Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

John Do skrev:Først tak for din kommentar
Har også tid til det lige for tiden... men jeg husker at få nogle proteiner og kulhydrater midt igennem.
Men vil du ikke uddybe hvorfor ikke 5 sæt i flyes og upright rows?
-John

John Do skrev:Alle >
Tak for I alle har skreven på mit oplæg, sætter stor pris på det![]()
Alle >
Programmet er bygget op efter bodybuilding.dk artiklen: The basics of hypertrophy training. Dog med lidt ændringer, som eks. ud med shrugs, og ind med upright row, da øvelsen involverer flere sekundære muskler.
Qmega >
Jeg vil give dig delvis ret… men close grip benchpress er en unødvendig øvelse, men Dips, som hører til basisøvelserne vil være bedre
Equus >
Jeg kan kun give dig ret i at squat, dødløft osv. har et stort skadespotentiale, hvis man ikke udføre dem korrekt… som er også grunden til at jeg ikke køre BB bent over row, men har valgt DB single arm row. Jeg vil dog mene, hvis man ikke kan udføre øvelsen (også alle sæt) helt korrekt, har man for meget vægt på. Men men, jeg vil tage dit råd til eftertragtning, med 10-15 reps
SandyFrink >
I stedet for at skrive ”Dit program er rimeligt hul i hovedet, og vil efter et rimeligt tidsrum sandsynligvis sende dig en tur på hospitalet”, så prøv at være mere proaktiv, og komme med forslag. Men det handler også om hvilke fysiologisk forudsætning ens krop har
… Gerne komme med flere forslag
-John

John Do skrev:Alle >
Tak for I alle har skreven på mit oplæg, sætter stor pris på det![]()
Alle >
Programmet er bygget op efter bodybuilding.dk artiklen: The basics of hypertrophy training. Dog med lidt ændringer, som eks. ud med shrugs, og ind med upright row, da øvelsen involverer flere sekundære muskler.
Qmega >
Jeg vil give dig delvis ret… men close grip benchpress er en unødvendig øvelse, men Dips, som hører til basisøvelserne vil være bedre
Equus >
Jeg kan kun give dig ret i at squat, dødløft osv. har et stort skadespotentiale, hvis man ikke udføre dem korrekt… som er også grunden til at jeg ikke køre BB bent over row, men har valgt DB single arm row. Jeg vil dog mene, hvis man ikke kan udføre øvelsen (også alle sæt) helt korrekt, har man for meget vægt på. Men men, jeg vil tage dit råd til eftertragtning, med 10-15 reps
SandyFrink >
I stedet for at skrive ”Dit program er rimeligt hul i hovedet, og vil efter et rimeligt tidsrum sandsynligvis sende dig en tur på hospitalet”, så prøv at være mere proaktiv, og komme med forslag. Men det handler også om hvilke fysiologisk forudsætning ens krop har
… Gerne komme med flere forslag
-John

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster