Link til program:
artikler/traeningsprogrammer/traeningsprogrammer/the-power-of-dropsets.html
Nedenfor et hjemmestrikket regneark til dem der måtte være interesserede

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Th0mas skrev:Jeg har ikke erfaring med det pågældende program, men overvejede det kraftigt under mit sidste program valg. Mit valg faldt på George Turner 10x10, et valg som jeg ikke har fortrudt! Har haft rigtig god fremgang under programmet. Udfra at du har valgt et program med dropsets, regner jeg med at dit primære mål er masse. Til dette formål kan jeg klart anbefale GT10x10

ØbroMorten skrev:Tak for input!
GT10x10 lyder også meget fint, men personligt har jeg meget svært ved at "nøjes" med så få øvelser. Uanset hvor gennemtævet min krop er, så føler jeg, at jeg ikke har lavet nok. Jeg ved godt at det er mental issues og at jeg bare skal tage mig sammen, men jeg gider ikke rende rundt med en så frustrerende følelse i 8 uger.
Desuden passer TPOD mig også bedre rent tidsmæssigt

Th0mas skrev:ØbroMorten skrev:Tak for input!
GT10x10 lyder også meget fint, men personligt har jeg meget svært ved at "nøjes" med så få øvelser. Uanset hvor gennemtævet min krop er, så føler jeg, at jeg ikke har lavet nok. Jeg ved godt at det er mental issues og at jeg bare skal tage mig sammen, men jeg gider ikke rende rundt med en så frustrerende følelse i 8 uger.
Desuden passer TPOD mig også bedre rent tidsmæssigt
Som du kan se i min log, smider jeg ekstra øvelser oven på de 10x10. Jeg har nemlig også følelsen af ikke at have lavet nok ellers, plus at GT10x10 måske ikke rammer alle de mindre muskler nok.
Th0mas skrev:Så det du er på jagt efter er rent faktisk et fullbody 3 gange ugentlig?

TheCzech skrev:Flyttet.
Anmeldelse af programmer er til at anmelde et program, efter man har kørt det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster