Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

thiel skrev:Hejsa, jeg har lige læst artiklen om pyramidetræning her inde på siden, ikke fordi jeg har brugt eller tænkt mig at bruge programmet...
men i artiklen så jeg noget der undrede mig lidt, nemlig det at i den nederste del af artiklen stod der en masse forskellige ting som kunne forsage at man ikke vil kunne se fremskridt med træning, og et af de "forslag" var dårligt humør!?. Der blev jeg godt nok overrasket, kan det virkelig have en negativ effekt på træningen??. Hvis nogen kan forklare mig det yderligere hvordan det være ville det være dejligt:)

-Trenbolone- skrev:thiel skrev:Hejsa, jeg har lige læst artiklen om pyramidetræning her inde på siden, ikke fordi jeg har brugt eller tænkt mig at bruge programmet...
men i artiklen så jeg noget der undrede mig lidt, nemlig det at i den nederste del af artiklen stod der en masse forskellige ting som kunne forsage at man ikke vil kunne se fremskridt med træning, og et af de "forslag" var dårligt humør!?. Der blev jeg godt nok overrasket, kan det virkelig have en negativ effekt på træningen??. Hvis nogen kan forklare mig det yderligere hvordan det være ville det være dejligt:)
Motivation og godt humør hænger sammen
Er man glad er man mere motiveret på hverdagen.
Og ja folk glemmer tit det psykiske ved træning.
Og ja er du en eller anden psyko der bare hader livet og alt og alle og dig selv
hænger øjnene du tit mere syg osv og kroppen sender ikk de signaler rundt i kroppen vi gerne vil have. man ser jo i det hele taget elendig ud.
En BB Vil gerne have en sund og stram krop og altid have en god motivation og lækker selvtillid.
En måde man kan få bedere motivation/selvtillid er at træne i store t-shirts ja store t-shirts
og så have en stram wife beater på inden under og når du så har pumpet eks skulderen godt op og skal til sidste øvelse så smider man trøjen/t-shirten. og man føler sig meget større. bare et godt tip.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster