigste eller mest reliable måde at blive kæmpe på

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster