Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1112
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1110

Følg bodybuilding.dk på

Træningsprogram - der sker ikke meget....

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hey homies!
Jeg er 18 år gammel (28 feb. ), vejer 95 kg, 192 cm høj og har en fedtprocent på 9.5 pr. Dags dato. Jeg drikker ikke alkohol! Her er mit nuværende træningsprogram og jeg ønsker lidt hjælp til at blive virkelig shred. Jeg har brugt dette program i lidt over en måned, dog uden den nævnte kreatin, da jeg først har tænkt mig at begynde på kreatin pr. d. 1. jeg synes ikke, at jeg rykker mig længere. Jeg har spist mig stor rigtig længe, men så begyndte jeg på dette program og nu er jeg gået i stå... Jeg har brugt dette program i lidt over en måned nu og jeg bliver hverken større eller taber mere fedt. Håber I vil give jer tid til at kigge på det og vurdere, hvad jeg gør forkert..
På forhånd, mange tak!
Vedhæftede filer
Trænings - og kostplan .docx
(110.77 KiB) Downloadet 151 gange

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 120.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jamen vil du tage på eller tabe dig?

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Jyden fra hobro skrev:Jamen vil du tage på eller tabe dig?

Haha hov, min fejl! Jeg vil meget gerne tabe mig

Styrkeliste

Det er jo umuligt at svare på om du burde tabe dig når din kostplan er så elendig. Din aftensmad er bare "Hvad der bliver serveret"???

Få lavet en ordenlig kostplan, hvis du vil tage det bare en lille smule seriøs og opnå dit mål.

Du skal ligge i et dagligt kalorieunderskud ellers taber du dig ikke. Det er der for nemmere at følge en kostplan hvor du ved at du er i underskud. Det med bare at spise et tilfældigt måltid til aftensmad uden at har styr på kosten er no go.
F.eks. Kan din aftensmad dag 1 være en masse fed brun sovs, flæskesteg og hele baduljen hvor du så kommer til at afslutte dagen i et stort overskud. Dagen efter kan måltider være lidt kylling og salat og der ender du i et underskud. Hvis du ligger og cirkulerer på den måde får du aldrig tabt dig.

Bare et godt råd herfra :)
Brugeravatar

Reputation point: 121

Det er lækkert, at du har taget tid til at skrive kostplan, træningsprogram samt kommentarer. Det gør det lettere at give et godt svar. Det har jeg desværre ikke tid til lige nu, men mit umiddelbare indtryk er, at du ikke får særlig meget at spise. Skriv evt. dit kalorieindtag op for en hel dag samt fordeling af makronæringsstoffer.
4 x 8 sæt pulldown er det alt, hvad du laver til ryg? Også lidt dødløft på ben-dagen. Jeg ville putte ryg før skulder på den dag, og også bytte om på volumen på de to.
Brugeravatar

Reputation point: 104

Geografisk sted: Spanien

Træner her: Ullerslev motioncenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00

Chelsea2013 skrev:Det er jo umuligt at svare på om du burde tabe dig når din kostplan er så elendig. Din aftensmad er bare "Hvad der bliver serveret"???

Få lavet en ordenlig kostplan, hvis du vil tage det bare en lille smule seriøs og opnå dit mål.

Jeg spiser da også bare, hvad der bliver serveret til aftensmad? Hvorfor råde unge, der bor hjemme til at følge en strikt kostplan hver dag?

Det er nok en god idé, hvis TS finder ud af sit ligevægtsindtag og lidt generel viden om kost og kroppen. Det er også en god idé at have kendskab til fordelingen af makronæringsstoffer i forskelligt mad samt kalorieindholdet. Så kan man godt tillade sig at spise aftensmad og andet med familien samtidigt med at have styr på sit indtag og nå sine mål.
Brugeravatar

Reputation point: 104

Geografisk sted: Spanien

Træner her: Ullerslev motioncenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00

Chelsea2013 skrev:Det er jo umuligt at svare på om du burde tabe dig når din kostplan er så elendig. Din aftensmad er bare "Hvad der bliver serveret"???

Du skal ligge i et dagligt kalorieunderskud ellers taber du dig ikke. Det er der for nemmere at følge en kostplan hvor du ved at du er i underskud. Det med bare at spise et tilfældigt måltid til aftensmad uden at har styr på kosten er no go.
F.eks. Kan din aftensmad dag 1 være en masse fed brun sovs, flæskesteg og hele baduljen hvor du så kommer til at afslutte dagen i et stort overskud. Dagen efter kan måltider være lidt kylling og salat og der ender du i et underskud. Hvis du ligger og cirkulerer på den måde får du aldrig tabt dig.

Bare et godt råd herfra :)

Vil mene, at vi derhjemme spiser sunde og nærende måltid. Eksempeltvis fik vi pasta og kødsovs i går.. Vil over de næste 5 dage følge op på, hvad der bliver indtaget herfra. Smider det lige herop løbende.

Styrkeliste

danielhansen13 skrev:

Jeg spiser da også bare, hvad der bliver serveret til aftensmad? Hvorfor råde unge, der bor hjemme til at følge en strikt kostplan hver dag?

Det er nok en god idé, hvis TS finder ud af sit ligevægtsindtag og lidt generel viden om kost og kroppen. Det er også en god idé at have kendskab til fordelingen af makronæringsstoffer i forskelligt mad samt kalorieindholdet. Så kan man godt tillade sig at spise aftensmad og andet med familien samtidigt med at have styr på sit indtag og nå sine mål.

Hvordan finder jeg frem til min fordeling af makronæringsstoffer? Som nævnt ovenover, så smider jeg lige et tal ind for mit indtagelse af kalorier. Håber I stadigvæk følger med til den tid.

Og i øvrigt, tak for svar alle!

Styrkeliste

Du læser det der står her: newbies-helpfile-edit-2-t39845.html + de artikler der linkes til i teksten
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Pind skrev:Du læser det der står her: newbies-helpfile-edit-2-t39845.html + de artikler der linkes til i teksten

Super, mange tak!

Styrkeliste

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster