
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag









Tranex skrev:Du er en større og stærkere version af Active!



Tranex skrev:Du er en større og stærkere version af Active!
5x140 kg, split squat, det er fandme for sindsygt!
I er dog begge en del stærkere end jeg var i jeres alder 

bestwr96 skrev:4,28 forty-yard dash er helt åndssvagt. Er det målt med det samme som de bruger til combine?
Med combine metoden halv elektronisk halv håndstop ville jeg realistisk ligge på omkring 4,35 sek. Kan se at både din bror og dig er på u19 landsholdet:) Tester de jer i 40 yard dash? I så fald, hvilken tidtagnings metode, og hvad ligger de hurtigste tider på?
Forcedreps skrev:Ambitiøse mål. Hvor lang tid har du spillet amerikansk fodbold?

Badejern skrev:Det er godt nok en hurtig 40y tid, og 100m for den sags skyld. Er det ved nuværende kropsvægt?
Vil det ikke være mere gavnligt for dit mål at finde en NL klub at spille for. Der er meget stor niveau forskel fra NL til 1. div., eller kval. ligaen som den hedder nu. IMO er det et must at finde en klub med nogle dedikerede position coaches. Hvilken position(er) spiller du?

Mazzy skrev:Hvilken position spiller du? Og har du tilbud fra college eller vil du bare være Walk-on?


R.L. skrev:Held og lykke med ambitionen!


bestwr96 skrev:De tester ikke, men jeg vil tro at de aller hurtigste tider på u19 landsholdet ville ligge på 4,6-7. Jeg kender kun til et sted i Århus hvor man kan få taget sin tid med samme metode som de bruger til combine.
Med en 40 tid på 4,5 sek> og en kropsvægt +100kg er du sikret en plads på et college, da de i så fald er næsten lige glade med dine football skills, for de (colleges'ne) kan udvikle dig meget.





Ebbi-ztar skrev:Følger lige med her - held og lykke!
Tak!










CcBB skrev:spændende log! Din bror og dig er sgu velsignet med nogle lækre gener
Tror også vi begge prøver at udnytte dem bedst muligt 

awesome skrev:Næstved....spiller du så for Næstved Vikings?![]()
Følger lige din log lidt...er kæmpe football fan...herhjemme er det dog Kolding Guardians jeg følger...:-)
Leder pt. efter det hold jeg skal spille for. Hælder mest til Gold Diggers - trænede med dem i offseason sidste år. Men afstanden er lang fra Næstved, så er ikke sikker endnu... Fedt at du er kæmpe football fan - ekstra motiverende når folk lyster at følge loggen lidt 




J.G. skrev:awesome skrev:Næstved....spiller du så for Næstved Vikings?![]()
Følger lige din log lidt...er kæmpe football fan...herhjemme er det dog Kolding Guardians jeg følger...:-)
Nej, det gør jeg ikkeLeder pt. efter det hold jeg skal spille for. Hælder mest til Gold Diggers - trænede med dem i offseason sidste år. Men afstanden er lang fra Næstved, så er ikke sikker endnu... Fedt at du er kæmpe football fan - ekstra motiverende når folk lyster at følge loggen lidt








Almond skrev:Hvordan fungere din progression i de store øvelser?


awesome skrev:J.G. skrev:awesome skrev:Næstved....spiller du så for Næstved Vikings?![]()
Følger lige din log lidt...er kæmpe football fan...herhjemme er det dog Kolding Guardians jeg følger...:-)
Nej, det gør jeg ikkeLeder pt. efter det hold jeg skal spille for. Hælder mest til Gold Diggers - trænede med dem i offseason sidste år. Men afstanden er lang fra Næstved, så er ikke sikker endnu... Fedt at du er kæmpe football fan - ekstra motiverende når folk lyster at følge loggen lidt
Okay...Gold diggers er heller ikke dumt...:-)...det er sgu altid dem og Razorbacks...:-D
Vi havde Næstved Vikings og Køge Marines ungdomshold herovre og spille Elming Bowl sidste år...sad dernede i øsende regnvejr...men det var pisse fedt...:-)
Hvad position vil du gerne spille?


Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster