Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Andersbr skrev:Cool video, men what the fuck sker der med den barbell han kastede gennem lokalet?
Manden kunne være direkte farligt at træne sammen med

Detorian skrev:Andersbr skrev:Cool video, men what the fuck sker der med den barbell han kastede gennem lokalet?
Haha, han kan jo gøre hvad der passer ham, han ejer jo sit eget center, hvis jeg ikke tager fejl.(Maximum fitness)

Detorian skrev:Andersbr skrev:Cool video, men what the fuck sker der med den barbell han kastede gennem lokalet?
Haha, han kan jo gøre hvad der passer ham, han ejer jo sit eget center, hvis jeg ikke tager fejl.(Maximum fitness)

Satme nogle tunge stænger i bruger i dit center... i mit vejer de "kun" 20KgAndersbr skrev:Detorian skrev:Andersbr skrev:Cool video, men what the fuck sker der med den barbell han kastede gennem lokalet?
Okay, det hjælper jo selvfølgelig lidt på det hele
Men anyways, fedt at sidde i sin egen verden og træne, hvorefter man bliver ramt af en 100 kg. tung barbell - Det bliver de færreste sq kønnere af![]()

. god damn i love that shit !

specter skrev:En kæmpe atlet og en af de bedste indenfor BB'ing, hvis ik den bedste..
Kenneth "flex" Wheeler...
de ihvertfald lige sorte 

Virker fint her....Mikkel leicht skrev:Den virker ikke mere

Mikkel leicht skrev:Den virker ikke mere

Spo skrev:Mikkel leicht skrev:Den virker ikke mere
Filmen? den virker da fint

Mikkel leicht skrev:Spo skrev:Mikkel leicht skrev:Den virker ikke mere
Filmen? den virker da fint
Sry, men ja den virker igen.. sjovt da den for lidt siden stod som værende fjernet fra siden

Nu var hele meningen med indlægget og videoen jo ikke at vi alle skulle sidde i en cirkel og diskutere Roids, squat teknik, vægte smadren osv. det var en video jeg fandt rigtig god og motiverende, via den gode musik og den tydelige "fuck you" attitude...Mikkel leicht skrev:forstår ikke at i synes han er så sej, foruden det at han bruger AS helt vildt, så har han jo noget nær den ringeste squat foruden at de med vilje smadre vægte ind i udstyret?? ligesom små børn? Så skulle det da være ronnie istedet, hvis man er til roid freaks...

specter skrev:Nu var hele meningen med indlægget og videoen jo ikke at vi alle skulle sidde i en cirkel og diskutere Roids, squat teknik, vægte smadren osv. det var en video jeg fandt rigtig god og motiverende, via den gode musik og den tydelige "fuck you" attitude...Mikkel leicht skrev:forstår ikke at i synes han er så sej, foruden det at han bruger AS helt vildt, så har han jo noget nær den ringeste squat foruden at de med vilje smadre vægte ind i udstyret?? ligesom små børn? Så skulle det da være ronnie istedet, hvis man er til roid freaks...

Ved jeg godt dude.. syntes bare ik Off Topic, var stedet at diskutere den slags.. men bare nyde selve klippet..Mikkel leicht skrev:specter skrev:Nu var hele meningen med indlægget og videoen jo ikke at vi alle skulle sidde i en cirkel og diskutere Roids, squat teknik, vægte smadren osv. det var en video jeg fandt rigtig god og motiverende, via den gode musik og den tydelige "fuck you" attitude...Mikkel leicht skrev:forstår ikke at i synes han er så sej, foruden det at han bruger AS helt vildt, så har han jo noget nær den ringeste squat foruden at de med vilje smadre vægte ind i udstyret?? ligesom små børn? Så skulle det da være ronnie istedet, hvis man er til roid freaks...
Fair nok, du fik så med på vejen af vide, at jeg personeligt synes det er lidt ringe, men ja det kan sikkert være motiverendePrøver ikke ødelægge dit indlæg..

specter skrev:Satme nogle tunge stænger i bruger i dit center... i mit vejer de "kun" 20KgAndersbr skrev:Detorian skrev:Andersbr skrev:Cool video, men what the fuck sker der med den barbell han kastede gennem lokalet?
Okay, det hjælper jo selvfølgelig lidt på det hele
Men anyways, fedt at sidde i sin egen verden og træne, hvorefter man bliver ramt af en 100 kg. tung barbell - Det bliver de færreste sq kønnere af![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster