Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

5teensig skrev:Med mindre dine ribben vender omvendt er der nu nok ikke den store forskel, og med 2 måltider dagligt er du jo en anoreksi-pige på 11 år, tag dig sammen og spis!

markuscbh skrev:Jeg er godt 186 høj og sidder godt fast på 70kg pinden. Jeg er meget vel klar over det ikke er meget og at jeg ingen skade ville tage af at tage 5-10kg på i muskel og fedt.
Jeg arbejder også på at æde, men det er af gammel og dårlig vane at udskyde måltider så jeg måske ender på 2 istedet for 3 eller sågar 4 måltider dagligt.
Jeg må bytte grøntsagerne ud med cheeseburgere
Det er nu heller ikke sådan at jeg kan skære gipsvæge med mine ribben, det er nu sådan bare sammenlignet med mange andre. Min brystkasse er nok bare indrettet lidt anderledes.

Henrik-Bangsø skrev:det kan foresten godt gi lidt rumlen i maven den første uges tid pga alt den lactose der er i , der ud over er der også ret store mængder animalsk fedt i som ikke er vandvittigt sundt i de mængder , men vi snakker jo kun 3 måneder her så det er ikke ligefrem farligt som nogle tror

Henrik-Bangsø skrev:det kan foresten godt gi lidt rumlen i maven den første uges tid pga alt den lactose der er i , der ud over er der også ret store mængder animalsk fedt i som ikke er vandvittigt sundt i de mængder , men vi snakker jo kun 3 måneder her så det er ikke ligefrem farligt som nogle tror

Henrik-Bangsø skrev:http://stronglifts.com/gomad-milk-squats-gallon-gain-weight/
læs og bliv klogere .

Henrik-Bangsø skrev:du har ikke læst det og nej ..

ntp9 skrev:Mælk er glimrende at bulke på. Hvis jeg kun vejede 70 kg ville jeg endda overveje at opgradere til piskefløde for at sætte lidt skub i processen
Thegame: Der er andre faktorer som pris, der spiller ind også. Hvis du forsøger at clean bulke, vil jeg dog godt medgive, det ikke er ideelt.

Henrik-Bangsø skrev:jeg blev ikke synligt federe ,, drengen skriver man kan se hans skelet, han har nok en fedt procent på 5 og det er langt fra optimalt din fedt procent stiger max 5-6 % det står også i atiklen

5teensig skrev:Med mindre dine ribben vender omvendt er der nu nok ikke den store forskel, og med 2 måltider dagligt er du jo en anoreksi-pige på 11 år, tag dig sammen og spis!

Henrik-Bangsø skrev:ja lige inden de skal stille op !! og han er ikke BB endnu. de har jo mave muskler og en solid brystkasse så deres riben kan jo ikke ses, men det kan hans og det er udemærket at bulke på første gang i hans situation tro mig det virker ,,

Oculus skrev:Jeg har været i en lignende situation som TS og er selv hoppet på sødmælk-vognen og trods ca. 4kg forøgning af min vægt på 3 uger er mine mavemuskler ikke blevet mindre markeret. Dog skal det siges at jeg "kun" er på 2L om dagen og sjældent spiser junkfood. Jeg tror måske man skal huske at forholdene for begyndere er anderledes end for mere erfarne folk.
Jeg kan altså varmt anbefale sødmælk + nødder som en nem vej til kalorier.![]()
Derudover tror jeg at du skal begynde at gøre dine måltider til en prioritet hvis du vil se fremskridt.

markuscbh skrev:Jeg har ganske vist overvejet mælken før. Og man kan jo sige, bliver det for meget eller er effekten uønsket, så stopper man ganske enkelt bare med at drikke så meget af det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster