Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Benjamin Reilly skrev:Nu er bulk og cut jo altså ikke sæson specifikt. Hvis du gerne vil være ripped til sommer, kan det grangiveligt være en dårlig idé at bulke. Eventuelt kan du bulke en kort periode, eller overleve en sommer som "tyk".

Ole_S skrev:Benjamin Reilly skrev:Nu er bulk og cut jo altså ikke sæson specifikt. Hvis du gerne vil være ripped til sommer, kan det grangiveligt være en dårlig idé at bulke. Eventuelt kan du bulke en kort periode, eller overleve en sommer som "tyk".
Tak for dit input.
Vil du fortælle, hvordan du plejer at køre dine bulk/cut perioder? Det er rart at have en retningslinje.
Det gælder også andre BB'ere; I er meget velkomne til at komme med jeres måde at bulke/cutte.

Pind skrev:Når jeg bulker, så ligger jeg i overskud..
Når jeg cutter, så ligger jeg i underskud..
Hvor længe de to faser er, afhænger af målsætninger og hvordan fedtprocenten udarter sig.
Det tyder meget på du intet reelt (objektivt) mål har dig. Start med at sæt dig det, så kan du planlægge dine bulk og cut perioder efter det.

Ole_S skrev:Jo, jeg har et mål med min træning. Jeg vil gerne stå fit til sommer.

Pind skrev:Ole_S skrev:Jo, jeg har et mål med min træning. Jeg vil gerne stå fit til sommer.
Hvilket vil sige at jeg havde ret i det jeg skrev..
"jeg vil gerne være fit til sommer", er ikke et objektivt mål. Målsætninger, som er subjektive, kan ikke bruges til specielt meget, da man for det meste aldrig opnår dem. De har en tendens til at ændre sig konstant.
Find dig, som jeg sagde, nogle objektive mål. Det vil gøre planlægningen meget nemmere fremadrettet.

Ole_S skrev:Pind skrev:Ole_S skrev:Jo, jeg har et mål med min træning. Jeg vil gerne stå fit til sommer.
"jeg vil gerne være fit til sommer", er ikke et objektivt mål. Målsætninger, som er subjektive, kan ikke bruges til specielt meget, da man for det meste aldrig opnår dem. De har en tendens til at ændre sig konstant.
Find dig, som jeg sagde, nogle objektive mål. Det vil gøre planlægningen meget nemmere fremadrettet.
Forstår ikke helt hvad du mener.
Men tror jeg har fundet måden, jeg vil gøre det.
Tak for din hjælp.

hjælpervenner skrev:Ole_S skrev:Pind skrev:Ole_S skrev:Jo, jeg har et mål med min træning. Jeg vil gerne stå fit til sommer.
Forstår ikke helt hvad du mener.
Men tror jeg har fundet måden, jeg vil gøre det.
Tak for din hjælp.
Subjektivt er hvad du selv mener. f.eks er ordet "fit" eller "i god form" subjektivt da det kan menes på forskellige måder alt afhængigt af hvem der siger det.
Et objektivt mål kunne f.eks. være "jeg skal stige 10 kg i bænkpres i de næste 10 uger" eller "jeg skal tabe mig 4 kg fedt de næste 2 måneder".

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster