Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1340
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1338

Følg bodybuilding.dk på

Tidligere medlem - Per Fisker Rasmussen (Old Champ)

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Så har vi den store fornøjelse, at præsentere en rigtig gulddreng på vores hold. Nemlig Per Fiskser Rasmussen som vandt guld til Dm sidste år i Atleticfitness + 180.

Per satser stærkt på at forsvare sin gulmedalje i år, så der bliver pt. arbejdet hårdt med projektet. Følg hans vej mod DM i denne tråd. Har i spørgsmål til ham, er i velkommen til at stille dem her. Senere kommer et mere uddybende interview med ham omkring hans træning og konkurrencer.

Lidt om "Per Fisker Guld":

Alder:43 år

Træning antal år: 23

Resultater ved dm: 2004 nr.5 - 2005 nr.2 - 2006 nr.1
Resultater ved Nm: 2006 nr.5

Kosttilskud: Bruger kosttilskud fra Bodylab.dk og Bodyman.dk. Blandt andet Bodylab Whey 95

Per om Per:

Jeg er Far til Steffen (Mini Fikser som også har profil herinde) og har også en datter på 11 år. Min datter kommer uden tvivl også til at leve i et fitness center, når alderen bliver til det. Hun elsker i modsætning til sin Far, at sidde i en romaskine.

Jeg træner 4 split den ene uge og ugen efter bliver det til 6 split. Grunden er jeg aldrig træner når jeg har min datter i weekenden. Med det passer nu fint nok alligevel, for hun er sød til at gå de lange turer med mig. Fars træningspige, smil.

Mit mål for i år. Komme i den bedste form og gerne lidt bedre ene året før. Hvad det bringer med sig, må tiden vise. Jeg elsker min sport og det er en livsstil for mig. Og fedt det også er blevet for min søn.

Jeg har de bedste folk til at vejlede mig. Min kostvejleder Simon er nøglen til det Dm jeg vandt sidste år. Sammen med min træner Rene Sørensen fra My World Fitness, ligger de alt til rette for mig. De står mig bi 24 timer i døgnet.

Jeg træner i Dansk Helsesport og blev medlem der for første gang i 1983. Træner for det meste alene eller sammen med Steffen. Kan lide der er knald på træningen, og gemmer snakken til bagefter.

Er stolt over at komme med på det nye eliteteam og skal gøre den bedste reklame for det. Jeg kommer til Dm med et mål, aldrig gøre det ringer end sidste gang. Det træner og lever jeg efter.
---------------------------------------

Giv Per en varm velkomst

Bemærk endvidere at, vi også har optaget hans søn på vores team. Så det bliver rigtigt sjov, at følge både far og søn frem til DM og på scenen (ikke særligt tit man kan opleve dette - vi her på siden syntes det er fedt at se, at man kan kombinere familielivet og træning på den måde. Steffen bliver præsenteret senere og vi håber snart at kunne bringe et interview med dem begge :wink:

Team Bodybuilding.dk er sponsoreret af Bodyman.dk og Bodylab.dk. Teamet medlemmer bruger og får produkter fra disse firmaer stillet til rådighed i et vist omfang i forbindelse deres træning.
Vedhæftede filer
4913-P1010010[1].jpg
4913-P1010010[1].jpg (107.88 KiB) Vist 3264 gange
2213-046[1].jpg
2213-046[1].jpg (60.1 KiB) Vist 3280 gange
4807-NM_2007[1].jpg
4807-NM_2007[1].jpg (17.82 KiB) Vist 3284 gange
Sidst rettet af Boye 15. okt 2007, 10:03, rettet i alt 5 gange.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvor fedt!
Sikke da en fremgang. Dette tyder da helt 100 på at du forbedrer dig fantastisk år for år, og dermed stræber mod fremgang.

og efter din udtalelse "Aldrig at gøre det ringere end sidste gang" så regner vi selfvølgelig at se dig på toppen igen i år! :wings:

Skal nok heppe på dig til DM :clap:

Glæder mig til at læse om din søn. :strong:
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00

Super at i har fået ham med på teamet! Og super fed fysik han har =D> =D>
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

Som J har osse lige har skrevet til vores anden mand Kenneth på teamet! Så velkommen ombord :thumpup:

og Selvf. god vind til både dig og din søn frem mod DM!

/POK

P.S Bondi hvor blir tøserne af??? :confused:
Brugeravatar

Geografisk sted: Næstved

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 100.00

Kostplan: Ingen kostplan

POK skrev:Som J har osse lige har skrevet til vores anden mand Kenneth på teamet! Så velkommen ombord :thumpup:

/POK

He, he - jeg var forberedt på dette spørgsmål/krav- så jeg har en lille overraskelse klar til jer imorgen. En rigtig lille godte :wink:
Brugeravatar

Bondi skrev:
POK skrev:Som J har osse lige har skrevet til vores anden mand Kenneth på teamet! Så velkommen ombord :thumpup:

/POK

He, he - jeg var forberedt på dette spørgsmål/krav- så jeg har en lille overraskelse klar til jer imorgen. En rigtigt lille godte :wink:

Har du selv joinet teamet, Jesper? :mrgreen:
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00

GoingBiG skrev:
Bondi skrev:

/POK

He, he - jeg var forberedt på dette spørgsmål/krav- så jeg har en lille overraskelse klar til jer imorgen. En rigtigt lille godte :wink:

Har du selv joinet teamet, Jesper? :mrgreen:

:P

Lad os nu ikke kører Guld Fiskerens tråd helt af sporet ! Jeg kommer iøvrigt selv kun med på teamet når en eller anden giiir komme og fjerne alle min kawer og sy min mund sammen og ellers holde mig under observation 24x7x365 :D
Brugeravatar

Cool..

Har Per også fået lavet en log ? eller kommer det så vi kan følge hans træning op til DM 2007..

Må da sige det var lidt af en overraskelse :8 troede ikke Per stillede op i år, men glæder mig da til at se ham forsvare sin title.. =D>

_Nille
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Galleri: Vis galleri (2)

Velkommen til Pappa :D

Fedt at vi er kommet på teamet sammen, det skal nok blive rigtig godt! Er stolt af dig og dine resultater, og du er mit forbillede - så forhåbentligt kommer jeg ligeså langt som dig :D

Vi snakkes nok snart ved far ;)
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus

Bondi skrev:Har i spørgsmål til ham, er i velkommen til at stille dem her.

Kunne godt tænkt mig at høre lidt om, hvordan dit kalorie indtag ligger under henholdsvis bulk og cut. Kunne forstille mig, at det er lidt mere avanceret end +-500kcal per dag gennem hele forløbet :)
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Logbog: Ingen logbog

Velkommen på teamet! Rigtig fedt med så mange atleter og upcomming folk!
Held og lykke frem mod DM! :D

S.K skrev:Hvor fedt!
Sikke da en fremgang. Dette tyder da helt 100 på at du forbedrer dig fantastisk år for år, og dermed stræber mod fremgang.

og efter din udtalelse "Aldrig at gøre det ringere end sidste gang" så regner vi selfvølgelig at se dig på toppen igen i år! :wings:

Skal nok heppe på dig til DM :clap:

Glæder mig til at læse om din søn. :strong:

Hej Sk

tusinde tak for de søde ord og din opbakning :)

Jeg har været en sværd tid igennem og bruger min træning til at komme ovenpå igen. Det er det fede ved vores sport, når man kæmper og ligge noget saft og kraft i det, så giver det også resultat på sigt, på alle måder :) At jeg holder af min sport, komme vel ikke bag på nogen mere, og mindre fedt bliver det jo ikke når man kan dyrke den med sin søn. Uden Steffen havde jeg ikke kunne gøre dette, så mine resultater og fremgang skyldes ikke mindst Steffen og hans forståelse for det. Og super skønt er det jo, når han er bidt af det selv. Jeg er en stolt Far på alle måder og det Steffen har opnået indtil vidrer, taler for sig selv. Jeg ved hvad arbejde han har lagt for dagen til Dm 2007, og min respekt for dette fortjener han tilfulde. Jeg skal nok komme til dm i god form, og så må vi se hvad det rækker til.

Fedt du bakker op til Dm, vi får brug for det. :)

Mvh
per
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (10)

lassah skrev:Super at i har fået ham med på teamet! Og super fed fysik han har =D> =D>

Hej

Jeg siger tusinde tak og jeg er stolt over at være i selskab med de andre som kommer med :)

mvh
per
Brugeravatar

Styrkeliste

/POK

Hej Pok

jeg takker og må sige jeg er stolt over at være med. Fint selskab må jeg sige og det forpligter :)

mvh
per
Brugeravatar

Styrkeliste

Nillepige skrev:Cool..

Har Per også fået lavet en log ? eller kommer det så vi kan følge hans træning op til DM 2007..

Må da sige det var lidt af en overraskelse :8 troede ikke Per stillede op i år, men glæder mig da til at se ham forsvare sin title.. =D>

_Nille

Hej Nille

Jeg er fyldt med overraskelser, det ved du :) Men jesper fik mig overtalt, men det var nu ikke en sværd beslutning. Han gør et kæmpe stykke arbejde for vores sport og respekt for det. Hans mål med dette var nemt at sige ja til. Og lysten til en tur mere blev for stor. Så den gamle kommer Nille :D

knus
Per
Brugeravatar

Styrkeliste

Mini-Fisker skrev:Velkommen til Pappa :D

Fedt at vi er kommet på teamet sammen, det skal nok blive rigtig godt! Er stolt af dig og dine resultater, og du er mit forbillede - så forhåbentligt kommer jeg ligeså langt som dig :D

Vi snakkes nok snart ved far ;)

Hej skat

Jeg er nok mere stolt end dig skat =D> Jeg har ikke kunne gøre det uden dig og det takker jeg for :)

At skulle stå til et Dm med dig, bliver den største dag i mit liv og den skal nydes til fulde. For næste år bliver uden mig :) men den har du jo hørt før :D :D ikk skat?

Vi giver gas resten af vejen nu og vi ses i morgen til træning.

Kys Papa
Brugeravatar

Styrkeliste

Bondi skrev:Så har vi den store fornøjelse, at præsentere en rigtig gulddreng på vores hold. Nemlig Per Fiskser Rasmussen som vandt guld til Dm sidste år i Atleticfitness + 180.

Per satser stærkt på at forsvare sin gulmedalje i år, så der bliver pt. arbejdet hårdt med projektet. Følg hans vej mod DM i denne tråd. Har i spørgsmål til ham, er i velkommen til at stille dem her. Senere kommer et mere uddybende interview med ham omkring hans træning og konkurrencer.

Lidt om "Per Fisker Guld":

Alder:43 år

Træning antal år: 23

Kosttilskud: Bruger kosttilskud fra Bodylab.dk og Bodyman.dk. Blandt andet Bodylab Whey 95

Per om Per:

Jeg er Far til Steffen (Mini Fikser som også har profil herinde) og har også en datter på 11 år. Min datter kommer uden tvivl også til at leve i et fitness center, når alderen bliver til det. Hun elsker i modsætning til sin Far, at sidde i en romaskine.

Jeg træner 4 split den ene uge og ugen efter bliver det til 6 split. Grunden er jeg aldrig træner når jeg har min datter i weekenden. Med det passer nu fint nok alligevel, for hun er sød til at gå de lange turer med mig. Fars træningspige, smil.

Mit mål for i år. Komme i den bedste form og gerne lidt bedre ene året før. Hvad det bringer med sig, må tiden vise. Jeg elsker min sport og det er en livsstil for mig. Og fedt det også er blevet for min søn.

Jeg har de bedste folk til at vejlede mig. Min kostvejleder Simon er nøglen til det Dm jeg vandt sidste år. Sammen med min træner Rene Sørensen fra My World Fitness, ligger de alt til rette for mig. De står mig bi 24 timer i døgnet.

Jeg træner i Dansk Helsesport og blev medlem der for første gang i 1983. Træner for det meste alene eller sammen med Steffen. Kan lide der er knald på træningen, og gemmer snakken til bagefter.

Er stolt over at komme med på det nye eliteteam og skal gøre den bedste reklame for det. Jeg kommer til Dm med et mål, aldrig gøre det ringer end sidste gang. Det træner og lever jeg efter.
---------------------------------------

Giv Per en varm velkomst

Bemærk endvidere at, vi også har optaget hans søn på vores team. Så det bliver rigtigt sjov, at følge både far og søn frem til DM og på scenen (ikke særligt tit man kan opleve dette - vi her på siden syntes det er fedt at se, at man kan kombinere familielivet og træning på den måde. Steffen bliver præsenteret senere og vi håber snart at kunne bringe et interview med dem begge :wink:

Team Bodybuilding.dk er sponsoreret af Bodyman.dk og Bodylab.dk. Teamet medlemmer bruger og får produkter fra disse firmaer stillet til rådighed i et vist omfang i forbindelse deres træning.

Hej alle sammen

Ved ikke om det kom som nogen overraskelse at jeg stiller op igen. Men det gør jeg altså. At jeg glæder mig, siger jo næsten sig selv. For uden glæden og lysten var jeg der ikke.

At kommer med på et Team som dette er jeg meget stolt af. De folk som står bag dette projekt mener det sku alvorligt og det støtter jeg gerne op om. Men kendte nu godt til dem i forvejen, da jeg længe har brugt deres produkter og kan kun sige en ting. Kvalitet avler kvalitet. I vores sport kan man ikke klare det hele selv. Jo træningen, men nu er det jo ikke kun træningen der gør det, kosten og de tilskud som skal bruges er uhørligt vigtig og derfor har jeg brugt Bodylabs produkter.
Jeg holder af min sport og livsstil. Kan kun sige jeg på alle måde glæder mig til Dm 2007. Min form bliver ret god og mine øvelser kører som de skal. Har lavet pr i to af dem og det er ikke så ringe end da. Hvad de lyder på bliver min hemlighed. Har sagt jeg ikke laver de samme resultater 2 år i træk. Jeg ønsker en fremgang hver gang jeg skal til Dm og jeg ligger gerne både tid og kræfterne i det for det lykkes.

Til sidst vil jeg gerne sige, har i noget som i ønsker svar på, så spørg endelig. Skal svare så godt jeg kan.

Med sportslig hilsen
Per Fisker
Brugeravatar

Styrkeliste

Gozo skrev:
Bondi skrev:Har i spørgsmål til ham, er i velkommen til at stille dem her.

Kunne godt tænkt mig at høre lidt om, hvordan dit kalorie indtag ligger under henholdsvis bulk og cut. Kunne forstille mig, at det er lidt mere avanceret end +-500kcal per dag gennem hele forløbet :)

Hej Gozo

Jeg kører det på en ny måde i år. Jeg ligger meget lav i mit indtag i år. Ville gerne have et lidt dyber cut i år. Mine lav dage er på 1400.kal og de dage træner jeg ikke, da det ville koste for mange bøffer :) Den dag jeg træner ben, kører jeg 2200.kal da det er en stor muskelgruppe. Min rygtræning 2000.kal. Min bryst,skulder og armetræning ca 1800.kal. Fedt brænder altid 20.min efter træning. Men i mine fri weekender fra træning ligger jeg Lørdag og Søndag på ca 3500.kal. Fordi jeg mener det er sundt at fylde op på fridage. Det giver overskud til næste uges træning.

Men ellers har jeg kørt på samme måde som min søn. Med 500.kal intavalg. Jeg ved fra de andre år det virker super, men ville gerne prøve noget nyt. Skal man flytte nogen kg hurtig, er det meget vigtig at holde kroppen i en lidt forviret tilstand. Kroppen er en pragtmaskine, men den er meget hurtig til at tilpasse sig. Så ved at drille den med dit mad indtag, holder du den i en god forbrændningstilstand. Det samme kan du gøre i din opbygning af masse. Indtag mere de dage du træner de store muskelgrupper og mindre med de små. Dermed holder du også en fornuftig fedt% gennem din opbygning.

Jeg svinger ca 18.kg on/off. min vægt på scenen ligger på ca 87-88.kg, måske lidt laver i år. Det kan jeg fortælle mere om når vi kommer tætter på Dm.

Håber det var svar nok, eller komme du bare tilbage.

Mvh
Per
Brugeravatar

Styrkeliste

chrizzle skrev:Velkommen på teamet! Rigtig fedt med så mange atleter og upcomming folk!
Held og lykke frem mod DM! :D

Hej

Jeg siger tak.

Og ja, det er hammer fedt at være med på Teamet :)

mvh
per
Brugeravatar

Styrkeliste

HeeY "Gamle" :thumpup:

Super at se dig på Teamet også :clap: det bliver spændene at se dig igen selvom det nok bliver mest bagstage da vi jo stiller op samme dag :wings: Men så har jeg også mulighed for at stjæle noget af din hjemmelavet "Chokolade" Namme nam... den har jeg ikke glemt...Billede

KnUzz Lone...
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Galleri: Vis galleri (14)

LK.Com skrev:HeeY "Gamle" :thumpup:

Super at se dig på Teamet også :clap: det bliver spændene at se dig igen selvom det nok bliver mest bagstage da vi jo stiller op samme dag :wings: Men så har jeg også mulighed for at stjæle noget af din hjemmelavet "Chokolade" Namme nam... den har jeg ikke glemt...Billede

KnUzz Lone...

Heeeeej dejlige

Glæder mig som altid, til at se dig på scenen. Og du har min fulde opbakning hele vejen, skal nok heppe det jeg kan. :)
vi skal nok få set hinanden, bare rolig. Og jeg laver lidt extra lade, så der også er til dig. Der har vi en deal.

Knus Per
Brugeravatar

Styrkeliste

Old Champ skrev:
LK.Com skrev:HeeY "Gamle" :thumpup:

KnUzz Lone...

Heeeeej dejlige

Glæder mig som altid, til at se dig på scenen. Og du har min fulde opbakning hele vejen, skal nok heppe det jeg kan. :)
vi skal nok få set hinanden, bare rolig. Og jeg laver lidt extra lade, så der også er til dig. Der har vi en deal.

Knus Per

Bondi Team Chef skal også have lade - Nille er Team assistent hun vil også HA :D Så lav bare rigeligt :D Kan være vi skal smører jer ind i det - Jeg tror jeg tager Lone :mrgreen:
Brugeravatar

Morgen alle sammen

Har været på vægten til morgen, 95.kg lige på klokken :)

Skal i næste uge ud at har mål min fedt procent. Ikke fordi den er vigtig, men mere en kontrol. Men vil tro den ligger på ca 9 lige nu, måske lidt laver. Jeg har min data til at ligge for de sidste 5.år det sammen sted. Og det er altid sjovt at kunne se man flytter sig år fra år. Derfor er det samlet et sted.

Steffen tager jeg med, så han kommer i gode hænder fra start, man er vel Far! :) :)

Ha en skønne dag.

Spis rigtigt og træn som en tosse :lol:

kh
per
Brugeravatar

Styrkeliste

Thanks for update :wink: Det lyder rigtigt godt (Bare det var mig) =D>

Spis rigtigt og træn som en tosse

:lol: :lol: :lol:
Brugeravatar

Bondi skrev:Thanks for update :wink: Det lyder rigtigt godt (Bare det var mig) =D>

Spis rigtigt og træn som en tosse

:lol: :lol: :lol:

Hej Bondi

Hvor der er vilje, er der vej :) :lol: Så kom bare i gang Champ :D

Kh
Per
Brugeravatar

Styrkeliste

Hej

Så blev der trænet ben i dag. 21.sæt blev det til på en time. Derefter 30.min på Crossmaskinen, 600.kal blev brændt væk.

2012.kcal er det blevet til i dag, minus det forbrændte lander jeg på 1412.kcal. Glæder mig til de 3500.kcal i 2 dage nu, føler mig lidt flad.

Skal ned og kører lidt Chins med Steffen og Cj i morgen til middag. Cj har lovet mig 20.stk og mon ikke steffen gør det samme. Jeg venter til sidst og nøjes med at tage en mere end dem :D :D Bagefter skal der trænes Biceps og triceps.

Cj tager noget foto udstyr med og napper nogen billeder af vores træning. Så der skulle være en mulighed for at se vores form i morgen.

Mvh
Per
Brugeravatar

Styrkeliste

FEEE Træning der - lyder virkligt som i giver den MAXX GAS =D>

Bliver spændende at se jeres billeder (Æv - jeg skal på ferie, overvejer at blive hjemme så jeg kan se dem :) )
Brugeravatar

Hej

Så er der friske billeder, fra dagens træning med steffen. Cj er manden bag de billeder som blev taget.

Mvh
Per
Brugeravatar

Styrkeliste

Old Champ skrev:Men ellers har jeg kørt på samme måde som min søn. Med 500.kal intavalg.

Per

Super svar. Lige en ting :) Hvor ligger dit ligevægtsindtag i forhold til dine 500kcal intervaller.

Edit: og hvordan under bulk?
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Logbog: Ingen logbog

Gozo skrev:
Old Champ skrev:Men ellers har jeg kørt på samme måde som min søn. Med 500.kal intavalg.

Per

Super svar. Lige en ting :) Hvor ligger dit ligevægtsindtag i forhold til dine 500kcal intervaller.

Edit: og hvordan under bulk?

Hej

Beklager du måtte vente på svar. Men ferie med min datter :)

Mit ligevægtsindtag ligger omkring de 3000.kcal vil jeg tro.

Bulk på ca 6000-7000.kcal. Men skal lige sige jeg ikke tæller kcal under bulk. Der bliver spist igennem, men med omtanke. Gemmer alt det usunde til en fast dag om ugen.

mvh
Per
Brugeravatar

Styrkeliste