Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1327
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1324

Følg bodybuilding.dk på

Tøjmoden i Århus pt?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hvad mener i er smart tøj i øjeblikket, som også er til at købe for sin SU, og som ikke er stramt siddende til mit korpus :wink: Århus er jo ikke byen hvor man har det nemt med at komme ind på værtshusene med Karl Kani og lignede tøj som fx kan findes på www.streetman.dk.. :hihi:
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Mikkel leicht skrev:Hvad mener i er smart tøj i øjeblikket, som også er til at købe for sin SU, og som ikke er stramt siddende til mit korpus :wink: Århus er jo ikke byen hvor man har det nemt med at komme ind på værtshusene med Karl Kani og lignede tøj som fx kan findes på http://www.streetman.dk.. :hihi:

Det har jeg egentlig ikke døjet med de par gange jeg har været i byen i Århus. Men det kan jo selvfølgelig være blevet strammet væsentligt op siden jeg var der sidst.

Er det fordi du vil ind på alle poptøse stederne Mikkel? :D
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Reputation point: 0

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Galleri: Vis galleri (18)

Andersbr skrev:
Mikkel leicht skrev:Hvad mener i er smart tøj i øjeblikket, som også er til at købe for sin SU, og som ikke er stramt siddende til mit korpus :wink: Århus er jo ikke byen hvor man har det nemt med at komme ind på værtshusene med Karl Kani og lignede tøj som fx kan findes på http://www.streetman.dk.. :hihi:

Det har jeg egentlig ikke døjet med de par gange jeg har været i byen i Århus. Men det kan jo selvfølgelig være blevet strammet væsentligt op siden jeg var der sidst.

Er det fordi du vil ind på alle poptøse stederne Mikkel? :D

Haha ved ikke hvad poptøse stederne er så :lol: Gaz station ? broen? :roll:

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Brugeravatar
StrongMan

Styrkeliste

Hvad der er på mode kan jeg ikke lige svare på. Men hvis du går op og ned ad strøget, Brunns Galleri og Stor Center Nord, så burde du nok finde nogle butikker med tøj du gider gå i og er til at betale som studerende.

Der er selvfølgelig også Magasin, Salling og andre lidt dyrere tøjbutikker rundt omkring i Århus C, men kommer selvfølgelig an på hvor meget du vil betale.

Hvad der ligger af butikker længere ude for Århus C ved jeg ikke rigtig, det er faktisk også ret begrænset.

Edit: Off topic, hvornår flytter du herned og hvor i Århus skal du bo?
Well, you can always be thinner... look better.
Brugeravatar

Reputation point: 315

Kostplan: Vis kostplan

Ratz skrev:Hvad der er på mode kan jeg ikke lige svare på. Men hvis du går op og ned ad strøget, Brunns Galleri og Stor Center Nord, så burde du nok finde nogle butikker med tøj du gider gå i og er til at betale som studerende.

Der er selvfølgelig også Magasin, Salling og andre lidt dyrere tøjbutikker rundt omkring i Århus C, men kommer selvfølgelig an på hvor meget du vil betale.

Hvad der ligger af butikker længere ude for Århus C ved jeg ikke rigtig, det er faktisk også ret begrænset.

Edit: Off topic, hvornår flytter du herned og hvor i Århus skal du bo?

Okay.. er det komfortabelt at gå i, altså XXL størrelser som ser ordentlig ud :hihi: Jamen starter på skolen den 24 august, så ugen før er jeg flyttet..

Brugeravatar
StrongMan

Styrkeliste

Mikkel leicht skrev:Okay.. er det komfortabelt at gå i, altså XXL størrelser som ser ordentlig ud :hihi: Jamen starter på skolen den 24 august, så ugen før er jeg flyttet..

Du skal nok lede lidt hårdere end mig for at finde noget, men mon ikke du kan finde noget der ser ordenligt ud i din størrelse.

Men må tilstå at jeg ikke ved hvor mange steder der har noget i din størrelse, men de første steder jeg nævnte ville jeg nok starte med at lede da de sidstnævnte er dyrere.
Well, you can always be thinner... look better.
Brugeravatar

Reputation point: 315

Proletar stilen har oplevet kraftig nedgang i popularitet de sidste par år, og de fleste diskoteker/barer lukker ikke folk ind mere der bærer den slags tøj.

Btw skulle minimal blive det helt store. Enkelt tøj kommer på mode. Dvs ikke mere humör og björkvin tøj. Men tøj som fx simple grå jeans, en helt hvid t-shirt og en sort cardigan. Hvilket selvfølgeligt har været populært blandt en masse af os i forvejen, men det skulle helt sætte de mere farverige looks af inden for en nær fremtid :)
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Moqensen skrev:Proletar stilen har oplevet kraftig nedgang i popularitet de sidste par år, og de fleste diskoteker/barer lukker ikke folk ind mere der bærer den slags tøj.

Btw skulle minimal blive det helt store. Enkelt tøj kommer på mode. Dvs ikke mere humör og björkvin tøj. Men tøj som fx simple grå jeans, en helt hvid t-shirt og en sort cardigan. Hvilket selvfølgeligt har været populært blandt en masse af os i forvejen, men det skulle helt sætte de mere farverige looks af inden for en nær fremtid :)

Også på tide... Folk de pumper ja de farver som én i helvede. Man har en tendens til at undervudere minimalisme...

Kan selvfølgelig og så være det har noget at gøre med, jeg er farveblind og alle de farver fra Humör får mit syn til at gå i baglås og bare gør det hele gråt ](*,)
What would Tyler do?
Brugeravatar

Logbog: Ingen logbog

Moqensen skrev:Proletar stilen har oplevet kraftig nedgang i popularitet de sidste par år, og de fleste diskoteker/barer lukker ikke folk ind mere der bærer den slags tøj.

DU har tildels ret. Humör og bjørkvin tøj har dog været out-played i lang tid nu.
Det med at de mere simle farver som grå, sort hvid er ved at komme til sinr et, har du helt ret i. Dog er det med farverne ikke helt OUT! Man ser jo hvor stigende mængden af mennesker der har skovmandsskjorter med tern og farver. SKovmandskjorten er et kæmpe hit nu og også fremover.

Moqensen skrev:Proletar stilen har oplevet kraftig nedgang i popularitet de sidste par år

Det er der mange forskellige meninger om. Personligt vil jeg sige at jeg oplever det direkte modsatte i Aalborg og omegn. Har netop været på messe i kbh, plus besøgt en hel del leverandører, og de snakker netop om at det er i fortsat fremgang, især set i lyset af finanskrisen.

Moqensen skrev:og de fleste diskoteker/barer lukker ikke folk ind mere der bærer den slags tøj.

Den slags er jo bare til grin, fordi man nægter at gå i stramt tøj, så må man ikke gå i byen? Eller er man med garanti en ballademager fordi man har en bestemt tøjstil? Jeg har selv har arbejdet i diskoteks branchen, og stadig kender mange der gør det. Mit indtryk er deraf ikke at der er noget overtal, af det du vælger at kalde for proletar'er, i overfalds-statestikken..

Anyways, hvem fanden gider også gå i byen på et lorte sted, der vælger deres kunder via deres tøj. Jeg kunne brække mig.
Brugeravatar
EliteTeam

Nelly.com er en lækker side, og den spotter de fleste trends temmelig hurtigt i opløbet. Er måske en anelse pebrede priser, men der er fra tid til anden nogle billige scoops derinde. Men var mere for at bruge den som inspiration, de har modeller til at bære det meste tøj, så giver en hint om sammensætninger osv.

Ellers er lookbook.nu en sand perle. Fandt siden fra min kærestes computer, og den er temmelig nice som inspiration.

Men igen, har ingen ide om hva' der rykker i Århus, og da slet ikke, hva' du synes om. Men der har du i hvert fald nogle muligheder. Shop amok! :lol:
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Nørrebronx

HuggeK skrev:

DU har tildels ret. Humör og bjørkvin tøj har dog været out-played i lang tid nu.
Det med at de mere simle farver som grå, sort hvid er ved at komme til sinr et, har du helt ret i. Dog er det med farverne ikke helt OUT! Man ser jo hvor stigende mængden af mennesker der har skovmandsskjorter med tern og farver. SKovmandskjorten er et kæmpe hit nu og også fremover.

Det er jo ikke alle der ved at det har været out-played i et stykke tid. Det er stadig et integreret billede i dagligdagen :hihi:

Jeg er ikke helt enig i de ternede skjorter. De var rigtigt store for to års tid siden, men vil ikke mene de hører til blandt fremtidens mode. Tøj firmaerne bliver dog ved med at producere nye modeller, og derfor vil folk blive ved med at købe dem.

Andersbr: Så så. Det er jo ikke min mening jeg udtrykker. Det er tendensen :) Det er jo ikke mig der har valgt at folk i bullrot tøj ikke skal lukkes ind på diskoteter.
Brugeravatar

Bare køb det tøj som du selv synes er pænt og som du kan være i !

De er ikke så strikse i byen medmindre du enten går på Kupe' eller kommer i byen i joggingbukser.

Jeg selv foretrækker Lewis 101 modellen, der kan benene nemlig være :D og så en t-shirt eller skjorte.

Tror du bliver nødt til at bestille t-shirter og lign på nettet, mange butikker fører kun de "normale str".

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 170.00

Moqensen skrev:Andersbr: Så så. Det er jo ikke min mening jeg udtrykker. Det er tendensen :) Det er jo ikke mig der har valgt at folk i bullrot tøj ikke skal lukkes ind på diskoteter.

Hvis du troede det var et "angreb" på dig, så misforstod du mit indlæg Moqensen :)

Jeg ved godt det ikke er dit der bestemmer hvor moden bevæger sig hen, eller hvem der kommer ind i byen i hele landet :) - det var mere sådan generelt, at jeg kunne "brække" mig over det :D
Brugeravatar
EliteTeam

Moqensen skrev:
HuggeK skrev:

Det er jo ikke alle der ved at det har været out-played i et stykke tid. Det er stadig et integreret billede i dagligdagen :hihi:

Jeg er ikke helt enig i de ternede skjorter. De var rigtigt store for to års tid siden, men vil ikke mene de hører til blandt fremtidens mode. Tøj firmaerne bliver dog ved med at producere nye modeller, og derfor vil folk blive ved med at købe dem.

Andersbr: Så så. Det er jo ikke min mening jeg udtrykker. Det er tendensen :) Det er jo ikke mig der har valgt at folk i bullrot tøj ikke skal lukkes ind på diskoteter.

Nej desværre. SYnes deres tøj er ualmindeligt grimt. Men hver sin smag..

Det kan godt ske at skovmansskjorterne har været oppe i et stykke tid. Jeg vil dog påpege dem titlet som: TOP NICE! :D

Den dag du giver en finger for hvad andre tror of tænker om din tøjstil, og dertil hørende image, er den dag du bliver lykkelig. Dog er verden, og byer som Århus, ikke nået dertil, og derfor synes jeg det handler om at snigkigge lidt til moden, gennem medier, og så tilføje det sit eget touch.

Personligt er jeg meget til det plain. Jeg synes en fed pasform og et fedt snit, er 1000 gange federe end farveopkast alle vegne. Desuden fravælger jeg visse ting, så som helt tighte jeans, da det ikke klæder mig. Men at gå i en herremis forretning, og købe smørtenor klude magter jeg umådeligt sjældent. Dette skyldes pris, og det faktum at det gør alle andre, so whats the point, hvis man som jeg, ikke har et behov for at være en del af flokken.

Det betyder dog ikke at jeg ikke har modetøj i skabet, det er nu bare så heldigt at en stor del af min omgangskreds er i branchen, så jeg er kommet nemmere til de dyre klude.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 0.10
- Squat: 300.00
- Dødløft: 60.00

Galleri: Vis galleri (8)

Bundesball skrev:Den dag du giver en finger for hvad andre tror of tænker om din tøjstil, og dertil hørende image, er den dag du bliver lykkelig. Dog er verden, og byer som Århus, ikke nået dertil, og derfor synes jeg det handler om at snigkigge lidt til moden, gennem medier, og så tilføje det sit eget touch.

Personligt er jeg meget til det plain. Jeg synes en fed pasform og et fedt snit, er 1000 gange federe end farveopkast alle vegne. Desuden fravælger jeg visse ting, så som helt tighte jeans, da det ikke klæder mig. Men at gå i en herremis forretning, og købe smørtenor klude magter jeg umådeligt sjældent. Dette skyldes pris, og det faktum at det gør alle andre, so whats the point, hvis man som jeg, ikke har et behov for at være en del af flokken.

Det betyder dog ikke at jeg ikke har modetøj i skabet, det er nu bare så heldigt at en stor del af min omgangskreds er i branchen, så jeg er kommet nemmere til de dyre klude.

HØRT! du har så ret.

HuggeK skrev:
Bundesball skrev:Den dag du giver en finger for hvad andre tror of tænker om din tøjstil, og dertil hørende image, er den dag du bliver lykkelig. Dog er verden, og byer som Århus, ikke nået dertil, og derfor synes jeg det handler om at snigkigge lidt til moden, gennem medier, og så tilføje det sit eget touch.

HØRT! du har så ret.

Glæder mig du er enig.

Og en lille sidenote: Er det ikke morsomt at stort set alle (eller i hvert fald mange af mine bekendte ) der er i branchen, aldrig selv kunne finde på at smide 1500+ kroner for bukser og trøjer, når det er deres egne surt optjente penge :wink:
Brugeravatar

Styrkeliste

Bundesball skrev:
HuggeK skrev:

HØRT! du har så ret.

Glæder mig du er enig.

Og en lille sidenote: Er det ikke morsomt at stort set alle (eller i hvert fald mange af mine bekendte ) der er i branchen, aldrig selv kunne finde på at smide 1500+ kroner for bukser og trøjer, når det er deres egne surt optjente penge :wink:

Hehe. Jeg synes at 1500kr for et styk tøj er sku' for meget.
Jeg kigger på kvaliter fremfor kvantitet når jeg køber tøj, men jeg synes da også man kan finde et par pæne jeans til en 800kr, hvor kvaliteten er i top :D

Bundesball skrev:Den dag du giver en finger for hvad andre tror of tænker om din tøjstil, og dertil hørende image, er den dag du bliver lykkelig.

Jeg giver ikke en fuck, og jeg er ikke lykkelig endnu. Øv :(
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

TheFatboy skrev:
Bundesball skrev:Den dag du giver en finger for hvad andre tror of tænker om din tøjstil, og dertil hørende image, er den dag du bliver lykkelig.

Jeg giver ikke en fuck, og jeg er ikke lykkelig endnu. Øv :(

Ja det var måske også lidt for "feel good" ´skrevet.

Ikke desto mindre så er det da en faktor mindre i dit "ikke lykkelige" liv. Så må du bare skrue på de andre knapper...
Brugeravatar

Styrkeliste

HuggeK skrev:
Bundesball skrev:
HuggeK skrev:

HØRT! du har så ret.

Glæder mig du er enig.

Hehe. Jeg synes at 1500kr for et styk tøj er sku' for meget.
Jeg kigger på kvaliter fremfor kvantitet når jeg køber tøj, men jeg synes da også man kan finde et par pæne jeans til en 800kr, hvor kvaliteten er i top :D

Bestemt! Men så er vi også lidt ude for "high fasion" som netop er flødekransene, og herremiserne jeg henviser til :wink: (mener det ikke så slemt som jeg skriver det, går selv i nogle af tingene)

Men jeg har det langt bedre med mig selv hvis jeg har fundet et par fede bukser til 700-800 kr. og købt disse, end hvis jeg har lagt 1500 for et par! Det går imod mine principper :D
Brugeravatar

Styrkeliste

Andersbr: Hehe godt nok. Troede nemlig lige at du tog indlægget alt for personligt. Synes det er lidt overraskende at hiphop/gangster/rapper/proletar - stilen skulle være på vej frem. Men det kan godt ske, så vil der nok bare blive udvisket mellem typerne, så flere mennesker blive rene "pop drenge" og "proletar" i stil.

Bundesball: Jeg ynder også at handle high street fashion, da jeg hader at skulle betale de latterligt høje priser nogle varer står til. Og jeg mener at kan skal finde sin egen stil, i stedet for bare at kopiere andre. Derfor handler jeg som regel også udenlandsk over nettet, så der ikke er så stor en chance for at andre render rundt i det samme :dance:
Brugeravatar

Moqensen skrev:Andersbr: Hehe godt nok. Troede nemlig lige at du tog indlægget alt for personligt. Synes det er lidt overraskende at hiphop/gangster/rapper/proletar - stilen skulle være på vej frem. Men det kan godt ske, så vil der nok bare blive udvisket mellem typerne, så flere mennesker blive rene "pop drenge" og "proletar" i stil.

Bundesball: Jeg ynder også at handle high street fashion, da jeg hader at skulle betale de latterligt høje priser nogle varer står til. Og jeg mener at kan skal finde sin egen stil, i stedet for bare at kopiere andre. Derfor handler jeg som regel også udenlandsk over nettet, så der ikke er så stor en chance for at andre render rundt i det samme :dance:

Ja, men man skal nogle gange lige lære mærkers størrelser at kende :D

Men har selv været på posthuset en del gange efterhånden, for at hente en kasse tøj fra USA. Love it.
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Off topic

Brugere online