Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

)
). Eneste triste ved dagens træning var at Alex Hverken faldt eller slog sig på nogen måde. Det var egentligt lidt af en skam.

*

LittleNinja skrev:fedt at du er startet til MMA!

znebold skrev:Måske du burde overveje at gå i parterapi med pulldown-stativet i stedet for med dødløft. Ægtemands-vold er en meget alvorlig ting, som på længere sigt vil ødelægge jeres forhold fuldstændig!

ST skrev:Nice log - Fortsæt endelig med billeder af de unge damer:-)

Johnyboi skrev:
Her knækkede min morale fuldstændigt, ikke nok med at de hørte p3 nede i centeret, så kørte der også et program hvor en politiker skulle redegøre for hans musiksmag, virkeligt uinteressant. Denne Gaypolitiker-af-Rang, var så åbenbart fan af Rasmus Seebach og snakkede længe og lovprisende om ham. Dette var dråben der fik mit bæger til at flyde over, fuck nej om jeg skal træne til Rasmus Seebach.
Jeg droppede den specifikke armtræning og løb grædende ud af centeret.

LittleNinja skrev:Johnyboi skrev:
Her knækkede min morale fuldstændigt, ikke nok med at de hørte p3 nede i centeret, så kørte der også et program hvor en politiker skulle redegøre for hans musiksmag, virkeligt uinteressant. Denne Gaypolitiker-af-Rang, var så åbenbart fan af Rasmus Seebach og snakkede længe og lovprisende om ham. Dette var dråben der fik mit bæger til at flyde over, fuck nej om jeg skal træne til Rasmus Seebach.
Jeg droppede den specifikke armtræning og løb grædende ud af centeret.
Dette kan forbygges med en genial opfindelse. Ipod (;

znebold skrev:Du er heldig at svigermor er skolelærer, og dermed vandt til at håndtere bimmer-børn. Det lyder dog som om der alligevel stadig er lidt rod i forholdet med dødløft, det er da også lidt af et firkants-drama![]()
.. og så er National Geographic en fantastisk kanal!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster