Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

haha

T-Reder skrev:synes du ska tage dig sammen hamed og løfte lidt merehaha
Hvor har du dog været henne?

T-Reder skrev:det var da noget værre noget
men du får stadig trænet?

T-Reder skrev:vi skal lige træne sammen en dag makker
Jeg er gået igang med en omgang HST puha det er hårdt

Hey!
Jeg ville spørge om jeg skal tage de tunge sæt først og så tage vægt af hvis jeg nu ikke kan klare den samme vægt gennem alle sæt.
Eks.
Jeg kører 4x6 i bænk. 2 sæt med 47,5 kg og 2 sæt med 50 kg. Synes I så at jeg skulle starte ud med 50 kg og så gå ned til 47,5 kg hvis jeg ikke kan klare det?

Friche skrev:Det er fint nok at tage lidt kilo af for at kunne gennemføre sættene, så kan du øge stille og roligt indtil du kan klare de 4*6 med den planlagte vægt. Hvis du kører den omvendt risikerer du at trætte musklerne unødvendigt meget inden du kommer til de tunge sæt som er dem du responderer bedst på. Så start med de 50 kilo og tage de sæt du kan med den vægt og så tag evt lidt af i det sidste/de to sidste

Friche skrev:1) Ja, normalt tager man mere i kv dl end i rumænsk hvis vi snakker 1rm. Men rumænsk er bedst egnet til at køre reps med, så den ville jeg vælge istedet for kv.
2) Tja, det er svært at lave en direkte sammenligning fordi der altid er modstand i kabeltrisserne osv, så bare tag den du bedst kan lide.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster