Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Norup skrev:Jeg vil tror på Carlsberg bar er carbs uden at have voldsom meget viden omkring det har bare hørt en masse som jeg kender der har styr på det meste sige det

Larsjensen skrev:Norup skrev:Jeg vil tror på Carlsberg bar er carbs uden at have voldsom meget viden omkring det har bare hørt en masse som jeg kender der har styr på det meste sige det
say what?

Heath.Fletcher skrev:Det er korrekt.
Dog er der en masse mineraler og vitaminer som du ikke nødvendigvis får fra McD.
Grunden til at en carb=carb er at carbs, som proteiner og fedt er kcal. Så er det er nok mere i kalorieånden at du skal betragte alle carbs som lige. Om du får 100 g komplekse eller simple kulhydrater giver dig stadig 400 kcal på kontoen.
Og da kcal (i min bog) er grundstenen i muskelobygning - jamen er en carb=carb. Dog spiser jeg stadig selv brune ris i store mængder. Jeg tror på at de er bedre for min krops fornemmelse af optimal levevis - det kan vel sammenlignes med at tro på gud i krisesituationer.

jon pall skrev:Larsjensen skrev:Norup skrev:Jeg vil tror på Carlsberg bar er carbs uden at have voldsom meget viden omkring det har bare hørt en masse som jeg kender der har styr på det meste sige det
say what?
Tror han har drukket hehe
Selvfølgelig er der forskel, Nogen carbs giver mere stabilt blodsukker fx havregryn kontra en cola. Tror nok en med diabetis ville kunne mærke forskel.

Norup skrev:Jeg vil tror på Carlsberg bar er carbs uden at have voldsom meget viden omkring det har bare hørt en masse som jeg kender der har styr på det meste sige det

jon pall skrev:har redigeret i min post.

Larsjensen skrev:Heath.Fletcher skrev:Det er korrekt.
Dog er der en masse mineraler og vitaminer som du ikke nødvendigvis får fra McD.
Grunden til at en carb=carb er at carbs, som proteiner og fedt er kcal. Så er det er nok mere i kalorieånden at du skal betragte alle carbs som lige. Om du får 100 g komplekse eller simple kulhydrater giver dig stadig 400 kcal på kontoen.
Og da kcal (i min bog) er grundstenen i muskelobygning - jamen er en carb=carb. Dog spiser jeg stadig selv brune ris i store mængder. Jeg tror på at de er bedre for min krops fornemmelse af optimal levevis - det kan vel sammenlignes med at tro på gud i krisesituationer.
Cool. Tak for dit svar. Men hvis jeg får mineraler og vitaminer fra grøntsager og kosttilskud, så fungere de simple carbs ligeså vel og godt som de komplekse til muskelopbygning?

1tonfisk skrev:Der mange typer sakkarider. De indeles i mono poly og di, og optagelseshastigheden er en faktorer for hypertrofi.
Fibre optages f.eks. ikke, og er kun essentiel pga. gode pølser.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster