Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 904
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 902

Følg bodybuilding.dk på

Badevægt (BMI, fedtprocent mm.)

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hejsa folkens :-)

Bilka sælger en billig multi-funktions badevægt, som både kan bestemme BMI, fedt og vandprocent i kroppen.
Kan man stole på vægtens resultater? Eller er det blot opreklameret markedsføring?

Håber I vil dele jeres meninger og erfaringer med mig - gerne hurtigst muligt... Jeg overvejer nemlig at købe den i dag :-)

På forhånd tak

Reputation point: 20

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Nej, det kan man ikke. Jeg købte engang selv en i Bilka, og det var spild af penge..
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Logbog: Vis logbog

Jok skrev:Nej, det kan man ikke. Jeg købte engang selv en i Bilka, og det var spild af penge..

Tak for dit hurtige svar... Så kan man sikkert heller ikke stole på de dyrere udgaver, da de sikkert bruger samme formler til bestemmele heraf?

Reputation point: 20

Ole_S skrev:
Jok skrev:Nej, det kan man ikke. Jeg købte engang selv en i Bilka, og det var spild af penge..

Tak for dit hurtige svar... Så kan man sikkert heller ikke stole på de dyrere udgaver, da de sikkert bruger samme formler til bestemmele heraf?

Det skal du ikke regne med, da badevægte o.lign. som udgangspunkt er ringe til at finde ens fedt %
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Nej det kan man ikke. Jeg har selv en af de dyrere udgaver og på trods af at jeg spiser det samme hver dag kan min LBM og fedtmasse ligge og svinge helt vildt fra dag til dag.

Reputation point: 0

Kostplan: Ingen kostplan

Ole_S skrev:

Jeg har selv en Tanita badevægt, hvilket også er det mærke de tit bruger i centrene. Den er ok, men fedt% visningen svinger meget efter hvor meget væske jeg har i kroppen (hvilket den også viser) og efter om fødderne er kolde eller varme (sikkert noget med forbindelsen at gøre). Den har det også med at overvurdere min fedt%, da den siger den ligger på 16-17% og jeg har målt den til 12,7% hvilket også stemmer bedre med hvordan jeg ser ud. Da jeg købte den i december, mener jeg den sagde 23-24%, så man kan ihvertfald godt bruge den som indikator for om det går den rigtige vej. Min vægt hedder Tanita BC571 og jeg købte den på amazon.co.uk for kr. 475,- og har ikke fortrudt :) Held og lykke med dit køb
Billede
Vane, Variation samt Vilje = Victory
Min logbog: project-swoleness-t56471.html

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00

Tilbage til Off topic