Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mikkel leicht skrev:Nu kan jeg ikke huske 100% hvor henne jeg og evt en S.K skulle til noget sjov løfte noget, men mener det var i århus, og hvis det er tilfældet inden for den næste tid, kan vi vel lige finde ud af noget.. tror vi tager i byen bagefter

Nillepige skrev:Syntes da i skal vælge Dansk Helse Sport i Århus, nok det sted med mest Old schole vægte og maskiner med god BB stil..
.

Søren1986 skrev:Nillepige skrev:Syntes da i skal vælge Dansk Helse Sport i Århus, nok det sted med mest Old schole vægte og maskiner med god BB stil..
.
DEt vil da være en god ide kan ikke helt forstille mig selv i den her

Nillepige skrev:Søren1986 skrev:Nillepige skrev:Syntes da i skal vælge Dansk Helse Sport i Århus, nok det sted med mest Old schole vægte og maskiner med god BB stil..
.
DEt vil da være en god ide kan ikke helt forstille mig selv i den her
Den er ellers god til Gluten..he he..

mcn skrev:Hej Søren
Kom op i Århus og besøg hulen ny helse og motion.
Old school BB, ingen fancy maskiner, bare rå jern og masser af brøl!

mcn skrev:Hej Søren

cj8000 skrev:mcn skrev:Hej Søren
Og velnok det center med de mest fucked up håndvægte, og center med flest bortvisninger af problem børn![]()
Dansk Helse holder 100%

kinky_fætter skrev:jeg kan huske at danskhelsesport, fitnessdk, motion-trivsel, sats, equinex kan man få en gratis prøve time.

cj8000 skrev:mcn skrev:Hej Søren
Og velnok det center med de mest fucked up håndvægte, og center med flest bortvisninger af problem børn![]()
Dansk Helse holder 100%

cj8000 skrev:kinky_fætter skrev:jeg kan huske at danskhelsesport, fitnessdk, motion-trivsel, sats, equinex kan man få en gratis prøve time.
Det så forkert...
DHS - 65kr
Equinox - 120kr
FitnessDK - Første gratis, anden 150kr
Sats - Gratis men heller ik mere værd
Mortion&Trivsel - Gratis

mcn skrev:Hmm okay Cj80000 må give dig ret grundet en episode i sidste uge - men holder stadigvæk på at centeret har skilt sig af med langt største delen af problembørnene, de træner nu i Equinox, Fitness DK og Dansk Helsesport
Vi havde desværre en episode i centeret i sidste uge hvor ejeren af centerete fik et par på skalden fordi der var en der ikke var helt tilfreds med ham da han ikke kunne få sine penge tilbage

mcn skrev:Hmm okay Cj80000 må give dig ret grundet en episode i sidste uge - men holder stadigvæk på at centeret har skilt sig af med langt største delen af problembørnene, de træner nu i Equinox, Fitness DK og Dansk Helsesport :D
Vi havde desværre en episode i centeret i sidste uge hvor ejeren af centerete fik et par på skalden fordi der var en der ikke var helt tilfreds med ham da han ikke kunne få sine penge tilbage :(

Nyhelseogmotion skrev:mcn skrev:Hmm okay Cj80000 må give dig ret grundet en episode i sidste uge - men holder stadigvæk på at centeret har skilt sig af med langt største delen af problembørnene, de træner nu i Equinox, Fitness DK og Dansk Helsesport :D
Vi havde desværre en episode i centeret i sidste uge hvor ejeren af centerete fik et par på skalden fordi der var en der ikke var helt tilfreds med ham da han ikke kunne få sine penge tilbage :(
Det er fuldstændig korrekt at der er blevet bortvist en del gennem det sidste år, hvilket i langt de fleste tilfælde bunder i manglende overholdelse af ordensreglerne, Hærværk, tyveri og trusler / vold mod ansatte.
Hvilket naturligvis ikke er acceptabelt, det burde alle vel kunne se, de få ødelægger det for de mange... hvilket ikke kan være hensigten.
Derfor har vi inført nul tollerance i trænings centret, da der desværre var lidt for mange såkaldte "util passede" brugere da vi overtog trænings centret for 2 år siden.
Og som mcn nævner, ja der var en episode sidste uge med en som udøvede / forsøgte at udøve vold mod en ansat hvilket vi ikke kan acceptere, da brugeren ikke mente han skulle rydde skiver, håndvægte, stænger mv. op efter sig selv i trænings lokalet.
Og da det ikke var første gang det blev påtalt, skulle det naturligvis ryddes op hvilket han nægtede, han var iøvrigt ikke medlem på det pågældende tidspunkt med kun med som 1 dags betalende.
Så ser egentligt ikke noget negativt i en person bliver bortvist hvis han er til stor gene for de øvrige medlemmer, vil mene det er positivt der er styr over tingene i centret, er jeg den eneste som har den holdning ?
Hvad er der i øvrigt galt med håndvægtene, vil gerne have en begrundelse - så vi kan få gjort noget ved problemet!
Der er iøvrigt bestilt nye håndvægte fra 40 - 80 kg (2,5 kgs spring)de 2 gamle sæt på 45 og 50 kg bliver ligeledes udskiftet

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster