Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BigHungry skrev:Måske SL eller SS med en højere volume er en mulighed? Det er dog ikke noget, jeg selv har testet, men det kunne se ud som følgende:
Squat 5x5
Dødløft 1x5
Bænkpress: 5x5
Press: 5x5
Rows: 5x5
Pullups: 5x5
Alternativt kan du jo køre SS eller SL som normalt to gange om ugen og så supplere via en tredje træningsdag derhjemme i form af lidt kropshævninger, armbøjninger og bw squats/pistols? Antaget at grunden til du kun kan træne to gange om ugen har noget at gøre med adgang/tid til at tage i centeret fremfor lyst/motivation.

BigHungry skrev:Ja, det ville jeg. Og selvfølgelig med mindst to dage imellem, så du får det lidt spredt ud over ugen, men samtidig ikke har for lang en pause imellem to af dagene. Det kunne eksempelvis være mandag og torsdag du træner. Hvis du vælger en bw dag derhjemme, kan du træne mandag og fredag - og så have bw-dagen om onsdag fx.

Mharritz skrev:Søg efter programmet Back to basics. Det bør matche dine kriterier.

Jeg stødte tidligere på et træningsprogram med en hård, medium og let dag. Nogen, der har et link til det, eller ved hvad det hedder?

Mharritz skrev:Søg efter programmet Back to basics. Det bør matche dine kriterier.

Borumpas skrev:5/3/1 Karl's Method er 2 træninger i ugen. Du kan google hans log + programmet og se, hvordan det gik ham.Jeg stødte tidligere på et træningsprogram med en hård, medium og let dag. Nogen, der har et link til det, eller ved hvad det hedder?
Kan det være Texas Method?
Jeg trooor, det er muligt at gøre det på to dage, hvis du skipper den lette dag. Du kan prøve at skrive til TrexMode her på siden og spørge om hans 4 dages TM split.

NGS skrev:Tager fra Jim Wendlers bog.
Mandag:
* Squat 5/3/1
* Bænkpres 5/3/1
* Assistance øvelser
Torsdag:
* Dødløft 5/3/1
* Military pres 5/3/1
* Assistance øvelser
For assistance øvelser vil Wendler vælge 1 eller 2 øvelser per hovedløft( Altså 2-4 ekstra øvelser per træning)

bertelle skrev:NGS skrev:Tager fra Jim Wendlers bog.
Mandag:
* Squat 5/3/1
* Bænkpres 5/3/1
* Assistance øvelser
Torsdag:
* Dødløft 5/3/1
* Military pres 5/3/1
* Assistance øvelser
For assistance øvelser vil Wendler vælge 1 eller 2 øvelser per hovedløft( Altså 2-4 ekstra øvelser per træning)
Tak for det :-) Søger dog stadig et sted, hvor jeg kan læse alt om programmet, ligesom de træningsartikler om SS og B2B, der er her på siden. Nogen, der har haft held med at finde noget?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster