Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1592
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1590

Følg bodybuilding.dk på

Triodrine, Thermogenic diet formula og lign. = Ulovlige.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Ifølge tv2 er disse kosttilskud påtrods af at der ingen efedrin er i, stadig : Ulovlige, og ifølge et eller andet klogt hovede på tv2 tilsyneladende også: Farlige og skadelige.

Undskyld hvis jeg gi'r min egen mening om det her men: Så noget pis....

De piller som så indeholdte Efedrin er der som sædvanligvis en kvinde som fuldstændig overreagerer bivirkningerne ved pillerne.

Jeg er ved at være træt af sådanne programmer.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Mike2468 skrev:Jeg er ved at være træt af sådanne programmer.

Nemlig
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Mike2468 skrev:Ifølge tv2 er disse kosttilskud påtrods af at der ingen efedrin er i, stadig : Ulovlige, og ifølge et eller andet klogt hovede på tv2 tilsyneladende også: Farlige og skadelige.

Undskyld hvis jeg gi'r min egen mening om det her men: Så noget pis....

De piller som så indeholdte Efedrin er der som sædvanligvis en kvinde som fuldstændig overreagerer bivirkningerne ved pillerne.

Jeg er ved at være træt af sådanne programmer.
Hvis de ikk indeholder efedrin, er det fandme da noget pis at vise.... :x
Bænkpres: 100kg - 5-4-2007
Squat: 120kg - 8-4-2007
Dødløft: 200kg - 11-4-2007
TOTAL: 420kg
Brugeravatar

Geografisk sted: Lånum, Jylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog

Hvorfor er det pis, hvis pillerne stadig er farlige?

Jeg synes også programmet er "dårligt" og en lille smule manipulerende.

Men hvis pillerne er farlige. Med eller uden ephedrin, så er det da godt det er blevet ulovlige.
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

Kostplan: Vis kostplan

lassah skrev:Hvorfor er det pis, hvis pillerne stadig er farlige?

Men hvis pillerne er farlige. Med eller uden ephedrin, så er det da godt det er blevet ulovlige.

hvad er farligt over dem? Grøn te? Det er jo latterligt. Thermogenic diet formula var mine foretrukne energiboosters og supplement til vægttab, og begrund af de her ''idioter'' så kan jeg ikke få dem længere.

Skod program :roll: Det hele er bare set fra en side af
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Mike2468 skrev:

hvad er farligt over dem? Grøn te? Det er jo latterligt. Thermogenic diet formula var mine foretrukne energiboosters og supplement til vægttab, og begrund af de her ''idioter'' så kan jeg ikke få dem længere.

Jeg aner ikke hvad der er farligt ved dem. Men det var bare det de sagde i programmet. Men jeg aner det ikke!
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

Bay skrev:Skod program :roll: Det hele er bare set fra en side af

Lige præcis.
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

lassah skrev:
Mike2468 skrev:

Jeg aner ikke hvad der er farligt ved dem. Men det var bare det de sagde i programmet. Men jeg aner det ikke!

Det jo netop problemet. At de siger så meget pis i deres programmer som ikke giver mening, og at folk så tror på det. Selv hvis der er lidt sandhed over nogle af de ting, så skal de gå til ekstremer og overdrive det HELT vildt.

Ligesom med hende kvinden der pev af at bruge efedrin. Jeg mener ffs.... Jeg har selv brugt Ephedrin før, nogle gange op til 4 måneder i træk, ingen problemer der. At man direkte dør af det, får de til at lyde som noget der sker konstant. Det er vidst blandt extreme sjældentheder.
Sidst rettet af Mike2468 12. apr 2007, 19:55, rettet i alt 1 gang.

Sensationsjournalistik :roll:

Selvom det her nok ikke er det allersmarteste at sige, har jeg sgu lidt respekt for at (link slettet) omgås en dansk lovgivning, der er totalt åndssvag og fuldstændig hen i vejret. Ved godt lovgivning skal respekteres og overholdes, men jeg vil nu gerne forbeholde mig min ret til at synes, at vores syn på en række kosttilskud er lidt til grin. Det hedder information og oplysning og ikke forbud for pokker.
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Mike2468 skrev:Det jo netop problemet. At de siger så meget pis i deres programmer som ikke giver mening, og at folk så tror på det. Selv hvis der er lidt sandhed over nogle af de ting, så skal de gå til ekstremer og overdrive det HELT vildt.

Ligesom med hende kvinden der pev af at bruge efedrin. Jeg mener ffs.... Jeg har selv brugt Ephedrin før, nogle gange op til 4 måneder i træk, ingen problemer der. At man direkte dør af det, får de til at lyde som noget der sker konstant. Det er vidst blandt extreme sjældentheder.

Der er en grund til produkterne bliver gjort ulovlige. Selvom du har oplevet gode resultater og uden de mindste bivirkninger, kan andre godt opleve voldsomme bivirkninger fra produkterne - og i værste fald blive dødsyge af dem. Og når der er en sundhedsfare, burde sådanne produkter også fjernes fra det danske marked.

Produkterne er specielt farlige, hvis man lider af forhøjet blodtryk og hvor mange danskere ved lige om de lider af dette. Gør du ? :|

Det er nøjagtigt det samme som AS og narko ( uden at komme for meget ind på sammenligning mm.) Rigtig mange mennesker slipper godt fra at tage dette, men engang i mellem klapper fælden og et par stykker ryger i svinget. Kan vi være tjent med at sælge sådanne produkter på de danske varerhylder ?

Tro mig, jeg blev tjekket for forhøjet blodtryk og en lang række andre ting, inden jeg overhovedet rørte Efedrin, for at udelukke sansynlighederne for overraskelser - jeg hader overraskelser. Så jo, det ved jeg. Folk har selv til ansvar at vurdere de produkter i forhold til deres eget helbred.

Nogle af os har vores hjemmearbejde iorden, det burde være en selvfølge for alle.

Mike2468 skrev:Tro mig, jeg blev tjekket for forhøjet blodtryk og en lang række andre ting, inden jeg overhovedet rørte Efedrin, for at udelukke sansynlighederne for overraskelser - jeg hader overraskelser. Så jo, det ved jeg. Folk har selv til ansvar at vurdere de produkter i forhold til deres eget helbred.

Nogle af os har vores hjemmearbejde iorden, det burde være en selvfølge for alle.

Men selvom du har et fint blodtryk og dit "hjemmearbejde i orden", er det jo ikke sikkert du går fri.. Detter ikke en garenti !

Kan du ikke se problematikken i at sælge den slags kosttilskud til unge mennesker ?

HAV skrev:
Mike2468 skrev:Tro mig, jeg blev tjekket for forhøjet blodtryk og en lang række andre ting, inden jeg overhovedet rørte Efedrin, for at udelukke sansynlighederne for overraskelser - jeg hader overraskelser. Så jo, det ved jeg. Folk har selv til ansvar at vurdere de produkter i forhold til deres eget helbred.

Men selvom du har et fint blodtryk og dit "hjemmearbejde i orden", er det jo ikke sikkert du går fri.. Detter ikke en garenti !

Kan du ikke se problematikken i at sælge den slags kosttilskud til unge mennesker ?

Har absolut ikke noget problem med at man sælger det til unge mennesker, da unge mennesker generelt er sundere og i bedre form end folk i de tungere aldersgrupper. At man sælger det til folk med forhøjet blodtryk, åreforkalkninger, tårnhøje BMI etc. er dog en anden snak, men principielt synes jeg stadig ikke, at forbud er løsningen. Cigaretter er sidst jeg tjekkede stadig at købe i samtlige danske kiosker, supermarkeder, diskoteker mv. og det er der åbenbart ikke nogen der har ondt i røven over, selvom tobak er langt mere vanedannende og dræber langt flere mennesker end fx ephedrin.

Og nej, jeg er heller ikke fortaler for et totalt forbud mod cigaretter, selvom det dog ikke ville gøre mig det store. Folk skal have de fornødne informationer og ret til selv at vælge, hvilke potentielt farlige stoffer de vælger at proppe i sig (til en hvis grad naturligvis).
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Karl Æg skrev:
Har absolut ikke noget problem med at man sælger det til unge mennesker, da unge mennesker generelt er sundere og i bedre form end folk i de tungere aldersgrupper. At man sælger det til folk med forhøjet blodtryk, åreforkalkninger, tårnhøje BMI etc. er dog en anden snak, men principielt synes jeg stadig ikke, at forbud er løsningen. Cigaretter er sidst jeg tjekkede stadig at købe i samtlige danske kiosker, supermarkeder, diskoteker mv. og det er der åbenbart ikke nogen der har ondt i røven over, selvom tobak er langt mere vanedannende og dræber langt flere mennesker end fx ephedrin.

Og nej, jeg er heller ikke fortaler for et totalt forbud mod cigaretter, selvom det dog ikke ville gøre mig det store. Folk skal have de fornødne informationer og ret til selv at vælge, hvilke potentielt farlige stoffer de vælger at proppe i sig (til en hvis grad naturligvis).

Vil tildeles give dig ret i nogle af de ting du skriver. Syntes ikke det er på sin plads at blande tobak mm, ind i samtalen, selvom jeg godt ved, at tobak også er vanedannene, gør stor skade samt tager livet af en masse mennesker ( Et total forbud mod tobak ville jeg ikke have noget imod. Det koster jo hospitalerne millioner af samfundsvigtige kroner, der istedet kunne bruges på forskning af f.eks. kraft, hiv, aids og en lang række andre dødelige sygdomme, der ikke er selvforskyldt). Men nok om tobakken.

Syntes ikke man kan sige, at folk selv har ret til at vælge, når folk tildeles ikke er nok oplyst om, hvad de kommer i munden. Selvfølgelig har man ansvar for sit eget liv og om at søge oplysninger på hvad man køber, men det kom også bag på mig hvor farlige disse produkter egentligt var ( vidste det tildeles godt i forvejen ). Tror mange forbrugere - ink. hende fra Operation X - har ladt sig lokke af al den positiv information omkring produktet, hvilket efter min mening er helt ude i hampen. Forhandlerne oplyser jo ikke om den sundhedsmæssige risiko ved at indtage piller, for hvis de gjorde, ville ingen jo købe dem :|

HAV skrev:Tror mange forbrugere - ink. hende fra Operation X - har ladt sig lokke af al den positiv information omkring produktet, hvilket efter min mening er helt ude i hampen. Forhandlerne oplyser jo ikke om den sundhedsmæssige risiko ved at indtage piller, for hvis de gjorde, ville ingen jo købe dem :|

Jo det står i brugervejledningen bag på dåsen, men folk er jo ligeglade- også dem der er i risikiogruppen :roll:

Geografisk sted: Glostrup

Træner her: Energym
Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (1)

Matt skrev:
HAV skrev:Tror mange forbrugere - ink. hende fra Operation X - har ladt sig lokke af al den positiv information omkring produktet, hvilket efter min mening er helt ude i hampen. Forhandlerne oplyser jo ikke om den sundhedsmæssige risiko ved at indtage piller, for hvis de gjorde, ville ingen jo købe dem :|

Jo det står i brugervejledningen bag på dåsen, men folk er jo ligeglade- også dem der er i risikiogruppen :roll:

Nu har jeg ikke selv haft sådan et produkt i hånden, så kan du citere for mig, hvad der står af sundhedsmæssig risikoinformation på brugervejledningen ?

HAV skrev:
Matt skrev:

Nu har jeg ikke selv haft sådan et produkt i hånden, så kan du citere for mig, hvad der står af sundhedsmæssig risikoinformation på brugervejledningen ?

Jeg har en bøtte "hydroxycut hardcore" stående, bagpå står der:

WARNING: Not intended for use by persons under 18 or those with a medical condition
Do not use if pregnant or nursing. Consult a medical doctor before use if you have beentreated for or have a family history of any medical condition including (but not limitid to) cardiovascular complications, phychological disorders, diabetes or liver or kidney disease, or if you are using any prescription or over-the-counter drug. Do not use if... bla bla bla og de bliver ved!

Geografisk sted: Glostrup

Træner her: Energym
Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (1)

Matt skrev:
HAV skrev:
Matt skrev:

WARNING: Not intended for use by persons under 18 or those with a medical condition
Do not use if pregnant or nursing. Consult a medical doctor before use if you have beentreated for or have a family history of any medical condition including (but not limitid to) cardiovascular complications, phychological disorders, diabetes or liver or kidney disease, or if you are using any prescription or over-the-counter drug. Do not use if... bla bla bla og de bliver ved!

Så kan jeg egentlig ikke se problemet i det hvis der står alt det. Man må selv kontrollere hvad man putter i hoved imo. Dog hvis produkterne vitterlig er farlige skal de self. blive banded.. :roll:
Billede
What doesn't kill you makes you stronger..

Log - http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=8097
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2007

Geografisk sted: Amager

Træner her: City Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (10)

sniper skrev:
Matt skrev:
HAV skrev:
Matt skrev:

Så kan jeg egentlig ikke se problemet i det hvis der står alt det. Man må selv kontrollere hvad man putter i hoved imo. Dog hvis produkterne vitterlig er farlige skal de self. blive banded.. :roll:

Der står os på cigaretter, at de er farlige. Hvorfor så ikke os fjerne dem. Vil mene der ligger mere forskning inden for rygning end for fedtforbrændende piller! Forskning har desuden fastslået af rygning er sundhedsskadeligt!
Bænkpres: 140 kg
Squat: 150 kg
Dødløft: 180 kg
-----------
Sum: 470 kg.
Brugeravatar

Farligheden af synefrin er vildt overdrevet. Og ja, programmet er jo ren sensationsjournalistik af laveste klasse.

Var det et seriøst program drog man naturligvis flere meninger ind end medie-liderlige Iben Brinklands. #-o #-o #-o
It's time to kick ass and chew bubblegum - but I'm all out of bubblegum!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 135.00

Galleri: Vis galleri (3)

Så ikke programmet... men min holdning er: At hvis der er en fuld varedeklariation osv... Så er det folks eget problem hvad de smider i hovedet!! Det samme gælder jo rygning osv... :lol: Hvis alle produkter på de danske hylder blev OVER testet igennem, er der garrenteret en del der ville blive fjernet! Alt er jo næsten kræftfremkaldende, eller skadelig på anden vis idag #-o
George Turner 10x10
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Træner her: Fitness world Herning

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 170.00

HAV skrev:Syntes ikke man kan sige, at folk selv har ret til at vælge, når folk tildeles ikke er nok oplyst om, hvad de kommer i munden. Selvfølgelig har man ansvar for sit eget liv og om at søge oplysninger på hvad man køber, men det kom også bag på mig hvor farlige disse produkter egentligt var ( vidste det tildeles godt i forvejen ). Tror mange forbrugere - ink. hende fra Operation X - har ladt sig lokke af al den positiv information omkring produktet, hvilket efter min mening er helt ude i hampen. Forhandlerne oplyser jo ikke om den sundhedsmæssige risiko ved at indtage piller, for hvis de gjorde, ville ingen jo købe dem :|

Jamen så er det da heller ikke sværere end at man fra det offentliges side smækker en mærkat på samtlige potentielt farlige kosttilskud, hvor der står noget i retning af: "Kan føre til forhøjet blodtryk / hjertestop / impotens" etc? IMO bør det frie valg og fuld oplysning altså opprioriteres i forhold til forbud og nedskæringer, som desværre er den vej tendensen pejer lige for tiden.

tcj skrev:Der står os på cigaretter, at de er farlige. Hvorfor så ikke os fjerne dem. Vil mene der ligger mere forskning inden for rygning end for fedtforbrændende piller! Forskning har desuden fastslået af rygning er sundhedsskadeligt!

Og på den anden side, er der dog masser af mennesker der lever sunde og rige liv med tobak uden at mærke skyggen af bivirkninger. Ved godt, det ikke er noget gyldigt argument, og jeg er som sagt ikke just fortaler for tobak, men vil bare gerne understrege, at der er enormt mange gråzoner mht. sundhedslovgivning, som ikke kan stille så firkantet op.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

tcj skrev:Der står os på cigaretter, at de er farlige. Hvorfor så ikke os fjerne dem. Vil mene der ligger mere forskning inden for rygning end for fedtforbrændende piller! Forskning har desuden fastslået af rygning er sundhedsskadeligt!

Cigaretter mister du ikke livet af første gang du indtager dem, men det kan du med en slankepille, hvis du ikke ved hvad du indtager i forhold til dit helbred!!Tror forklaringen ligger deri.

Hvorfor tror du at narkotakia er forbudt ? FORDI DET ER SÅ P.... FARLIGT !! ( du sammenlignede selv med tobak ). Men lad os nu være med at sammenligne alle mulige andre produkter og holde os til emnet :wink:

Pude skrev:Så ikke programmet... men min holdning er: At hvis der er en fuld varedeklariation osv... Så er det folks eget problem hvad de smider i hovedet!! Det samme gælder jo rygning osv... :lol: Hvis alle produkter på de danske hylder blev OVER testet igennem, er der garrenteret en del der ville blive fjernet! Alt er jo næsten kræftfremkaldende, eller skadelig på anden vis idag #-o

Problemet er bare at folk IKKE ved hvad de "smider i hovedet". De hører kun alle de potisive ting og hører aldrig om bagsiden af medaljen. Mange har prøvet utallige slankekure, lægemidler, programmer uden resultat. Så de er forholdsvis nemme kunder at fange.

Ingen har fortalt dem at en livstilsændring er vejen frem, for hvis de opnår et vægttab med pillerne, falder de alligevel tilbage i den gamle rythme bagefter, og så kommer kg snigende, som en tyv i natten !

Min holdning til slankepiller er vist ikke så svær at opfange :D , men jeg syntes bare, at piller ikke er vejen frem i livet. En fornuftig kost, træningsprogram og vilje kommer man sku længst med !!

Karl Æg skrev: der er enormt mange gråzoner mht. sundhedslovgivning, som ikke kan stille så firkantet op.

Tja, det er jo så din holdning, at det ikke kan stille så firkantet op. Efter min mening kan den godt..

HAV skrev:Cigaretter mister du ikke livet af første gang du indtager dem, men det kan du med en slankepille, hvis du ikke ved hvad du indtager i forhold til dit helbred!! Tror forklaringen ligger deri.

Tror du helt ærligt selv på den? :wink:

Pude skrev:Så ikke programmet... men min holdning er: At hvis der er en fuld varedeklariation osv... Så er det folks eget problem hvad de smider i hovedet!! Det samme gælder jo rygning osv... :lol: Hvis alle produkter på de danske hylder blev OVER testet igennem, er der garrenteret en del der ville blive fjernet! Alt er jo næsten kræftfremkaldende, eller skadelig på anden vis idag #-o

HAV skrev:Problemet er bare at folk IKKE ved hvad de "smider i hovedet". De hører kun alle de potisive ting og hører aldrig om bagsiden af medaljen. Mange har prøvet utallige slankekure, lægemidler, programmer uden resultat. Så de er forholdsvis nemme kunder at fange.

Som jeg læser dit indlæg, vil du altså hellere have, at vi konsekvent skal gøre noget ulovligt, når vi har mistanke til at det potentielt kan være skadeligt? Det er bare ikke en gangbar måde at forholde sig til et emne på. Som jeg ser det, er oplysning, uddannelse og åben debat vejen frem - og ikke at lovgive os væk fra problemer, vi ikke kan lide at forholde os til. Ville det ikke være til alle parters bedste, at man gjorde en lidt større insats fra det offentliges side for at oplyse sine borgere om kost og motion, og samtidig bare generelt opfordrede folk til at bruge en portion sund fornuft, når de indtager kosttilskud?

