Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

chribbe skrev:Er der nogen der aner hvordan man sletter sin profil i dette forum.
Har mailet til redaktionen under "Kontakt", samt sendt en personlig besked til JBH.
Nogen der ved noget?

Sniper skrev: Fandt du i øvrigt det omtalte hardcore oldschool forum du hellere ville være en del af..?

chribbe skrev:Jeg synes jeg kunne bruge min tid bedre.
Elsker at træne, har gjort det længe, og haft rigtig gode gains på det jeg har lavet, men jeg gider ikke bruge alt den tid der bruges på teorisnak og diskussion af mikrodetaljer.
Synes der er alt for mange arrogante svar på indlæg, ikke kun mine egne. Og så sidder der ca. 2 håndfulde profiler og fylder 90% af indlæggene herinde. Måske er det ikke altid den bedste eller mest nuanceredemåde at dele viden på.Er da glad for du kunne lide mine indlæg, hehe. Der er vist også en lille provokatør gem i dig, eller? :P
Men det er jo mit problem, så jeg smutter, og jeg tænkte det var bedre at få slettet min profil.
Go træning fremover

Dingo skrev:Man burde da godt kunne slette din profil, men indlæggende blev stående.. Så kunne navne bare stå med kursiv eller andet (eller stå "slettet" i parantes efter navnet..). Bare hvis det er princippet i at få den slettet folk går efter

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster