Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mathias. skrev:spis noget mere mad istedet for alle de kost tilskud..

hvadså skrev:Mathias. skrev:spis noget mere mad istedet for alle de kost tilskud..
Nu var det mere træningsprogrammet jeg ville have lidt feedback på..
Morrille skrev:hvadså skrev:Mathias. skrev:spis noget mere mad istedet for alle de kost tilskud..
Ligegyldig hvilket træningsprogram du bruger vil du ikke få noget som helst resultat hvis du ikke spiser nok

Morrille skrev:Jeg synes ikke programmet er så godt.
Det er for mange maskiner.
Det virker heller ikke så gennemtænkt, men lidt tilfældigt
Du får bedre resultater med frivægte.
Hvis du er begynder vil jeg anbefale enten et fuldkropsprogram 3 dage i ugen eller et 2-split 4 dage i ugen.
Hvis du læser artiklerne herinde eller søger lidt vil du finde mange gode programmer.

hvadså skrev:Det blev lagt af en coach og træningsinstruktør i exersize så det burde ikke være tilfældigt

hvadså skrev:Morrille skrev:hvadså skrev:Mathias. skrev:spis noget mere mad istedet for alle de kost tilskud..
Ligegyldig hvilket træningsprogram du bruger vil du ikke få noget som helst resultat hvis du ikke spiser nok
Jeg spiser nok.. Jeg har styr på min kost og er siden jeg startede på min træning for 10 dage siden steget 3 kg.. Giv mig nu bare lidt feedback på træningenVed godt jeg vejer for lidt, men er født utrolig tynd så derfor gør jeg noget ved det nu.. Har styr på kosten.. Mangler bare lidt feedback på mit træningsprogram.. Så stop comments på min kost
Feedback på træningsprogrammet.

Nikobo skrev:Jeg ville også mene at du er bedre stillet med frivægts øvelser.
Jeg ville nok tage et fullbody program og fokusere på de store basis øvelser. Hvis du lige er startet er der ingen grund til allerede at fokusere på læg, biceps osv... Lige nu skal du bare ha bygget en god grundform.
Squat, dødløft, bænkpres, military, chinups/pullups, en row øvelse. Også et par små øvelser herudover hvis du orker det. Det ville nok være mit valg...

hvadså skrev:Har lavet lidt ændringer.. Ville dette se bedre ud?;
(stadig det samme løb)
3*10
benpres; 80, 80, 90kg.
Lat machine pull; 30, 35, 40 kg
Chest press; 30, 30, 32,5 kg
Shoulder press; 7,5, 10, 10 kg
Mavebøjninger, 25, 30, 50 bøjninger
Lower back bench; 3*20 rep
Mavebøjning med ben krydset (lange mavemuskler); 2*15 rep
Håndvægte 10, 10, 10 kg.
Bænkpres 5*5 40kg