Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1407
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1404

Følg bodybuilding.dk på

Tight

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg har længe tænkt på at investere i de piller!

Men vil gerne høre om der er nogen som har prøvet dem? Hvordan virker de og er der bivirkninger?

Håber I kan hjælpe mig lidt her...

Tak på forhånd
Lev livet mens du kan!

Reputation point: 0

Geografisk sted: Århus

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Ingen kostplan

Kender ikke lige produktet - men post indholdsfortegnelsen på det
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

der står noget om produktet her

http://slettet.html
Lev livet mens du kan!

Geografisk sted: Århus

Galleri: Vis galleri (4)

BodyBlom skrev:ephedrin :O

Har jeg også prøvet, sidste gang vågnde jeg op ved at jeg var mega svimmel, fik mig kæmpet ud på toilettet hvor jeg faldt om og vågnede op med kramper..................

Hold dig fra det.. bare et godt råd

Der står efedrin fri :wink:
Thomas Bay
Brugeravatar

Styrkeliste

XXXs nyeste produkt er verdens eneste effektive efedrinfri fedtforbrænder kaldet Tight!

:roll:
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50

Biiver skrev:
XXXs nyeste produkt er verdens eneste effektive efedrinfri fedtforbrænder kaldet Tight!

Reklamesnak :roll: Det værste af det hele er, at mange unge tror på den slags
Thomas Bay
Brugeravatar

Styrkeliste

Bay skrev:
Biiver skrev:

Jeg har lige købt 10 - det er verdens eneste effektive fatburner uden efe for satan da! #-o

En god tommelfingerregel kunne være, at alt, der siger de laver mirakler er fake..
Brugeravatar

Moderator

The Gym

Styrkeliste

Biiver skrev:
Bay skrev:
Biiver skrev:

Jeg har lige købt 10 - det er verdens eneste effektive fatburner uden efe for satan da! #-o

En god tommelfingerregel kunne være, at alt, der siger de laver mirakler er fake..

har efterhånden prøvet en del fatburners, og dem uden efe har ikke rigtig nogen virkning. har kun haft succes hvis det har været en form for eca stacks. så vil ikke rigtig tro på at lige præcis det produkt skulle være bedre end andre uden efe?..

Geografisk sted: Kolding

SimonS skrev:
Biiver skrev:
Bay skrev:
Biiver skrev:

har efterhånden prøvet en del fatburners, og dem uden efe har ikke rigtig nogen virkning. har kun haft succes hvis det har været en form for eca stacks. så vil ikke rigtig tro på at lige præcis det produkt skulle være bedre end andre uden efe?..

Der er vi helt på sammen side Simon.. :o
Brugeravatar

Moderator

The Gym

Styrkeliste

Tight fra San Nutrition har ikke noget med doping at gøre. Det er 'kun' et kosttilskud. Flyttet.
Brugeravatar
Administrator

Reputation point: 15

Dem uden Efe har ikke den store effekt, og dem med efe er potentielt farlige, og for langt de fleste kommer de med en lang række bivirkninger. Dem uden efe er såmen udemærket, jeg har bla. prøvet: Thermobooster, thermogenic diet formula, C.L.A, Thermo Dynamx, osv.

Det er alle ephedrinfri produkter som man bla. kan få her på siden, og de har muligvis ikke en KÆMPE effekt, men de HAR en effekt, og de kan og vil være en hjælp under vægttab for langt de fleste. Så, så længe fabrikanten ikke LOVER folk mere end de kan overholde med ephedrin fri produkter, og giver folk realistiske forventninger, så ser jeg intet galt i at sælge dem under navnet slankeprodukter/fatburners :)

Og bodyblom - det var noget værre noget. Efe er helt sikkert meget uforudsigeligt, jeg oplevede ingen af de bivirkninger fabrikanten advarede mig imod, nej jeg oplevede en lang række andre bivirkninger som jeg ikke tænkte over rent faktisk var pillernes skyld. Men så igen, de var til at leve med, men ja.... Det er ikke et produkt man som person kan stå inde for, og andbefale til folk.

Ved ikke om det er rettet mod mig Mike, men i så fald har du vidst misforstået min pointe :o

For er ganske enig i det du skriver og bruger selv Thermogenic Diet Formular under cut..
Brugeravatar

Moderator

The Gym

Styrkeliste

BodyBlom skrev:ephedrin :O

Har jeg også prøvet, sidste gang vågnde jeg op ved at jeg var mega svimmel, fik mig kæmpet ud på toilettet hvor jeg faldt om og vågnede op med kramper..................

Hold dig fra det.. bare et godt råd

Hvor meget havde du taget? :o
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Hvad var det for noget stads du havde fat i (læs: hvor høj var koncentrationen af ephedrin)? For du må da være enormt intolerant over for det, hvis du reagerer på den måde.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Karl Æg skrev:Hvad var det for noget stads du havde fat i (læs: hvor høj var koncentrationen af ephedrin)? For du må da være enormt intolerant over for det, hvis du reagerer på den måde.

Jeg er enig.... Det lyder meget mærkeligt. Er du sikker på du ikk selv har lavet et eller andet nummer siden du får den effekt bodyblom...? Det er dog ikke helt utænkteligt at det skete selvom du fulgte instruktionerne. Men det virker usansynligt.

Måske producenten af produktet gav dig et produkt af dårlig kvalitet, som er grunden til du blev syg. Og at det slet ikke er Ephedrinen i pillerne der gjorde det, måske var det en helt anden ting.

BodyBlom skrev:Syndes bare mange af symptomerne tyede på det var Ephedrinen. Stærk rysten og høj puls resten af dagen

Høj puls, og rysten er muligt. Men kramper og direkte besvimelse er nok meget sjældent. Men hvis det er sådan din krop reagerer på ephedrin, kunne noget tyde på at det for dig vil være farligt at bruge, hvor andre måske ville kunne bruge det uden problemer.

Men så igen, der er ingen garanti for hvordan ens krop vil reagere overfor det kraftige stof.

So let me get this straight: du har før prøvet TP uden nogen videre bivirkninger, og prøvede så et andet ephedrin-produkt, som du responderede meget negativt på, korrekt?

Synes det lyder som et meget besyndeligt tilfælde. Sådan reagerer man vel ikke engang på hårde stoffer :o ?

I øvrigt synes jeg ikke man skal gøre ephedrin farligere end det er. Alting med måde. Der er flere der dør af alkohol og tobak end af ephedrin, og det ville de også gøre, hvis der var lige så mange ephedrin-brugere som rygere og folk der drak. I øvrigt er ephedrin stadig lovligt i bl.a England.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Ja det vil jeg give dig ret i Karl æg, der er mange andre stoffer der er farligere end ephedrin :|

Geografisk sted: Glostrup

Træner her: Energym
Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (1)

Karl Æg skrev:So let me get this straight: du har før prøvet TP uden nogen videre bivirkninger, og prøvede så et andet ephedrin-produkt, som du responderede meget negativt på, korrekt?

Synes det lyder som et meget besyndeligt tilfælde. Sådan reagerer man vel ikke engang på hårde stoffer :o ?

I øvrigt synes jeg ikke man skal gøre ephedrin farligere end det er. Alting med måde. Der er flere der dør af alkohol og tobak end af ephedrin, og det ville de også gøre, hvis der var lige så mange ephedrin-brugere som rygere og folk der drak. I øvrigt er ephedrin stadig lovligt i bl.a England.

Det er også lovligt at tage anaboler med hjem til england for xx£ :lol:

Geografisk sted: All around....

Træner her: Fitness World Husum

BodyBlom skrev:Ja. Men det var det jeg reagerede på. Ved ikke hvorfor, men det gjorde jeg. Fik det kanont dårligt og det var en rigtig rigtig ubehagelig oplevelse for mig

So let me get this straight: du har før prøvet TP uden nogen videre bivirkninger, og prøvede så et andet ephedrin-produkt, som du responderede meget negativt på, korrekt?

Synes det lyder som et meget besyndeligt tilfælde. Sådan reagerer man vel ikke engang på hårde stoffer ?

Hvad mener du med det?

At jeg synes den oplevelse, du beskriver, lyder meget voldsom, og at det nærmest lyder som et tegn på allergi. Den sidste linie var egentlig bare for at understrege, at jeg synes dit tilfælde lyder meget ekstremt. Såfremt det var den du hentydede til.

Niklas: Nu er det absolut ikke sådan, at jeg synes engelsk lovgivning er et billede på, hvordan verden burde indrette sig. Jeg ville egentlig bare sætte tingene i perspektiv og pointere, at ephedrin ikke er universelt ulovligt. Har du i øvrigt belæg for det, for det lyder da en kende suspekt?
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Karl Æg skrev:
BodyBlom skrev:Ja. Men det var det jeg reagerede på. Ved ikke hvorfor, men det gjorde jeg. Fik det kanont dårligt og det var en rigtig rigtig ubehagelig oplevelse for mig

Synes det lyder som et meget besyndeligt tilfælde. Sådan reagerer man vel ikke engang på hårde stoffer ?

Hvad mener du med det?

At jeg synes den oplevelse, du beskriver, lyder meget voldsom, og at det nærmest lyder som et tegn på allergi. Den sidste linie var egentlig bare for at understrege, at jeg synes dit tilfælde lyder meget ekstremt. Såfremt det var den du hentydede til.

Niklas: Nu er det absolut ikke sådan, at jeg synes engelsk lovgivning er et billede på, hvordan verden burde indrette sig. Jeg ville egentlig bare sætte tingene i perspektiv og pointere, at ephedrin ikke er universelt ulovligt. Har du i øvrigt belæg for det, for det lyder da en kende suspekt?

Lige præcis min mening os. At sætte tingene lidt i perspektiv mht engelske regler.

Men hmm nej, jeg kan ikke lige skrive et link for det var et stykke information jeg fik i et dokumentar program. Det skal dog nævnes at det kun er tilladt til eget forbrug.

Niklas! skrev:Men hmm nej, jeg kan ikke lige skrive et link for det var et stykke information jeg fik i et dokumentar program. Det skal dog nævnes at det kun er tilladt til eget forbrug.

Lyder stadig lidt fucked up, men omvendt ikke helt ulogisk. Minder lidt om den hollandske lovgivning vedr. hash, og så længe de holder sig fra konkurrencer og forbund, hvor man tester for det og det er ulovligt, er det vel ikke så slemt. Men stadig lidt fucked up.
Sidst rettet af The Juice 24. feb 2007, 22:23, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Karl Æg skrev:
Niklas! skrev:Men hmm nej, jeg kan ikke lige skrive et link for det var et stykke information jeg fik i et dokumentar program. Det skal dog nævnes at det kun er tilladt til eget forbrug.

Lyder stadig lidt fucked up, men omvendt ikke helt ulogisk. Minder lidt om den hollandske lovgivning vedr. hash, og så længe de holder sig fra konkurrencer og forbund, hvor man tester for det og det er ulovligt. Men stadig lidt fucked up.

Meget!

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 118 gæster