Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kiaskias skrev:I går meldte jeg mig ind i et fitness-center. Jeg er 15 år, er 1,81 høj, vejer 73,9 og har en fedtprocent på 13,1.
På min skole i går udførte vi en bip-test, og mit tal endte på 46,5, hvilket svarer til lavt. Jeg er ekstremt skuffet over mig selv. Med min træning vil jeg gerne opnå en flot atletisk krop, og jeg har fundet ud af, at det kan hænge sammen med kondital, eksplosivtiet osv.
Min kammerat vandt testen. Han har en lav fedtprocent, meget hurtig og eksplosiv. Kunne godt tænke mig en krop som ham, hvor mine muskler er tydeligt markerede(lav fedtprocent), hurtig, eksplosiv og et højt kondital.
Skal selvfølgelig kigge på et bygenderprogram. Har set på btb, men er ideelt med det, som jeg vil opnå med min træning? Og hvordan skal jeg træne for at få de ønskede resultater?

Kiaskias skrev:Nu kan jeg godt se, at det jeg skrev var helt![]()
Men hvis vi nu siger, at I ville se ud som Abidal, og I var i mit sted, hvad ville i så præcist have gjort?(giv gerne konkrete programmer)
- 15 år
- 73 kg
- 1.81
- 13% fedt
Hvad ville i så have gjort fra nu til næste sommer(programmer, mængde cardioer, bulk/ cut osv.)

Kiaskias skrev:Tak for det. Overvejer at lave den omvendte: cutte ned til en lav fedtprocent og så bulke op mod sommeren. Er det lige så effektivt?
Jeg ville helt klart bulke først!
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster