Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1268
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1266

Følg bodybuilding.dk på

Træning uden resultater

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej drenge.

Jeg er en dreng som lige er blevet 19 og bor i Ålborg, og jeg har trænet gennem halvandet år uden det kan ses specielt meget.
Det har dog været med en del pauser og lign, så kan selvfølgelig ikke forvente en kæmpe udvikling, men når det nu er halvandet år, havde jeg regnet med at man sagtens kunne se det.
Jeg er 19 år 192 cm høj, vejer 69 kg, min højre overarm er ca 27 cm, og min venstre er ca 26 cm. Jeg syntes dog der er tydelig forskel på dem begge. Det skal lige siges at jeg arbejder meget om natten, og det er derfor nærmest umuligt at skulle holde mig til en kostplan.
Jeg ville høre om jeg kunne få nogle råd til hvad der virkelig tæller, når man snakker om styrketræning.
Jeg tager protein pulver efter hver træning, ville weight gainer have bedre effekt her? Ville det være en ide at spise weight gainer hver dag for at øge min vægt?
Jeg er her den sidste måneds tid begyndt at presse mig så meget jeg kan i biceps, da jeg gerne vil se resultater der, så jeg i 2. og 3. sæt får hjælp så jeg kan presse mig helt til jeg ikke kan mere. Er det en dårlig ide? Forslag til hvad ville være godt?

Jeg har ikke altid mulighed for at træne pga arbejde osv. men jeg prøver at træne 3 gange om ugen på følgende måde:
1. dag Biceps, mave, bryst 2. dag pause 3. dag Biceps, mave ryg 4.dag Triceps, bryst, skulder.
Jeg kører 3 sæt af hver, med 12-8-6 repetationer (Biceps tager jeg dog flere repetaioner som jeg forklarede før)
Biceps kører jeg: Cable Curl, siddende Barbell curl, og til sidst liggende cable. Ideer til hvad ville give bedre resultater?

Hvordan vil jeg kunne ændre det så min højre og venstre arm ser lige store ud?
Jeg spiser sommetider fastfood, som Burger King, er det en dårlig ide, eller vil det hjælpe med at øge min vægt?

Jeg ville sætte rigtig meget pris på at få nogle råd om min træning da jeg føler jeg er gået i stå, eller hvis man kan få en online træner eller lign, så ville det også være super :D

-MrDude

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

1. Du skal have styr på kosten
2. Overvej et andet program.

Reputation point: 65

Kostplan: Vis kostplan

1. dag Biceps, mave, bryst 2. dag pause 3. dag Biceps, mave ryg 4.dag Triceps, bryst, skulder.

Jeg kan godt fortælle dig hvad dit problem er. For det første træner du slet ikke ben - dine ben er halvdelen af din krop, hænger det så sammen at du ikke træner dem?? For det andet anser du triceps og biceps for at være hoveddelene i din træning, det bør de ikke være. Bænkpres, squat, chinups/pullups, rows og eventuelt dødløft.

Desuden skal du spise mere og få styr på om du får protein nok. Med din højde og drøjde kan du nemt begynde at tylle sødmælk som om det var vand.
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar

Reputation point: 924

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Logbog: Vis logbog

Du skal have styr på de helt grundliggende ting især dit program lyder meget mærkeligt.
Overvej noget to split som back to basics (søg på google) eller noget fuldbody program 3 gange om ugen.

kosten skal du også have styr på weight gainer er ikke en god løsning er min mening du skal spise noget mere kalorie fyldt mad men ikke burger king og sådan!

Træner her: OBBC

Når folk ofte starter sådan en tråd, er der mange der vil "rante" igennem med kritik af de ting, du gør. Men jeg synes faktisk de første kommentarer i denne tråd har været relativt flinke.. ;)

Hvis du vil være større og stærkere, skal du "ville" det - det er din vilje, der tæller.

Hvis du vil det nok, sætter du dig ind i de mest basale ting om kost og træning, og læser nogle artikler her på siden eller om førnævnte andre steder. Du behøver ikke være ekspert på nogen måde. Hvis bare har styr på det grundlæggende, vil det allerede gøre en verden til forskel fra nu.

Ovenstående er sikkert en kliché, men ofte er det sådan, at jo mere du ved, jo nemmere og hurtigere vil du kunne skabe resultater.

Good luck! ;)

MrDude skrev:Hej drenge.

Jeg er en dreng som lige er blevet 19 og bor i Ålborg, og jeg har trænet gennem halvandet år uden det kan ses specielt meget.
Det har dog været med en del pauser og lign, så kan selvfølgelig ikke forvente en kæmpe udvikling, men når det nu er halvandet år, havde jeg regnet med at man sagtens kunne se det.
Jeg er 19 år 192 cm høj, vejer 69 kg, min højre overarm er ca 27 cm, og min venstre er ca 26 cm. Jeg syntes dog der er tydelig forskel på dem begge. Det skal lige siges at jeg arbejder meget om natten, og det er derfor nærmest umuligt at skulle holde mig til en kostplan.
Jeg ville høre om jeg kunne få nogle råd til hvad der virkelig tæller, når man snakker om styrketræning.
Jeg tager protein pulver efter hver træning, ville weight gainer have bedre effekt her? Ville det være en ide at spise weight gainer hver dag for at øge min vægt?
Jeg er her den sidste måneds tid begyndt at presse mig så meget jeg kan i biceps, da jeg gerne vil se resultater der, så jeg i 2. og 3. sæt får hjælp så jeg kan presse mig helt til jeg ikke kan mere. Er det en dårlig ide? Forslag til hvad ville være godt?

Jeg har ikke altid mulighed for at træne pga arbejde osv. men jeg prøver at træne 3 gange om ugen på følgende måde:
Jeg kører 3 sæt af hver, med 12-8-6 repetationer (Biceps tager jeg dog flere repetaioner som jeg forklarede før)
Biceps kører jeg: Cable Curl, siddende Barbell curl, og til sidst liggende cable. Ideer til hvad ville give bedre resultater?

Hvordan vil jeg kunne ændre det så min højre og venstre arm ser lige store ud?
Jeg spiser sommetider fastfood, som Burger King, er det en dårlig ide, eller vil det hjælpe med at øge min vægt?

Jeg ville sætte rigtig meget pris på at få nogle råd om min træning da jeg føler jeg er gået i stå, eller hvis man kan få en online træner eller lign, så ville det også være super :D

-MrDude

Du skal huske at kosten er afgørende for dine resultater. Du kan have nok så godt et træningsprogram, spise vildt sundt osv, men hvis du ikke ligger i kcal overskud, så vokser du ALDRIG. Det vigtigste er kosten.. Hvis du ligger i kcal overskud og får mindst 2g protein om dagen, så vokser du uanset hvad.

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

asdf skrev:Hvis du ligger i kcal overskud og får mindst 2g protein om dagen, så vokser du uanset hvad.

Fedt, mand! Pomfritter, here I come!

;)

eLPeDRoMagNiFico skrev:
asdf skrev:Hvis du ligger i kcal overskud og får mindst 2g protein om dagen, så vokser du uanset hvad.

Fedt, mand! Pomfritter, here I come!

;)

Det er bedre at leve af mcd mad og pomfritter, hvis du ligger i kcal overskud og får nok protein, end kylling og salata - ihvertfald når vi snakker bodybuilding. Der er folk der har fået rigtig flotte resultater, selvom de har spist usundt..
Jeg overholder selv min kostplan og spiser sundt, men man kan sagtens få flotte resultater selvom man spiser lidt usundt..

Siger overhovedet ikke at det er godt at leve på den måde, men man kan sagtens få flotte resultater.

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

Har du nogen som helst ide om hvor mange kcal du indtager om dagen, og hvor mange kcal dit ligevægtsindtag er ?

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Dødløft: 60.00

Hvad er det fede i at have en stor overkrop hvis dine ben ikke kan bære dig? [-X - Træn de ben!

Hvis du ikke vokser, så er det fordi du ikke spiser nok.
Brugeravatar

Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50