Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rasmuskrogh skrev:Du vil simpelthen afskaffe en person? Hvordan vil du gøre det, og hvorfor?

Moqensen skrev:BT giver ham et 10-tal for hans indsats mod Sverige

Pind skrev:Rasmuskrogh skrev:Du vil simpelthen afskaffe en person? Hvordan vil du gøre det, og hvorfor?
Kan starte med at rive ham af landsholdet.. Hvis ellers manden magtede at spille, så ville vi havde vundet 3 - 0 over svenskerne.. Gd han spillede ringe.

Pind skrev:Moqensen skrev:BT giver ham et 10-tal for hans indsats mod Sverige
Lol hvad basere de det på? Kan fuckede jo 2 kæmpe chancer op. :s

Moqensen skrev:Pind skrev:Moqensen skrev:BT giver ham et 10-tal for hans indsats mod Sverige
Lol hvad basere de det på? Kan fuckede jo 2 kæmpe chancer op. :s
De skriver at han var en konstant trussel, og at han fik lukket munden på hans kritikere

A.L.P.H.A skrev:nu til en lidt mere seriøs kommentar:
Jeg har aldrig set fodbold, men der er nok en grund til at han er der, håber ikke jeg fornærmere alle landsholds trænere herinde. Men morten olsen er nok en tand bedre til det end jer.

A.L.P.H.A skrev:nu til en lidt mere seriøs kommentar:
Jeg har aldrig set fodbold, men der er nok en grund til at han er der, håber ikke jeg fornærmere alle landsholds trænere herinde. Men morten olsen er nok en tand bedre til det end jer.

mikkeldj skrev:Vil i så oss afskaffe John dahl? han var da godt nok en skygge af sig selv.
HVIS DK kan holde sig fri for skader, så er der bedre alternativer, end at have Jon med på holdet.3dec skrev:Nej, men alternativt kunne han jo have skiftet Søren Larsen ind.
Apropos Morten Olsen, så har Danmark ikke kvalificeret sig de to foregående gange. Ja han er sandelig god til det.
Jeg lagde bare sangen ind fordi jeg fik en fantastisk griner over den, og jeg tænkte der måske var andre der synes den var lige så morsom

Moqensen skrev:BT giver ham et 10-tal for hans indsats mod Sverige

Equus skrev:Den primære grund til at Rommedahl er på landsholdet er hans hurtighed, manden kan klare OL kravet til 100m (10:28) det er der ikke nogen forsvarsspillere der kan følge med, derfor er han en trussel.
Han trækker konstant 2 mand med sig når han laver sine dybde løb og åbner derfor i den modsatte side. Det er næsten sagen uvedkommende om han spiller godt, så længe han trækker forsvarsspillere med sig og åbner for resten af angrebet.

8800 skrev:Equus skrev:Den primære grund til at Rommedahl er på landsholdet er hans hurtighed, manden kan klare OL kravet til 100m (10:28) det er der ikke nogen forsvarsspillere der kan følge med, derfor er han en trussel.
Han trækker konstant 2 mand med sig når han laver sine dybde løb og åbner derfor i den modsatte side. Det er næsten sagen uvedkommende om han spiller godt, så længe han trækker forsvarsspillere med sig og åbner for resten af angrebet.
Meget muligt han er hurtig, men hvor ofte ser du ham udnytter det? Der går også to mand til Bendtner, men han formår immervæk stadig at skille sig af med bolden uden blot at agere bande. IMO kunne man ligeså godt ansætte en mand til at stå med en bande og så vinkle den tilbage i stedet for at have Rommedahl til at løbe rundt derinde.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 90 gæster