Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

peter n skrev:Hvorfor vil du træne disse muskler i isolation? Laver du en masse compound løft, skal de nok gro i takt med, at du bliver større og stærkere.

Higuain20 skrev:peter n skrev:Hvorfor vil du træne disse muskler i isolation? Laver du en masse compound løft, skal de nok gro i takt med, at du bliver større og stærkere.
Via isolationsøvelser til maven, er jeg allerede blevet meget mere markeret, end dengang jeg ikke kørte isolationsøvelser. Men det er jo et smagsbehov.

peter n skrev:Higuain20 skrev:peter n skrev:Hvorfor vil du træne disse muskler i isolation? Laver du en masse compound løft, skal de nok gro i takt med, at du bliver større og stærkere.
Via isolationsøvelser til maven, er jeg allerede blevet meget mere markeret, end dengang jeg ikke kørte isolationsøvelser. Men det er jo et smagsbehov.
Ah, punktforbrænding - selvfølgelig.
Okay, prøv dette til dine obliques:
50 db side-bends
45 sek baglæns sprint på løbebånd
Full contact twists til failure
5 runder af dette hver gang du træner!
Og så spis en masse asparges og honning. Du bliver sygo revet

Bay skrev:Serratus Anterior har som sådan ikke noget at gøre med mavemuskulaturen.

Higuain20 skrev:Bay skrev:Serratus Anterior har som sådan ikke noget at gøre med mavemuskulaturen.
Det ved jeg godt, men der må da være nogle øvelser, der ramme den rimelig godt?

peter n skrev:Higuain20 skrev:Bay skrev:Serratus Anterior har som sådan ikke noget at gøre med mavemuskulaturen.
Det ved jeg godt, men der må da være nogle øvelser, der ramme den rimelig godt?
Pres over hovedet og push-up+ rammer serratus. Men lad nu være med at fortab dig selv i de små detaljer.
Jeg håber ud indså, at det jeg skrev ovenfor var en joke.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster