. Jeg kunne derfor godt tænke mig at komme mere end i denne træningsverden. Jeg ved ikke helt endnu om jeg skulle kaste mig over styrkeløft eller BB, men tænkte på, at begge ting ville kunne give mig det jeg sørger. Jeg må dog erkende, at selvom det går bedre, kan jeg til tider godt være lidt nede, og føler derfor jeg har brug for en træningsmakker, for at kunne holde mig i ilden, men også for at kunne hjælpe med at spotte og komme med gode råd.Ville derfor gerne hører herinde på boardet, om der er nogle der kunne have interesse i af træne med mig. Jeg vil virkelig gerne komme igang med det, da det giver mig det kick jeg har brug for. Jeg er villig til at træne 6 gange om ugen, hvis det er det der skulle ønskes.
Lidt yderligere info omkring mig selv.
Jeg bor i Næstved, og har pt. både adgang til at træne i Fitness world og Scala Centret, men er villig til at skifte center, hvis der var en træningsmakker et andet sted. Jeg studerer til ergoterapeut og møder normalt mellem 830-9.25 og træner derfor om morgenen ved en 7 tiden. Jeg kan også træne senere på dagen hvis der er, men så er det først fra kl. 17.00 og frem. Weekender kan der altid findes plads.
Håber der er nogle hvis interesse jeg har fanget, eller som er villig til at komme med nogle fif ang. træning