Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BodyBlom skrev:ephedrin :O
Har jeg også prøvet, sidste gang vågnde jeg op ved at jeg var mega svimmel, fik mig kæmpet ud på toilettet hvor jeg faldt om og vågnede op med kramper..................
Hold dig fra det.. bare et godt råd

XXXs nyeste produkt er verdens eneste effektive efedrinfri fedtforbrænder kaldet Tight!

Biiver skrev:XXXs nyeste produkt er verdens eneste effektive efedrinfri fedtforbrænder kaldet Tight!

Bay skrev:Biiver skrev:XXXs nyeste produkt er verdens eneste effektive efedrinfri fedtforbrænder kaldet Tight!
ReklamesnakDet værste af det hele er, at mange unge tror på den slags

Biiver skrev:Bay skrev:Biiver skrev:XXXs nyeste produkt er verdens eneste effektive efedrinfri fedtforbrænder kaldet Tight!
Jeg har lige købt 10 - det er verdens eneste effektive fatburner uden efe for satan da!![]()
En god tommelfingerregel kunne være, at alt, der siger de laver mirakler er fake..

SimonS skrev:Biiver skrev:Bay skrev:Biiver skrev:XXXs nyeste produkt er verdens eneste effektive efedrinfri fedtforbrænder kaldet Tight!
Jeg har lige købt 10 - det er verdens eneste effektive fatburner uden efe for satan da!![]()
En god tommelfingerregel kunne være, at alt, der siger de laver mirakler er fake..
har efterhånden prøvet en del fatburners, og dem uden efe har ikke rigtig nogen virkning. har kun haft succes hvis det har været en form for eca stacks. så vil ikke rigtig tro på at lige præcis det produkt skulle være bedre end andre uden efe?..

BodyBlom skrev:ephedrin :O
Har jeg også prøvet, sidste gang vågnde jeg op ved at jeg var mega svimmel, fik mig kæmpet ud på toilettet hvor jeg faldt om og vågnede op med kramper..................
Hold dig fra det.. bare et godt råd

Karl Æg skrev:Hvad var det for noget stads du havde fat i (læs: hvor høj var koncentrationen af ephedrin)? For du må da være enormt intolerant over for det, hvis du reagerer på den måde.

BodyBlom skrev:Syndes bare mange af symptomerne tyede på det var Ephedrinen. Stærk rysten og høj puls resten af dagen

Karl Æg skrev:So let me get this straight: du har før prøvet TP uden nogen videre bivirkninger, og prøvede så et andet ephedrin-produkt, som du responderede meget negativt på, korrekt?
Synes det lyder som et meget besyndeligt tilfælde. Sådan reagerer man vel ikke engang på hårde stoffer?
I øvrigt synes jeg ikke man skal gøre ephedrin farligere end det er. Alting med måde. Der er flere der dør af alkohol og tobak end af ephedrin, og det ville de også gøre, hvis der var lige så mange ephedrin-brugere som rygere og folk der drak. I øvrigt er ephedrin stadig lovligt i bl.a England.

BodyBlom skrev:Ja. Men det var det jeg reagerede på. Ved ikke hvorfor, men det gjorde jeg. Fik det kanont dårligt og det var en rigtig rigtig ubehagelig oplevelse for migSo let me get this straight: du har før prøvet TP uden nogen videre bivirkninger, og prøvede så et andet ephedrin-produkt, som du responderede meget negativt på, korrekt?
Synes det lyder som et meget besyndeligt tilfælde. Sådan reagerer man vel ikke engang på hårde stoffer ?
Hvad mener du med det?

Karl Æg skrev:BodyBlom skrev:Ja. Men det var det jeg reagerede på. Ved ikke hvorfor, men det gjorde jeg. Fik det kanont dårligt og det var en rigtig rigtig ubehagelig oplevelse for migSo let me get this straight: du har før prøvet TP uden nogen videre bivirkninger, og prøvede så et andet ephedrin-produkt, som du responderede meget negativt på, korrekt?
Synes det lyder som et meget besyndeligt tilfælde. Sådan reagerer man vel ikke engang på hårde stoffer ?
Hvad mener du med det?
At jeg synes den oplevelse, du beskriver, lyder meget voldsom, og at det nærmest lyder som et tegn på allergi. Den sidste linie var egentlig bare for at understrege, at jeg synes dit tilfælde lyder meget ekstremt. Såfremt det var den du hentydede til.
Niklas: Nu er det absolut ikke sådan, at jeg synes engelsk lovgivning er et billede på, hvordan verden burde indrette sig. Jeg ville egentlig bare sætte tingene i perspektiv og pointere, at ephedrin ikke er universelt ulovligt. Har du i øvrigt belæg for det, for det lyder da en kende suspekt?

Niklas! skrev:Men hmm nej, jeg kan ikke lige skrive et link for det var et stykke information jeg fik i et dokumentar program. Det skal dog nævnes at det kun er tilladt til eget forbrug.

Karl Æg skrev:Niklas! skrev:Men hmm nej, jeg kan ikke lige skrive et link for det var et stykke information jeg fik i et dokumentar program. Det skal dog nævnes at det kun er tilladt til eget forbrug.
Lyder stadig lidt fucked up, men omvendt ikke helt ulogisk. Minder lidt om den hollandske lovgivning vedr. hash, og så længe de holder sig fra konkurrencer og forbund, hvor man tester for det og det er ulovligt. Men stadig lidt fucked up.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 118 gæster