En verden af forbud og unødvendig pylren og uden en smule spænding og indhold ikke at foretrække? Ved da, at jeg personligt ville have det ret skidt med et totalforbud på alkohol, og det ville da egentlig også ærgre mig en del, hvis man en dag valgte at gøre biler ulovlige af sundhedsmæssige hensyn.

Karl Æg skrev: der er enormt mange gråzoner mht. sundhedslovgivning, som ikke kan stille så firkantet op.

HAV skrev:Tja, det er jo så din holdning, at det ikke kan stille så firkantet op. Efter min mening kan den godt..

Selvfølgelig kan det stilles så firkantet op. Hvordan vil du ellers forklare, at vi omgiver os med så mange dødsensfarlige stoffer i vores hverdag? Forbud er udelukkende baseret på politik, og politik drejer sig stort set udelukkende om normativitet.
Sidst rettet af The Juice 18. apr 2007, 00:08, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Nu skal man også passe på at vi ikke får for meget forbud på diverse ting... Synes i forvejen at det er ved at være et forbudsland vi bor i :|
Det burde være muligt at have chancen for at tænke selv engang imellem, i stedet for at det er staten der skal tage alle ens beslutninger... :mrgreen:
George Turner 10x10
Brugeravatar

Styrkeliste

Pude skrev:Nu skal man også passe på at vi ikke får for meget forbud på diverse ting... Synes i forvejen at det er ved at være et forbudsland vi bor i :|
Det burde være muligt at have chancen for at tænke selv engang imellem, i stedet for at det er staten der skal tage alle ens beslutninger... :mrgreen:

Prøv at læse Carsten Vagn's artikel...han giver et bud på hvorfor det er ved at udvikle sig sådan:

artikler/kostogkosttilskud/Kampenforkosttilskud.php
It's time to kick ass and chew bubblegum - but I'm all out of bubblegum!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 135.00

Galleri: Vis galleri (3)

Ja han har vist fat i noget der =D>
George Turner 10x10
Brugeravatar

Styrkeliste

HAV skrev:
Mike2468 skrev:Det jo netop problemet. At de siger så meget pis i deres programmer som ikke giver mening, og at folk så tror på det. Selv hvis der er lidt sandhed over nogle af de ting, så skal de gå til ekstremer og overdrive det HELT vildt.

Der er en grund til produkterne bliver gjort ulovlige. Selvom du har oplevet gode resultater og uden de mindste bivirkninger, kan andre godt opleve voldsomme bivirkninger fra produkterne - og i værste fald blive dødsyge af dem. Og når der er en sundhedsfare, burde sådanne produkter også fjernes fra det danske marked.

Produkterne er specielt farlige, hvis man lider af forhøjet blodtryk og hvor mange danskere ved lige om de lider af dette. Gør du ? :|

Det er nøjagtigt det samme som AS og narko ( uden at komme for meget ind på sammenligning mm.) Rigtig mange mennesker slipper godt fra at tage dette, men engang i mellem klapper fælden og et par stykker ryger i svinget. Kan vi være tjent med at sælge sådanne produkter på de danske varerhylder ?

Helt enig!

Hvis der er skadelige bivirkninger, om de så rammer 50 % eller 5 % af brugerne, så skal pillerne naturligvis ikke være lovlige.
Folk skal helst ikke begynde at dø i massevis før der bliver grebet ind.

Og mht. Operation X (hvilket jeg går ud fra er dét program I refererer til) - Selvfølgelig er det lidt ensidigt nogle gange, og belyser mest emnet fra de negative sider. Men jeg tror nu ikke at de ville sende noget der var løgn og latin. En hvis pålidelighed må der dog ligge deri.

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Alting har bivirkninger, og alting kan give en dødelig udgang ved forkert brug - eller/og i for store mængder, så at bruge det argument holder ikke.

Næste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster