Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1630
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1628

Følg bodybuilding.dk på

Titan Hulahopring fra BodyGirl - kender i den?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej BodyBuilding,

Jeg står lige med et hurtigt spørgsmål.
Jeg skal bruge en trænings-hulahopring inden Lørdag, og har fundet denne: http://bodygirl.dk/collections/udstyr/products/titan-hula-hop-ring

Er der nogen af jer der har prøvet at bestille derigennem, og ved hvad leveringstiden er?
Og kender i hulahopringen? Er den god?

Vh. en Christina der MEGET gerne vil have en flot mave til sommer :lol: :lol: :lol:

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du spørger om en skide hula hop ring på et bodybuilding forum? jesus christ come on!

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 220.00

Kostplan: Vis kostplan

Pænt goddag Gizminister,

Sidst jeg tjekkede, så var "Bodybuildere" folk der ønskede at bygge og træne sin krop. Jeg står i den situation at jeg godt kunne tænke mig at træne min mave, og derfor har jeg fundet frem til denne hulahopring, som jeg godt kunne tænke mig at høre om der er nogle der havde erfaringer med.

Jeg beklager at du tydeligvist synes at dette er irrelevant for dig - men jeg kan desværre ikke helt se hvorfor. Det er vel et træningsredskab ligesom alt alt andet. Og tror næppe du synes at det havde været underligt hvis jeg spurgte indtil hvilke vægtstænger, eller bænke, som folk synes var de bedste.

Måske tager jeg fejl, måske er BodyBuilding kun forbeholdt mænd og folk der gerne vil ligne Arnold. Men den opfatning har jeg ikke. Er admin også af den opfattelse, ja, så må de jo slette mit opslag.

Øv.

Kender ikke siden men det virker dyrt for sådan en. Der er af og til nogle der ligner den der til forveksling på tilbud i fx Netto til 50 kr eller deromkring.

Reputation point: 35

Logbog: Vis logbog

Hej quietus,

Tak for svar. Jeg kan ikke finde noget på nettet der er billigere af dette mærke. Men kan være jeg skal prøve at søge ved bilka, netto osv. Men gad vide om det er samme kvalitet så...

Men tak for svar! O:) :D

Kvaliteten er nok underordnet eftersom hulahopringe med vægt er et åndssvagt gimmick, som mister charmen efter 5 minutter.

Men hvorfor lige hulahop ?
Du forbrænder nok ligeså meget ved at gå en tur, som at stå og vælte rundt hjemme i stuen med hulahopring.

jeg gav min mor en hularing i gave for nogle år siden, den kostede nok det dobbelte af den der, men ligner meget.

Men igen, hvorfor ?

Reputation point: 200

Hej Minipurz,

Jeg tænkte bare det så ud som en sjov form for mavetræning.. Jeg hader at tage mavebøjninger :D

Men det kan da godt være det er åndssvagt - men jeg synes da det kunne være genialt hvis det rent faktisk kunne træne ens mave!

Det tænkte jeg nok, men det er ikke sådan det fungere.

Reputation point: 200

Findes der mere effektiv træning? Sikkert. Er det det der bliver spurgt om? Nej. Den bedste træning er den man får lavet, ikke? Hvis en eller anden gerne vil have det sjovt med en hulahopring skal de da bare fyre den af. Hvis det så viser sig at der ikke er de store resultater må der vel gøres noget andet men bare det at komme i gang er vel også noget værd.

@ Christina1311: Vil du bare gerne lave noget du kan mærke i maven eller hvad er dit udgangspunkt? Der findes jo en del andre øvelser end mavebøjninger. Og hvorfor skal du bruge den inden lørdag?

Jeg har lige set en hulahopring et eller andet sted. Måske Føtex.

EDIT: "flot mave til sommer" kræver sandsynligvis mere end lidt hulahop-sjov, men det kommer an på dit udgangspunkt og med så sparsom information er det umuligt at sige hvad der skal til.

Reputation point: 35

Christina1311 skrev:Hej BodyBuilding,

Jeg står lige med et hurtigt spørgsmål.
Jeg skal bruge en trænings-hulahopring inden Lørdag, og har fundet denne: http://bodygirl.dk/collections/udstyr/products/titan-hula-hop-ring

Er der nogen af jer der har prøvet at bestille derigennem, og ved hvad leveringstiden er?
Og kender i hulahopringen? Er den god?

Vh. en Christina der MEGET gerne vil have en flot mave til sommer :lol: :lol: :lol:

Hvis du gerne vil smide fedt på maven, så får du ikke noget ud af at træne maven specifikt.
Hvis du i forvejen er slank og gerne vil have tydeligere mavemuskler, så får du stort set intet ud af at lege med en hulahopring.
Sidst rettet af kejserA 21. maj 2015, 20:31, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 45

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Flad og flot mave made easy :baby::
Hvis du gerne vil have en flot mave, så skal du squatte, dødløfte, lave bænkpres, bent over rows, pull-ups og military press. Det skal være tungt og det skal være hårdt, og gerne tre gange om ugen.

Sideløbende, så skal du spise relativt proteinrigt og få gode fedt- og kulhydratkilder indenbords. Mængdemæssigt, skal du spise så du taber dig i omegnen af 500g om ugen.

Sæt i værk...
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Pind skrev:Flad og flot mave made easy :baby::
Hvis du gerne vil have en flot mave, så skal du squatte, dødløfte, lave bænkpres, bent over rows, pull-ups og military press. Det skal være tungt og det skal være hårdt, og gerne tre gange om ugen.

Sideløbende, så skal du spise relativt proteinrigt og få gode fedt- og kulhydratkilder indenbords. Mængdemæssigt, skal du spise så du taber dig i omegnen af 500g om ugen.

Sæt i værk...

Øv... Så det du siger er at der ikke er nogle af disse smarte quick fix løsninger der virker..

Reputation point: 125

Det ER et quick fix!
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Tak for jeres svar,
Jeg kigger på det. Synes nu stadig det virker som et godt redskab. Men har taget jeres indlæg til mig, og tror jeg napper en og så kombinerer det med "almindelig" mavetræning - og selvfølgelig sund kost.

Christina1311 skrev:Tak for jeres svar,
Jeg kigger på det. Synes nu stadig det virker som et godt redskab. Men har taget jeres indlæg til mig, og tror jeg napper en og så kombinerer det med "almindelig" mavetræning - og selvfølgelig sund kost.

Ikke sund kost men:
Pind skrev:Sideløbende, så skal du spise relativt proteinrigt og få gode fedt- og kulhydratkilder indenbords. Mængdemæssigt, skal du spise så du taber dig i omegnen af 500g om ugen.
Brugeravatar

Reputation point: 522

Geografisk sted: Lindø

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 212.50
- Dødløft: 270.00

Christina1311 skrev:Tak for jeres svar,

Du glemte vist det Pind skrev om træningen.

Pind skrev:Flad og flot mave made easy :baby::
Brugeravatar

Reputation point: 490

Træner her: Ultimate Gym

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 96 gæster