Træner for:
1 vægtøgning er 182, er nu efter ½ års hård entesiv træning oppe a runde hele enorme 75 kg
steget 5 kilo det vel ok men havde nu håbet på lidt mere inden jul, men når jeg desværre nok ikk rigti
2 styrke af ryggen. Har tidligere os i kraft a min spinkle krop skæve ryg og hårde arbejde døjet en del med ryg og skuldersmerter, det er dog helt forsvundet eller kun oplevet når jeg har båret mig helt tosset ad med et tungt løft
og man ved jo li så snart det overstået man skulle have haft tæsk med en drænspade!!!3 en lidt større krop, er ikk interesseret i at blive total hakket makker bare lidt mere markeret a se på.
Har downloadet en app der hedder DTP Kris Gethin men har modificeret en del i det dag jeg sys især benpogrammet var alt alt for hårdt.
Nu kender jeg ikk li alle de der fancy udtryk så i må sku li bære over med mig a det måske blir skrevet lidt li ud a posen
Køre nu følgende
dag 1:
Alm bænk med 12-10-8-6
bænkpres med løse vægte 12-10-8-6
incline bænk i smith stativ 12-10-8-6 (på gode dage tager jeg 3 kilo ekstra til faliur)
Så køre jeg en bryst øvelse med kabel kan ikk li finde den på nettet, men da køre jeg 12-12-10-10
Hyperextensions (Back Extensions) 20 med 10 kilo på brystet og 20 med 15 kilo
front lat pull down 12-10-8-6
cabelrows 12-10-8-6
One-Arm Dumbbell Row 12-10-8-6
Dag 2
Cabelcurl>> Triceps extention 12-10-8-6-6-8-10-12 køre en biseps og en triseps og så pause.
barbelcurl>>close grip ez bar 12-10-8-6, derefter 6-8-10-12 med bredt greb i triseps
mavebøjninger i maskine med vægt 12-10-8-6
alm mavebøjninger som alle kender dem. 12-10 med 5 kilo 8-6 med 10 kilo
hanging leg raise *4 til failur.
Dag 3
Military Press 12-10-8-6
Dumbbell Shoulder Press 12-10-8-6
Shrug 12-10-8-6
squat 12-10-8-6
og så noget læg øvelse
(håber i fatted hva en dum amatør mener)
Er jeg helt blank eller er jeg godt på vej med et godt pogram??
Har kun tid og lyst til 3 gange om ugen.
konstruktiv kritik modtages gerne

Er der nogen øvelse i ikk fatter hva er må jeg jo se om jeg kan finde dem et sted og linke til dem

Du har 4 øvelser, som direkte rammer dit bryst og kun en enkelt, der rammer dine lår og en smule røv+baglår. Find et ordentligt program og lad være med at lave dit eget. Jeg håber du er klar over hvor latterlig du vil se ud med mikroben og et gigantisk bryst.