Når jeg nu lige kommer ovenpå, efter mit Thailands eventyr, er det på tide er få nogle kilo på min tyndfede krop. Jeg har længe gået og været bange for at tage på, da jeg har været igennem et stort vægttab. Men nu er det for mit vedkommende på tide at sige farvel til mine "skinny abs" og goddag til en god masse! Jeg har stadig lidt på side benene (lovehandels), men udover det har jeg lidt løst hud, dette er jeg sikker på udligner sig, når jeg får smidt nogle kilo på kroppen, det jeg har på siderne, får jeg nok alligevel aldrig væk..
Nok om det..
Jeg er i skrivende stund:
27år
Vægt: 73 kg
Højde: 176
Træningserfaring: 2 år
Jeg har "desværre" været alt for fokuseret på at smide det sidste, så jeg har ligget på noget der ligner 1900 kcal, hvilket jeg har taget udgangspunkt i, her i min nye diæt. Derfor er den sat så lavt min kostplan, da jeg er bange for at hvis jeg bare laver en kostplan på 25-2600 kcal, vil jeg gaine for meget fedt. Min plan er så nu at veje mig hver anden uge og for hvergang jeg stopper med at tage på, vil jeg igen øge med 100-200 kcal. Jeg har masser af tålmodighed, så jeg vil ikke ligge i mere end 2-300 kcal overskud, da jeg som alle andre ikke ønsker at gaine en masse fedt. Første mål er at ramme 80kg, herefter vil jeg se mig i spejlet og se om jeg lige skal smide lidt kg inden jeg så igen, bulker videre.
Jeg har læst mig frem til at, det er fornuftigt kun at bulke 3-4 mdr, for så at cutte 1 mdr. og derefter bulke 3-4 mdr igen, jeg ved ikke om dette er en fornuftig tilgang? Men ihvertfald er min plan nu, at jeg gerne vil have en fornuftig størrelse, hvad jeg skal veje for at have det, må tiden vise.
Jeg er i tvivl om at hvis jeg skal ligge yderligere kcal på, om det skal være proteiner, hvilket jeg allerede for får meget af (2g pr. kg), fedt som jeg også får for meget af, eller om det skal være kulhydrater, såsom grov pasta eller ris..
Her er min kostplan, så må i vurdere om den er god eller dårlig, jeg er åben for kritik!