Jeg er en dreng som lige er blevet 19 og bor i Ålborg, og jeg har trænet gennem halvandet år uden det kan ses specielt meget.
Det har dog været med en del pauser og lign, så kan selvfølgelig ikke forvente en kæmpe udvikling, men når det nu er halvandet år, havde jeg regnet med at man sagtens kunne se det.
Jeg er 19 år 192 cm høj, vejer 69 kg, min højre overarm er ca 27 cm, og min venstre er ca 26 cm. Jeg syntes dog der er tydelig forskel på dem begge. Det skal lige siges at jeg arbejder meget om natten, og det er derfor nærmest umuligt at skulle holde mig til en kostplan.
Jeg ville høre om jeg kunne få nogle råd til hvad der virkelig tæller, når man snakker om styrketræning.
Jeg tager protein pulver efter hver træning, ville weight gainer have bedre effekt her? Ville det være en ide at spise weight gainer hver dag for at øge min vægt?
Jeg er her den sidste måneds tid begyndt at presse mig så meget jeg kan i biceps, da jeg gerne vil se resultater der, så jeg i 2. og 3. sæt får hjælp så jeg kan presse mig helt til jeg ikke kan mere. Er det en dårlig ide? Forslag til hvad ville være godt?
Jeg har ikke altid mulighed for at træne pga arbejde osv. men jeg prøver at træne 3 gange om ugen på følgende måde:
1. dag Biceps, mave, bryst 2. dag pause 3. dag Biceps, mave ryg 4.dag Triceps, bryst, skulder.
Jeg kører 3 sæt af hver, med 12-8-6 repetationer (Biceps tager jeg dog flere repetaioner som jeg forklarede før)
Biceps kører jeg: Cable Curl, siddende Barbell curl, og til sidst liggende cable. Ideer til hvad ville give bedre resultater?
Hvordan vil jeg kunne ændre det så min højre og venstre arm ser lige store ud?
Jeg spiser sommetider fastfood, som Burger King, er det en dårlig ide, eller vil det hjælpe med at øge min vægt?
Jeg ville sætte rigtig meget pris på at få nogle råd om min træning da jeg føler jeg er gået i stå, eller hvis man kan få en online træner eller lign, så ville det også være super

-MrDude

- Træn de ben!