Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

NitZo skrev:Hey Hey der...
Nu har jeg efterhånden snart trænet 1 år.
og nu vil jeg gerne have et lidt bedre overblik over
min træning, så tænkte på en dagbog.
Nogen som ved hvor man kan downloade sådan et?
i "Excel" eller sådan noget
?

Lyst skrev:Det er da bare at skrive det ned i word/tekstdokument og når du så kommer online så smider du det op på boardet.. så kan du også få ris/ros.. har selv lige startet en log i går..

Lyst skrev:hehe jamen det kan du lige så godt, du kan jo stadig godt føre en for dig selv, men hvorfor ikke smide den op her når du har mulighed for det.

NitZo skrev:Lyst skrev:hehe jamen det kan du lige så godt, du kan jo stadig godt føre en for dig selv, men hvorfor ikke smide den op her når du har mulighed for det.
fordi jeg stadig kun er en "lille gut"![]()

NitZo skrev:Lyst skrev:hehe jamen det kan du lige så godt, du kan jo stadig godt føre en for dig selv, men hvorfor ikke smide den op her når du har mulighed for det.

mathias1989 skrev:NitZo skrev:Lyst skrev:hehe jamen det kan du lige så godt, du kan jo stadig godt føre en for dig selv, men hvorfor ikke smide den op her når du har mulighed for det.
Der er plads til alle herinde

MC skrev:NitZo skrev:Lyst skrev:hehe jamen det kan du lige så godt, du kan jo stadig godt føre en for dig selv, men hvorfor ikke smide den op her når du har mulighed for det.
Alle starter et sted

NitZo skrev:MC skrev:NitZo skrev:Lyst skrev:hehe jamen det kan du lige så godt, du kan jo stadig godt føre en for dig selv, men hvorfor ikke smide den op her når du har mulighed for det.
Alle starter et sted
nu vi alligevel er ved emnet, hvordan
stiger jeg i kg. syntes altid jeg sidder fast ved de samme kilo?

MC skrev:NitZo skrev:MC skrev:NitZo skrev:Lyst skrev:hehe jamen det kan du lige så godt, du kan jo stadig godt føre en for dig selv, men hvorfor ikke smide den op her når du har mulighed for det.
Alle starter et sted
nu vi alligevel er ved emnet, hvordan
stiger jeg i kg. syntes altid jeg sidder fast ved de samme kilo?
Spiser du ordentligt? Hvis du spiser ordentligt og øger din kropsvægt stille og roligt bør du også blive stærkere med tiden.
Ellers kan du begynde at tænke lidt i noget progression - prøv at søg efter det herinde, eller kig på nogle af træningsprogrammerne i vores artikelarkiv. Der kan du finde en masse god programmer til netop dette formål.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster