Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bomberton skrev:Træning 3 dage om ugen, skriger på et fullbody program. I stedet for dine 60 forskellige øvelser, ville jeg foreslå at kigge på bb.dk's forum, hvor der er mange gode bud på fullbody programmer.
Fokuser på større compound-øvelser, såsom bænkpres, former for squat, dødløft og lignende.

aveiro skrev:Bomberton skrev:Træning 3 dage om ugen, skriger på et fullbody program. I stedet for dine 60 forskellige øvelser, ville jeg foreslå at kigge på bb.dk's forum, hvor der er mange gode bud på fullbody programmer.
Fokuser på større compound-øvelser, såsom bænkpres, former for squat, dødløft og lignende.
har da også bænkpres og dødløft, også har jeg byttet squat ud med benpres?

Bomberton skrev:aveiro skrev:Bomberton skrev:Træning 3 dage om ugen, skriger på et fullbody program. I stedet for dine 60 forskellige øvelser, ville jeg foreslå at kigge på bb.dk's forum, hvor der er mange gode bud på fullbody programmer.
har da også bænkpres og dødløft, også har jeg byttet squat ud med benpres?
Ja, du kommer vidt omkring, men du misser min pointe #2 - i stedet for 60 forskellige former for isolationsøvelser, så lav i stedet compoundøvelser; øvelser som træner flere muskelgrupper på samme tid. Det kommer til at tage en krig at komme igennem dine 16 øvelser, som kunne klares på meget kortere tid.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster