Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 750
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 748

Følg bodybuilding.dk på

koffein til træning

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Pzyrex skrev:Jeg skal også til at tage disse piller, for at få energi (dog mest til om morgenen), men nu er det vel ikke sådan at de går ind og bevirker til at jeg vil tabe mig, vel? For det er bestemt ikke mening!

Nu har ninjagrenen kæmpet hårdt for at få sit ord slået igennem, men folk har åbenbart ikke lyttet til ham, til trods for at han har brugt citater som "Det er kun kællinger der sluger"!

Koffeinpiller skal ikke benyttes i flæng, hvis energiniveauet generelt er lavt - især ikke under bulk? Hvis man under et bulk stadig føler sig træt og uoplagt, så er der altså noget i galt med ens kost, for her har kroppen netop alt den energi den har brug for... og mere til! Så i stedet for at købe koffeinpiller bør man kigge på sin kost og eventuelt andre faktorer som søvn og sovetidspunkter?
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Reputation point: 0

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (19)
Kostplan: Vis kostplan

Indtagelse af koffein har vist en minimal øgelse af stofskiftet! Så det kan være du taber et par gram, men ikk noget du bør være nervøs for :D Jeg har spist dem i tre måneder og har kun godt at sige om dem... men lad være med at spise dem lige inden du skal sove :shock:
George Turner 10x10
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Træner her: Fitness world Herning

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Dødløft: 170.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri

J-S-O skrev:
Pzyrex skrev:Jeg skal også til at tage disse piller, for at få energi (dog mest til om morgenen), men nu er det vel ikke sådan at de går ind og bevirker til at jeg vil tabe mig, vel? For det er bestemt ikke mening!

Nu har ninjagrenen kæmpet hårdt for at få sit ord slået igennem, men folk har åbenbart ikke lyttet til ham, til trods for at han har brugt citater som "Det er kun kællinger der sluger"!

Koffeinpiller skal ikke benyttes i flæng, hvis energiniveauet generelt er lavt - især ikke under bulk? Hvis man under et bulk stadig føler sig træt og uoplagt, så er der altså noget i galt med ens kost, for her har kroppen netop alt den energi den har brug for... og mere til! Så i stedet for at købe koffeinpiller bør man kigge på sin kost og eventuelt andre faktorer som søvn og sovetidspunkter?

Nogen mennesker har det bare sværer end andre til at vågne op om morgenen, sådan er det - det har ikke nødvendigvis noget med kost at gøre. Derfor har jeg fået anbefalet - af en læge - at bruge koffeinpiller, til at få ekstra energi om morgenen, til resten af dagen. Og det var egentlig bare derfor jeg lige ville høre om det havde nogen indvirkning på min bulking, for det ville da ikke være så rart, men hvis det kun er minimalt, overlever jeg jo nok.
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

jeg er også temmelig morgentræt... især pga min træning.. der er de gode til at kvikke lidt op! Men de kan ikke erstatte god søvn + morgenkaffe, men er gode som suplement! :dope:
George Turner 10x10
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Træner her: Fitness world Herning

Styrkeliste

Pude skrev:jeg er også temmelig morgentræt... især pga min træning.. der er de gode til at kvikke lidt op! Men de kan ikke erstatte god søvn + morgenkaffe, men er gode som suplement! :dope:

De burde sagtens kunne erstatte morgenkaffe, meget endda, da de indeholder væsentlig mere koffein, medmindre du drikker flere kander selvfølgelig.
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

du taber dig ikke af at spise en pille.. du taber dig af at spise mindre end du forbrænder :wink:
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

Desuden har koffein en positiv effekt på ens hjerne og kan betyde temmeligt meget for ens aerobe præstation (der skal bare ret meget til)

Netop derfor misbruger jeg mig altid gennem adskilllige kopper kaffe før jeg træner. Jeg syntes ikke at koffeinpiller virker lige så godt eller er lige så sjove som at brygge en solid gang stempel.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Reputation point: 5

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

Galleri: Vis galleri (4)

Haha, smeden din kaffefreak, du bikser da også latte, espressoer cappucinoer sammen selv ikke? :mrgreen:
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia

Træner her: Topform Motionscenter - Fredericia

Styrkeliste
- Squat: 125.00

Kostplan: Ingen kostplan