Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

!

Jeg har set Tour De France hele mit liv ja, men havde i sinde at droppe det næste år.
TheCzech og tisoe fair nok, men ville I ikke hellere have der var mere opmærksomhed på Natural Bodybuilding, så sporten ikke kræver man sætter helbredet på spil?

vmax32 skrev:hvis ikke jeg tager helt fejl, så syntes jeg engang at have læst at Natural Bodybuilders tager test kurer når de er off season.

Soeren skrev:Jeg er først og fremmest enig i, at det er uheldigt at mange ser op til misbrugerne. Jeg synes også at det er kedeligt at så mange åbenlyst flirter med tanken om at bruge steroider, eller forsvarer brugen af steroider med, f.eks., at de jo også skal arbejde hårdt for at opnå en stor krop - jeg så gerne at man her på siden aktivt forsøgte at fremme naturlig bodybuilding, ved at fokusere på de resultater man kan opnå uden brug af steroider, men jeg tror ikke det ville blive godt modtaget på grund af den nuværende attitude til steroider blandt mange brugere her på siden.
Jeg anser brugen af steroider blandt toppen i bodybuilding som et problem fordi det skaber et mande ideal, der kun er opnåeligt ved en adfærd der er stærkt sundhedsskadeligt. Det er et problem hvis mange små drenge tror man skal have så store guns som Arnold for at være en rigtig mand, ligesom det er et problem at små piger tror de skal ligne en Auschwitz fange for at være feminine. Det er en uheldig samfundsudvikling, og bodybuildingmiljøet burde tage mere ansvar og fremme den sunde tilgang til bodybuilding. Altså fokus på den sunde livsstil som man kan opnå ved at bodybuilde igennem fokus på sund kost m.m.
Kort sagt er jeg enig med dig, men jeg tror ikke det er et budskab der vil blive taget godt imod her, eller i bodybuilding miljøet.

Debat om brugen af AS er ikke tilladt her, ligesom størstedelen af brugerne anbefaler den naturlige tilgang.

Legend skrev:Jeg kan godt se at det jeg skrev kan misforstås.
Debat om specifik brug af AS er ikke tilladt - ie der er forbudt at debatere hvorvidt xxxx i yy dose er bedre end z.
Det er derimod ganske rigtigt tilladt at debatere hvorvidt AS er ok/ikke ok osv. i den retning.

Legend skrev:Debat om brugen af AS er ikke tilladt her, ligesom størstedelen af brugerne anbefaler den naturlige tilgang.
Rasmus Ladefoged skrev:Ja, for nogle der går op i bodybuilding, bruger tid på diverse fora, ser film osv, kan deres ideal da blive forvrænget. Men denne gruppe er immervæk ikke særlig stor, set over hele verden.

Rasmus Ladefoged skrev: Bodybuilding når ikke ud til masserne.

Dingo skrev:Der er doping i alle sportsgrene, det kan der ikke gøres så meget ved.
Der er set positive dopingprøver i golf, come on

alwin skrev:Dingo skrev:Der er doping i alle sportsgrene, det kan der ikke gøres så meget ved.
Hvordan skal doping hjælpe i golf?? Et hurtigere slag?
Det overraskede mig

alwin skrev:Dingo skrev:Der er doping i alle sportsgrene, det kan der ikke gøres så meget ved.
Hvordan skal doping hjælpe i golf?? Et hurtigere slag?
Det overraskede mig

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster