Målet er Newcomers Cup anno 2013 i Atlethic Fitness -175.
Jeg vil bestræbe mig på at logge min træning hver dag, men også skrive lidt om hvordan min hverdag ellers forløber når jeg nu pludselig træner på konkurrenceplan. Hvad er mine up's and downs? hvilke udfordringer møder jeg undervejs? morsomme anekdoter? hvad for noget musik træner jeg til? Og alt hvad folk ellers spørger til. Jeg svarer gerne på spørgsmål til mit forløb, konstruktiv kritik m.m..
Jeg vil dog have mig frabedt enhver decideret negativ kommentar som er uden brugbart indhold eller lign. Alt den slags vil straks blive anmeldt, da jeg ikke selv får noget ud af den slags, og ikke gider se det i min log.
Baggrunden for mit forløb er 7 år i træningsmiljøet. Jeg har trænet fire gange i ugen eller mere de sidste 6 år, og mener derfor jeg har et rigtig godt kendskab til bodybuilding i al almindelighed, jeg går personligt meget op i teknik og de mindre detaljer, men man kan jo altid lære noget nyt
Med hensyn til kosten, så er jeg ikke ligefrem nogen guru til planlægning af kostplaner, lad os sige det sådan

Hertil får jeg lidt hjælp udefra af nogle forskellige interessenter, dog vil jeg ikke lave noget namedropping her, da bloggen handler om min vej til scenen, og ikke så meget andet
Morgenvægten sagde 76,4 kg - hvilket er det meste jeg nogensinde har vejet. Målet er at kunne bulke ca. 10 kg på henover de næste 9 måneder, for derefter at cutte. Hvorvidt det bliver til mere eller mindre ved jeg ikke. - Time will show