Jeg kom til at tænke på, om jeg bør træne mine lægge isoleret, eller om de bliver trænet nok ved Squat og rumænsk dødløft?
Mvh,
Ole_S

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

peter n skrev:Du skal ikke forvente nævneværdig hypertrofi af lægge ved squat og dødløft. Træn dem som enhver anden muskelgruppe, men lad være med at gå i panik hvis du ikke ser de store resultater. Jeg træner personligt ikke lægge, udover noget let prehab mhp. sprinttræning.

Ole_S skrev:peter n skrev:Du skal ikke forvente nævneværdig hypertrofi af lægge ved squat og dødløft. Træn dem som enhver anden muskelgruppe, men lad være med at gå i panik hvis du ikke ser de store resultater. Jeg træner personligt ikke lægge, udover noget let prehab mhp. sprinttræning.
Håber jeg er arveligt disponeret. Min far har nemlig store lægge![]()
Kan det ikke passe, at store lægge ofte handler om genetik?

peter n skrev:Ole_S skrev:peter n skrev:Du skal ikke forvente nævneværdig hypertrofi af lægge ved squat og dødløft. Træn dem som enhver anden muskelgruppe, men lad være med at gå i panik hvis du ikke ser de store resultater. Jeg træner personligt ikke lægge, udover noget let prehab mhp. sprinttræning.
Håber jeg er arveligt disponeret. Min far har nemlig store lægge![]()
Kan det ikke passe, at store lægge ofte handler om genetik?
Jo, det er konsensus.

Ole_S skrev:Må jeg være nysgerrig og spørge, hvorfor du har fravalgt at træne dine lægge?

Ole_S skrev:Beklager hvis dette spørgsmål er dumt![]()
Men kan jeg eksempelvis træne mit normale program om eftermiddagen og træne mine lægge om aftenen?
Hvis mine lægge også skal trænes om eftermiddagen, bliver træningen for lang til min smag.

Active skrev:Ole_S skrev:Beklager hvis dette spørgsmål er dumt![]()
Men kan jeg eksempelvis træne mit normale program om eftermiddagen og træne mine lægge om aftenen?
Hvis mine lægge også skal trænes om eftermiddagen, bliver træningen for lang til min smag.
Det lyder utroligt dumt. Det tager 5-10 min at træne lægge?

peter n skrev:Ole_S skrev:Må jeg være nysgerrig og spørge, hvorfor du har fravalgt at træne dine lægge?
Jeg har trænet dem før og så mega styrkefremgang, men ingen forskel i størrelse. Bruger mit krudt på ting jeg prioriterer højere.

Nielsen_ skrev:specielt om sommeren når man render rundt i knickers.

Ole_S skrev:Jeg har tænkt på at køre den sidste stående "Arnold" øvelse :
http://maxer.dk/videoer/l%C3%A6g-tr%C3%A6ning
Nogen der har erfaring med den?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster