Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

bodydesign skrev:Hey tænkte på om det er rigtigt hvad en af mine venner har fortalt mig(han har også lært mig en del andet, omkring træning, som strider fint overens med "bodybuilding-dk"'s mening), at når man træner lægge er det er fordel at træne med højere volume, altså flere gentagelser og sæt, end med andre muskler. Min ven forklarede mig at det havde noget at gøre med at muskelfibrerne i læggene var kortere end ved andre muskler, eller noget i den stil(i behøves ikke citere det, for er ikke 100 på at der var det han sagde).
Ihvertfald var det også hans mening, at proffesionele bodybuildere, og generelt størstedelen af folk som ved meget om træning, træner med højere volume ved læg-træning end ved træning af andre muskler.
Kunne godt tænke mig at høre, argumenter for eller imod.

Bnaz skrev:Det er korrekt, at mange siger høj volumen på calves og underarme er godt, andre høj frekvens, andre høj intensitet - prøv dig frem.

NoGood skrev:Bnaz skrev:Det er korrekt, at mange siger høj volumen på calves og underarme er godt, andre høj frekvens, andre høj intensitet - prøv dig frem.
Ellers kunne man forsøge sig med 20x3 reps 5 dage om ugen for at være dækket ind alle steder!

det forsøg ligger du lige selv ud med!NoGood skrev:Ellers kunne man forsøge sig med 20x3 reps 5 dage om ugen for at være dækket ind alle steder!
glæder mig til dag 5 i loggen 
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster