Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

skal have lidt træning den weekend..

Mikkel leicht skrev:Nu er i jo lokale i Århus.. Hjælp lige lidt med placering, og hvem der kommer etc..kom nu..
skal have lidt træning den weekend..

schulz skrev:HVORFOR TRÆNER DU OM LØRDAGEN ARRRHHHHHH!!! SØNDAGEN ER DET ENESTE RIGTIGE!

Mikkel leicht skrev:Okay.. Ny helse bliver det nok så.. Hvem derfra kommer lørdag middag?

Detorian skrev:Mikkel leicht skrev:Okay.. Ny helse bliver det nok så.. Hvem derfra kommer lørdag middag?
Mig mig mig mig mig!!!! MIG!!! Men så skal jeg også ha' en autograf![]()

Mikkel leicht skrev:Detorian skrev:Mikkel leicht skrev:Okay.. Ny helse bliver det nok så.. Hvem derfra kommer lørdag middag?
![]()
![]()
Kan nok godt klares..
Hvad skal vi så træne på dagen.. har faktisk ingen større planer for lørdag..

Detorian skrev:Mikkel leicht skrev:Detorian skrev:Mikkel leicht skrev:Okay.. Ny helse bliver det nok så.. Hvem derfra kommer lørdag middag?
![]()
![]()
Kan nok godt klares..
Haha, jamen det bliver faktisk vores korteste dag, N.H. og jeg skal træne ben og mave. Men ellers er jeg da sikker på der er en masse af de andre. Vi er som regel en 10 stykker der kender hinanden, nede at træne ved 10 tiden når de åbner, og så kommer de fleste andre en times tid senere.

Mikkel leicht skrev:Detorian skrev:Mikkel leicht skrev:Detorian skrev:Mikkel leicht skrev:Okay.. Ny helse bliver det nok så.. Hvem derfra kommer lørdag middag?
![]()
![]()
Kan nok godt klares..
Haha, jamen det bliver faktisk vores korteste dag, N.H. og jeg skal træne ben og mave. Men ellers er jeg da sikker på der er en masse af de andre. Vi er som regel en 10 stykker der kender hinanden, nede at træne ved 10 tiden når de åbner, og så kommer de fleste andre en times tid senere.
Squat it is thenhar i boxes? powerrack til at gøre det i? (har en tendens til at falde ved tungere løft som jeg er i gang med at korrigere), kæder bands? (ellers kan jeg tage bands med) etc?

Detorian skrev:Mikkel leicht skrev:Detorian skrev:Mikkel leicht skrev:Detorian skrev:Mikkel leicht skrev:Okay.. Ny helse bliver det nok så.. Hvem derfra kommer lørdag middag?
![]()
![]()
Kan nok godt klares..
Squat it is thenhar i boxes? powerrack til at gøre det i? (har en tendens til at falde ved tungere løft som jeg er i gang med at korrigere), kæder bands? (ellers kan jeg tage bands med) etc?
Der er box, powerrack og kæder, men bands er lukket ned i en kasse, da de tilhører SK Atlas. Nu når jeg lige tænker efter, kan jeg faktisk ikke huske om de har lukket deres kæder inde også, for normalt ligger de frit fremme, men jeg kan ikke huske jeg har set dem længe. Ellers kan du ringe til klubben og høre om de kan ligge en nøgle i disken, eller om de ikke gider komme og åbne kassen for dig. De plejer at være til at snakke med. Der er "holder" til kridt, håndvægte op til 80 kilo, og en "OL" bænk, eller hvad I kalder dem
Asbjørn ville lave nogen nye til os snart ..

Mikkel leicht skrev:Detorian skrev:Mikkel leicht skrev:Detorian skrev:Mikkel leicht skrev:Detorian skrev:Mikkel leicht skrev:Okay.. Ny helse bliver det nok så.. Hvem derfra kommer lørdag middag?
![]()
![]()
Kan nok godt klares..
Der er box, powerrack og kæder, men bands er lukket ned i en kasse, da de tilhører SK Atlas. Nu når jeg lige tænker efter, kan jeg faktisk ikke huske om de har lukket deres kæder inde også, for normalt ligger de frit fremme, men jeg kan ikke huske jeg har set dem længe. Ellers kan du ringe til klubben og høre om de kan ligge en nøgle i disken, eller om de ikke gider komme og åbne kassen for dig. De plejer at være til at snakke med. Der er "holder" til kridt, håndvægte op til 80 kilo, og en "OL" bænk, eller hvad I kalder dem
OL bænk?WTF er det?
Hm nej kan selv tage bands med hvis det er .. Hvad skal du træne, altså mere specifikt? du ikke med på lidt powerhouse træning ala. det jeg finder på til en dag? one-arm db pres skal jeg i hvert fald have når i har 80kg dbsAsbjørn ville lave nogen nye til os snart ..

schulz skrev:Ville være der, HVIS DET VAR SØNDAG

minihebs skrev:Kom nu Schulz - så må du godt være med til cardio bagefter igen![]()
Jeg kommer ved 10-11 tiden til en omgang upperbody workout...

Mikkel leicht skrev:minihebs skrev:Kom nu Schulz - så må du godt være med til cardio bagefter igen![]()
Du skal da træne med mig og detorian i ægte powerhouse stil..![]()
. Kører dog bænkpres lige ved siden af racket, så slipper nok ikke helt for at høre på ham 
minihebs skrev:Mikkel leicht skrev:minihebs skrev:Kom nu Schulz - så må du godt være med til cardio bagefter igen![]()
Detorian snakker for meget, så det gider jeg ikke. Kører dog bænkpres lige ved siden af racket, så slipper nok ikke helt for at høre på ham

Detorian skrev:minihebs skrev:Mikkel leicht skrev:minihebs skrev:Kom nu Schulz - så må du godt være med til cardio bagefter igen![]()
Detorian snakker for meget, så det gider jeg ikke. Kører dog bænkpres lige ved siden af racket, så slipper nok ikke helt for at høre på ham
Det er fordi der er ikke ÉN eneste af jer der ville kunne holde til mit "Fast tempo mode"

schulz skrev:Detorian skrev:minihebs skrev:Mikkel leicht skrev:minihebs skrev:Kom nu Schulz - så må du godt være med til cardio bagefter igen![]()
Det er fordi der er ikke ÉN eneste af jer der ville kunne holde til mit "Fast tempo mode"
ONLY ME!!!

Mikkel leicht skrev:Hvad tid træner vi? kl. 10-11 stk? skal lige bruge lidt tid på at finde stedet..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster