Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MMMunk skrev:Du kommer på en HRU kontrakt, som kan lyde på forskellige måder, men de fleste chefer giver først en K-35 kontrakt når man er færdig uddannet, og har bevist sit værd (Og det har man ikke efter en værnepligt) - Da man er meget svær at slippe af med på en k-35.
Nogen steder kan man måske starter som Konstabelelev (Som jeg gjorde), og altså undgå værnepligten. For mit vedkommende var jeg så på en k-35 fra dag et, men det tror jeg heller ikke de gør mere så meget af.

NGS skrev:MMMunk skrev:Du kommer på en HRU kontrakt, som kan lyde på forskellige måder, men de fleste chefer giver først en K-35 kontrakt når man er færdig uddannet, og har bevist sit værd (Og det har man ikke efter en værnepligt) - Da man er meget svær at slippe af med på en k-35.
Nogen steder kan man måske starter som Konstabelelev (Som jeg gjorde), og altså undgå værnepligten. For mit vedkommende var jeg så på en k-35 fra dag et, men det tror jeg heller ikke de gør mere så meget af.
Er det muligt i dag, at starte som KSE uden at have taget HBU?

rasken skrev:Tak for svarene. Er der i øvrigt nogle som har prøvet GPSen i den der Forsvarets app? Virker den fint nok til at tage en løbetest med?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster