De må tingester er CoC's og er ligeledes gode til formålet

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dahlen skrev:Tror også den her kan mærkes, hvis det altså er statisk du er ude efter![]()
Old school skrev:
ja bortset fra det er en nakkeøvelse han kører![]()
Men ideen med at holde sådan er ganske god

Moqensen skrev:Old school skrev:så vil jeg sige den statiske del af grebs træning er vigtigst for dig, den jeg nævner ovenover med en stang er god, alternativt at hænge for tid i en chin bar er også rigtig god
Så du vil foreslå statisk hold med fx en tung DL stang, eller at hænge sig i en chin bar.
Hvor lang tid skal man gøre det ad gangen for at det har effekt?
Moqensen skrev:Old school skrev:Moqensen skrev:Old school skrev:så vil jeg sige den statiske del af grebs træning er vigtigst for dig, den jeg nævner ovenover med en stang er god, alternativt at hænge for tid i en chin bar er også rigtig god
Så du vil foreslå statisk hold med fx en tung DL stang, eller at hænge sig i en chin bar.
jeg ville køre sæt af alt mellem 10-20 sec sådan ca, så kan du altid justere hen af vejen
Okay tak skal du have. Skal det være sådan at man nærmest kører til failure. Altså så mange kilo at stangen glider ud af hånden efter fx 15 secs?
Old school skrev:Moqensen skrev:Old school skrev:Moqensen skrev:Old school skrev:så vil jeg sige den statiske del af grebs træning er vigtigst for dig, den jeg nævner ovenover med en stang er god, alternativt at hænge for tid i en chin bar er også rigtig god
jeg ville køre sæt af alt mellem 10-20 sec sådan ca, så kan du altid justere hen af vejen
Okay tak skal du have. Skal det være sådan at man nærmest kører til failure. Altså så mange kilo at stangen glider ud af hånden efter fx 15 secs?
jeg ville holde mig lidt fra failure, du skal nok få en ret hurtig respons mht øget grebsstyrke

Kolditz skrev:Jeg har selv brugt CoC, og det hjalp da også en del. Bruger dog ikke CoC mere, mine underarme får nok tæsk via dl, rows osv.

Thomas Jagd skrev:Kolditz skrev:Jeg har selv brugt CoC, og det hjalp da også en del. Bruger dog ikke CoC mere, mine underarme får nok tæsk via dl, rows osv.
Hvis det er grebet i dødløft som svigter, som hjælper CoC ifølge min egen erfaring ikke voldsomt godt.

Thomas Jagd skrev:Kolditz skrev:Jeg har selv brugt CoC, og det hjalp da også en del. Bruger dog ikke CoC mere, mine underarme får nok tæsk via dl, rows osv.
Hvis det er grebet i dødløft som svigter, som hjælper CoC ifølge min egen erfaring ikke voldsomt godt.

Kolditz skrev:Thomas Jagd skrev:Kolditz skrev:Jeg har selv brugt CoC, og det hjalp da også en del. Bruger dog ikke CoC mere, mine underarme får nok tæsk via dl, rows osv.
Mit greb har aldrig svigtet, så det er nu ikke det. Jeg købte sådan set bare CoC for at prøve noget nyt, og kunne næsten ikke tage dem til at starte med, men nu går det som en leg.
Men du har nok ret, det hjælper ikke synderligt. Det bedste ville nok være at gå lige så roligt op af, så man slipper for at støde på en mur, hvor grebet misser.

TheFatboy skrev:´Kolditz skrev:Thomas Jagd skrev:Kolditz skrev:Jeg har selv brugt CoC, og det hjalp da også en del. Bruger dog ikke CoC mere, mine underarme får nok tæsk via dl, rows osv.
Mit greb har aldrig svigtet, så det er nu ikke det. Jeg købte sådan set bare CoC for at prøve noget nyt, og kunne næsten ikke tage dem til at starte med, men nu går det som en leg.
Men du har nok ret, det hjælper ikke synderligt. Det bedste ville nok være at gå lige så roligt op af, så man slipper for at støde på en mur, hvor grebet misser.
Udover alt det andet, er COC også en fin lille ting til at få lidt ekstra masse på underarmene. Høje reps FTW

TheFatboy skrev:Jeg havde lige besluttet mig for at begynde at træne grippers, går totalt amok i de 3 uger jeg er på ferie, og får lukket COC#2. Jeg får selvfølgelig et 'macho-moment' og skal lige blære mig overfor papa. Han napper den, og lukker den i første forsøg.
Macho-moment officially ruined =D>

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster