VELKOMMEN TIL TINA!
Navn:
Tina Milton
Profilnavn:
Miss TMP
Alder:
29 år en lille kalv
Civil status:
Bor med kærsten Johnni på andet år og sammen med to børn på gule plader ( silas 4 år og sarah 12 år)
Bopæl:
Valby
Arbejde:
Promotion og sales manager ( sælger sprut )
Højde:
163-164..jaja ikke langt fra dværg højde….heller lille og vågen end stor og doven ( har min mor altid sagt)
Vægt:
Off : Helst 63 meeen lå på 68 efter mit første DM i 2007 UPS
On : Regner med at se pænest ud på 54-55 kg
Konkurrencer:
7. Pladsen ved DM i bodyfitness i -164
Træning:
Jeg har nok egentlig trænet hele mit liv af den ene eller anden form for sport. Har dyrket konkurrence svømning i ti år men så kom handelsskolen og festerne og så var det sjovere…lige indtil kg kom på også. Jeg har altid været mere kraftig bygget end mine veninder men efter endt svømme karriere, blev det til mere end kraftig.
Jeg besluttede mig for at starte til styrketræning for 4 gang, og denne gang inderligt give det en chance. Så jeg begyndte seriøs at træne styrketræning i 2005 og har ikke sluppet det siden, men det er heller ikke så lang tid som mange af de andre garvet piger hvilket også kan ses. De er lidt mere rutineret.
Jeg blev fascineret af at følge dem, og se hvad deres kroppe kunne blive til og besluttede mig i dec 2005 at jeg ville prøve at gå på diet og se hvad det kunne gøre for mig. På dette tidspunkt vejede jeg ca 80 kg Der gik dog ikke lang tid før kg raslede af mig og jeg blev super motiveret for at nu skulle der ske noget. Der var et par stykker der i centeret spurte om jeg havde overvejet at stille op til konkurrence men MIG fitness mus….tror jeg ikke, men så en dag tænkte jeg, jo så har jeg et mål med det og så kan jeg holde motivationen….svære end jeg troede. Jeg fandt en der kunne hjælpe mig med den rigtige kost og vejledning, og det hjalp da også en periode men der var LAAAAANG vej igen. Da jeg syntes det var svært at holde motivationen hoppede jeg over på et team hvor vi var 15 atleter til at starte med. Men desværre gik dette i stykker i midt 2007 og jeg skulle stille op i sep 2007 til DM Jeg var rimelig meget panikken, indtil min veninde fortalte mig at hun kendte en der evt. kunne hjælpe mig og han har så hjulpet mig siden og jeg er super glad for ham.
Mål og ambitioner:
Medalje til DM 2008 og gerne stille op til flere konkurrencer om året. 1 Plads til DM 2009
Hvilken muskelgruppe er du mest tilfreds med?:
Ryg og forlår. Jeg har stadi mine svømmevinger og det er heldigt har jeg fundet ud af… det kræver meget træning at få dem
Hvilken muskelgruppe er du mindst tilfreds med?
Maven, skulder og overgangen fra røv til lår.
Hvilke kosttilskud bruger du?
Protein pulver (bodylab)