Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Fassos skrev:Hej...
Kan jeg blive hurtigere styrke min hurtighed af sprint ?

Bay skrev:For det første, så vil jeg anbefale at man som fodboldspiller laver meget af ens anarobe og aerobe træning med bold, da det udover at træne de forskellige kredsløb også træner teknik med bold og specifik fodbold muskler.
Cardiovaskulær træning kan trænes via mange forskellige mini-games, som træner forskellige situationer i fodbold, da speed i fodbold ikke kun handler om hvor hurtig du kan løbe, men også hvor hurtig du kan opfatte, bearbejde og reagere.
Måden du skal træne kondition afhænger af dit niveau, din alder, hvor på året det er i forhold til sin sæson, hvor tit man træner osv.

KristianDK skrev:Bay skrev:For det første, så vil jeg anbefale at man som fodboldspiller laver meget af ens anarobe og aerobe træning med bold, da det udover at træne de forskellige kredsløb også træner teknik med bold og specifik fodbold muskler.
Cardiovaskulær træning kan trænes via mange forskellige mini-games, som træner forskellige situationer i fodbold, da speed i fodbold ikke kun handler om hvor hurtig du kan løbe, men også hvor hurtig du kan opfatte, bearbejde og reagere.
Måden du skal træne kondition afhænger af dit niveau, din alder, hvor på året det er i forhold til sin sæson, hvor tit man træner osv.
jeg er enig med Bay om at det vigtigste er løb med bold!

Mignon skrev:hej, altså det han mener med 10 x 50m er nok, at der f.eks. er 30 sekunders pause imellem hver sprint.

Legend skrev:Mignon skrev:hej, altså det han mener med 10 x 50m er nok, at der f.eks. er 30 sekunders pause imellem hver sprint.
Hvordan kommer du til den konklusion? Jeg tror han mener pauser på 27 sekunder.
Det giver ingen mening at gætte på pauserne, da de ikke er nævnt, når det så er sagt er 30 sekunder ALT for kort tid hvis du gerne vil blive hurtigere af det.
For decideret speedwork har jeg læst mig til at man bør holde omkring 60s pause pr 10m sprint. Jeg ved ikke om der er hold i det, men du skal i hvert fald holde lange pauser. Se på det som et maxløft, der holder man jo heller ikke 30s pauser.

Fassos skrev:Tak for alle jeres råd.. Der er så mange råd at jeg bliver forvirret over hvilken jeg skal tage
tusind tak for det, hvor langt skal jeg så sprinte og hvor lang skal jeg løbe langt.. Og hvilke dage skal jeg gøre det ? Mit træningsprogram er fint nok... Der er mange der har godkendt den... Jeg tager pauser i mellem 50 meter løb den ene vej og den anden vej omkring 30 sekunder.. mellem hver 50 meter sprint.. Hvordan kan 50 meter 10 gange hver for langt ?? Jeg synes det er nemt nok men det gør mig vidst ikke hurtig???

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster