Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nders skrev:Hvis jeg var faldet over den side uden at have læst dette topic først havde jeg troet det var et stort scam om at lokke penge ud af mig...

Showtek skrev:Nders skrev:Hvis jeg var faldet over den side uden at have læst dette topic først havde jeg troet det var et stort scam om at lokke penge ud af mig...
+1

Nicobruun skrev:5 ekstra bonusser?
Lyders ellers spændende!

wba0908 skrev:Der siges i youtube-klippet, at den oprindeligt var lavet til professionelle trænere og topatleter.
Så ville jeg, som bare har bodybuilding som et hobby/stor interesse i min fritid, spørge, om jeg kunne få stor brug ud af den? Jeg mener, ville jeg kunne forstå bogen ordenligt til at kunne lave mit eget træningsprogram? Eller skal man være til klogere for at man kan forstå bogens indhold, og derefter bruge det?

karsten Jensen skrev:Jeg haaber, at alle der laeser dette forum, kan forstaa at jeg ikke er interessret i at prakke jer bogen paa, hvis ikke i kan bruge indholdet.

F.Bahne skrev:Hej Karsten
er det muligt at få den som alm bog eller er det kun som download den koster 194 DKK?
Og hvis ja, hvad er fragten?
2. Jeg dyrker kampsport, vil bogen være af interresse for mig eller er det kun med henblik på bodybuilding?
mvh.
F.Bahne

F.Bahne skrev:karsten Jensen skrev:Jeg haaber, at alle der laeser dette forum, kan forstaa at jeg ikke er interessret i at prakke jer bogen paa, hvis ikke i kan bruge indholdet.
jeg bestiller bogen lige så snart min far kommer hjem

karsten Jensen skrev:F.Bahne skrev:Hej Karsten
er det muligt at få den som alm bog eller er det kun som download den koster 194 DKK?
Og hvis ja, hvad er fragten?
2. Jeg dyrker kampsport, vil bogen være af interresse for mig eller er det kun med henblik på bodybuilding?
mvh.
F.Bahne
Hej Bahne,
Vi saelger ogsaa FPM som paperback du skal da bestille via http://www.yestostrength.com/virtuemart/358.html total prisen er 95 canadiske $, dvs fragt er ca 50 $. Der kan sikkert komme dansk told oveni.
Som naevnt i et tidligere indlaeg er bodybuilding ikke naevnt i bogen. Der er derimod en raekke kampsports eksempler jeg har brugt i praksis med Nicole Sydboege (tidl verdensmester i ju-jitsu, Mark O Madsen, VM soelv i brydning og Daniel Roopnarine 3rd Dan, Gojy Karate)
Karsten

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster