Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Fassos skrev:Jeg har været ved læge og har fået den undersøgt. Det var en lille forstuvning og ikke mere og at der vil højest gå en måned, så ville jeg blive klar igen.. Kakao er meget vigtigt efter styrketræning meget vigtigt..

Fassos skrev:ja, altså har været til genoptræning med den, jeg står jo bare på vippebræt ikke andet.. Jo, jeg kan altid bruge det til noget ja, men kakao er altså vigtig efter styrketræning. Det fik jeg også vide af en prof. fodboldspiller...

Fassos skrev:"Hvis det har været ved en fysioterapeut, skal du finde en ny".
Hvad skal jeg finde en ny ? Du fortæller mig det omvendte en prof. fodboldspiller har fortalt mig hehe..
Det er lidt forvirrende hehe
ved ikke helt hvem jeg skal lytte til og hvad jeg skal gå efter hehe
mvh
fassos

Fassos skrev:Jeg har nike mecurial støvler og de er gode og spille i.. Hvad koster fysio, min læge henviste mig ikke til en for det var der ikke brug for..

Fassos skrev:jo og mange tak for hjælpen..
Jeg vidste ikke at han var fysioterapeut.

Hvad skal jeg finde en ny ? Du fortæller mig det omvendte en prof. fodboldspiller har fortalt mig hehe..
Det er lidt forvirrende hehe
ved ikke helt hvem jeg skal lytte til og hvad jeg skal gå efter hehe
Du skal lytte til fagfolk - og nogle ordentlige. Jeg spiller selv, og har haft en del skader de sidste tre år. Pga. lidt sløve læger har det taget røv lang tid at komme videre.
F.eks. sagde den første at min fod blot var hævet, hvorefter én sagde halvandet år efter, at der nok har været et lille brud som så er vokset lidt skævt sammen.
Han er også kun studerende, så derfor kan du med fordel kontakte en uddannet fys med erfaring indenfor sportsskader. Men de fleste der vrider kan nu kommer over det ved at passe lidt på i starten.
Men de fleste der vrider kan nu kommer over det ved at passe lidt på i starten
En lille forstuvning, men jeg tror at man skal have henvisning af egen læge før man må gå til fysioterapeut
havrefras og havregryn er det ikke det samme ??

Fassos skrev:hvad er forskellen indholdsmæssigt, så må solgryn og havregrød være det samme
Hvad er forskellen mellem dem hvad er det man indtager rent indholdsmæssigt ?
forskellen mellem havregrød og havre fras

8800 skrev:Hehe jeg udtaler mig selvfølgelig som praktiker, men jeg har haft en virkelig slem forstrækning af mine ledbånd i højre fodled og blev tapet op samt holdte lidt pause så gik det fint. Først spillede jeg dog lige en håndboldkamp på det; så lang tid det er varmtSom med alle andre skader starter man stille ud evt. ved at binde det op mens man så med tiden afvænner sig støtten. Det har jeg gjort med succes flere gange
![]()
Sjovt, selvsamme forløb læser min kæreste op til lige nu. Uanset hvad vil Fassos jo nok få mere ud af at konsultere en erfaren fys

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster