Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 946
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 944

Følg bodybuilding.dk på

Træningsprogram - Fullbody

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle BBere

Jeg har sat et trænings program sammen til fullbody med omkring 3 træninger om ugen, med hjælp fra nogle forskellige sider herinde fra Bodybuilding.dk... Det jeg håber med dette program er at jeg kan opnå større masse hovedsageligt.

Jeg er dog ikke fuldt ud sikker på at det er så godt som jeg havde håbet på, og kunne derfor godt tænke mig nogle andres mening om den. Så hvis der er nogen der synes det bør laves, så er i mere end velkomne til at give jeres mening om det :)

Øvelse - Sæt - Reps
-Skrå benpres. - 4 - 8
-Squat. - 4 - 8
-Calf raises - 3 - 8
-Leg Extensions - 3 - 8
-Leg Curl - 3 - 8
-Bænkpres - 5 - 8
-Skrå bænkpr. - 4 - 8
-Lat pulldown - 3 - 8
-Pull-ups - 3 - 8
-Barbell curl - 3 - 8
-Concentrated curl - 3 - 8
-Triceps extension - 3 - 8
-Skullcrushers - 3 - 8

Håber der er nogen der kan hjælpe mig :)

Mvh

Mikkel E.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det er noget af en omgang du skal igennem 3 gange om ugen. Er du sikker på at det ikke er overkill?
Nyt dansk træningsmærke med udstyr og tøj - http://www.genuinelifting.com
Brugeravatar

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog

Det er noget hø. Søg på Back to Basics inde på Bodylabs side. Det er formentligt noget for dig, hvis jeg skal vurdere det ud fra dit øvelsesvalg.
Brugeravatar

Reputation point: 455

Men der er massere af inspiration at hente:

https://www.t-nation.com/workouts/lift- ... k-and-grow

http://www.bodybuilding.com/fun/wotw101.htm

Og et hav af andre. Google my friend :D
Nyt dansk træningsmærke med udstyr og tøj - http://www.genuinelifting.com
Brugeravatar

Reputation point: 15

Tom Hedegaard: Jo er også lidt bange for at det er overkill! Tror jeg ændre det så det kun er en isolations øvelse til biceps og triceps :) Og har hentet en masse viden fra forskellige sider, både bodybuilding.com, bodylab, bodybuilding.dk... :) men tak vil lige tjekke t-nation ud så ;)

Bighungry: Har læst den igennem flere gange, det er ikke problemet.. Problemet er at det er et 2-split program det går ud fra, så har bare tilføjet en del isolations øvelser! Ved godt de ikke mener det er en god ide.. + Mine arme skal have noget isolations træning, fordi den ene er noget større større end den anden :) Men tak for det :)

Kodeord skrev: Mine arme skal have noget isolations træning, fordi den ene er noget større større end den anden :) Men tak for det :)

Vil du gerne have nogle større arme??? Så SQUAT noget mere!!!

Såfremt du tager din træning seriøst, og faktisk har lært at kører intensivt nok… Hvis du faktisk squatter 4 set af 8 reps, og vægtene er så tunge at du ikke kan tag rep nr. 9, og du gør det 3 gange om ugen! Så har du virkelig ikkkkkeee brug for Benpres
Der er en rigtig god grund til at programmer som back2bacics, 5x5 og 5/3/1 - som er fuldkropsprogrammer, - ikke har så mange, hvis nogle overhoved isolationsøvelser.

Hvis du ABSULUT gerne VIL have isolationsøvelser. Så tjek dette program:
http://www.powerliftingtowin.com/jason- ... e-routine/
Brugeravatar

Reputation point: 5

Opal: Får også squattet, det er ikke problemet.. Det er bare ikke nok! Har brug for mere ben træning før at mine ben faktisk begynder og blive større, og stærkere.. :) Ved ikke hvorfor, men ben er bare ikke min krops stærke side... :)
Men ja vil gerne have isolations øvelser ind over, og specielt også isolations øvelser til ryg.. Fordi jeg er en forholdsvis høj dreng på 198 cm, så jeg har let tendens til at få ondt i ryggen hvis ikke jeg også får trænet den :) Og så selvfølgelig armene som sagt!

Men tak vil lige kigge på dit link! tak for hjælpen :)

You can achieve a greater mass by regular exercise in a proper way. Gaining mass is a slow process and can't be achieve in small time.

Geografisk sted: melbourne

Hvor erfaren er du? Hvad er dine løft i de 3 store? Min tanke er at du umiddelbart skal køre et helt andet program, et upper/lower vil være ideelt , ud fra dine tanker omkring ben træning og hvis dit niveau er til det. Er du helt grøn, så kan et fullbody også være sagen (det kan det også alligevel), men ikke det du har lavet. Der er alt for mange øvelser med.

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Vis kostplan

Kodeord skrev:Opal: Får også squattet, det er ikke problemet.. Det er bare ikke nok! Har brug for mere ben træning før at mine ben faktisk begynder og blive større, og stærkere.. :) Ved ikke hvorfor, men ben er bare ikke min krops stærke side... :)
Men ja vil gerne have isolations øvelser ind over, og specielt også isolations øvelser til ryg.. Fordi jeg er en forholdsvis høj dreng på 198 cm, så jeg har let tendens til at få ondt i ryggen hvis ikke jeg også får trænet den :) Og så selvfølgelig armene som sagt!

Du vil gerne have mere arme. Du vil gerne have mere ben. Du vil gerne have mere ryg. Det du mangler er med sikkerhed et bedre fundament.

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Vis kostplan

Kodeord skrev:Men ja vil gerne have isolations øvelser ind over, og specielt også isolations øvelser til ryg.. Fordi jeg er en forholdsvis høj dreng på 198 cm, så jeg har let tendens til at få ondt i ryggen hvis ikke jeg også får trænet den :) Og så selvfølgelig armene som sagt!

1. Bare fordi man er høj, betyder det ikke, at man får mere ondt i ryggen. Det handler om holdning og muskelbalancer, først og fremmest. At nogle høje mennesker har en tendens til at lave mærkelige ting med nakken og ryggen for at komme "ned" til dem de taler med, er så en anden ting.

2. (Mange) isolationsøvelser til ryggen er ikke en nødvendighed for at få et resultat. Det vigtigste er at du programmerer din træning intelligent, ikke hvor mange øvelser du har.

Find en kompetent rådgiver og få styr på teknik og programmering. Så skal det nok komme til at spille.
Brugeravatar

Reputation point: 455

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster