Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rambo-Ringsted skrev:Der kommer en video i denne uge hvor i får en god ide til en tung maveøvelse

Moody skrev:normale situps med belastning bliver hurtigt sværere at forsætte en progression i, jeg endte med at få ondt i nakken og armene af at holde vægtskiver bag ved nakken
når man rammer ca. 20 kg og kan tage omkring de 15-20 reps så begynd med nogle meget sværere øvelser... mulighederne er uendelige men laver selv meget dragon flags, standing evil wheel, (hanging leg ups?) osv
med maveøvelser vil jeg påstå at en ting mange glemmer er at der ligger et stort uudnyttet hypertrofipotentiale i begrænsning af belastning ligeså meget som accelerationen

Rambo-Ringsted skrev:Moody tro mig. det er slet ikke svært at blive ved med at have progression i sit-ups overhovedet. man skal bare træne rigtigt. Det viser jeg i den lille video jeg får lavet på torsdag.
Jeg tror at dine problemer med ondt i nakke og arme skyldes at du holder vægten bag nakken - det har jeg selv prøvet og det er meget svært ikke, at komme til at trække for meget i skiverne og dermed nakken. Jeg syntes derfor det er bedre at placere vægten på brystet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster