Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gozo skrev:Prøv at poste din mad på en typisk dag. Så er der helt sikkert en venlig sjæl, der vil se på den.

mikey skrev:Tak for svarene! Super fedt at I gider, jeg havde ik lige tænkt i de baner selv...
Selvom jeg måske mener det lyder ok logisk med at jeg skal spise mere, så er jeg stadig bange for at tage på. Men det er nok mest fedt jeg tænker på, har lige smidt en del fedt...gider f.eks. ik have mere mave!
Jeg kommer nok aldrig til at spise 6 gange om dagen, men jeg kan da godt prøve at spise lidt mere, og mere af det man har "godt" af. Det bliver bare svært fordi jeg spiser iforvejen indtil jeg er mæt..så er det jo ikke nemt ;-)
Men det hele kan godt forklare hvorfor min krop er gået lidt i stå.
Hvordan styrer I så det med at spise rigtigt og nok? Sidder I og skovler i Jer til morgenmad og til timerne på skolen/arbejde eller? Det er da lidt svært at få til at hænge sammen, plus det kræver lidt flere varer i køleskabet..hvis man skal have noget forskelligt...
Plus at man kommer da til at stå halvdelen af dagen i køkkenet? :-)
Men jeg kom til at tænke? Kan det også have noget med at gøre at jeg ikke har så meget energi/overskud nogle gange, altså det vil måske hjælpe hvis jeg spiste mere?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster