Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

peter n skrev:Det holder ikke, at træne med samme volumen til biceps, som til en KÆMPE muskelgruppe som ryggen.

Tja skrev:peter n skrev:Det holder ikke, at træne med samme volumen til biceps, som til en KÆMPE muskelgruppe som ryggen.
Det der fatter jeg ingenting af? Skal jeg træne mindre biceps?

Sakin skrev:Synes du har for lidt sæt, skriv hvilke øvelser du vil bruge og ik bare kald det bryst eller skulder eller whatever, gør det nemmere at hjælpe, og til sidst hvor er ben øvelserne?

BloodJunkie skrev:Tja skrev:peter n skrev:Det holder ikke, at træne med samme volumen til biceps, som til en KÆMPE muskelgruppe som ryggen.
Først og fremmest skal du træne mere BEN!
Det er umuligt at bedømme noget som helst ud fra "Ryg-4x10". Der er utallige ryg øvelser, der rammer forskellige del af ryggen.
Find dig et ordenligt program der giver mening, og mens du kører den burde du læse artikler omkring træning og hvordan man skal sammensætte et program, det er ikke bare lige at smide nogle øvelser sammen hvis du vil se resultater.
Back to Basics er f.eks et rigtigt godt program for en begynder.

Tja skrev:BloodJunkie skrev:Tja skrev:peter n skrev:Det holder ikke, at træne med samme volumen til biceps, som til en KÆMPE muskelgruppe som ryggen.
Først og fremmest skal du træne mere BEN!
Det er umuligt at bedømme noget som helst ud fra "Ryg-4x10". Der er utallige ryg øvelser, der rammer forskellige del af ryggen.
Find dig et ordenligt program der giver mening, og mens du kører den burde du læse artikler omkring træning og hvordan man skal sammensætte et program, det er ikke bare lige at smide nogle øvelser sammen hvis du vil se resultater.
Back to Basics er f.eks et rigtigt godt program for en begynder.
Er pointen ikke bare at ens muskler bliver trænet? Jeg har altid bare smidt nogle øvelser sammen. (selvfølgelig med omhu).... og dog har det givet resultater, som man både kan se og mærke.
Mit spørgsmål er egentlig bare om mit træningsprogram er fuldstændig fucked up ringe?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster