Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Nu har jeg ikke lige set udsendelsen - men tror det er sådan noget hormonel substitutionsbehandling (HRT) - hvor personen regelmæssig får injekteret en mængde testosteron, så mængden af testosteron er lige så stor som en rask 25 årige mand. Det er intet med doping at gøre - det er terapi

Egebo skrev:Bay skrev:Nu har jeg ikke lige set udsendelsen - men tror det er sådan noget hormonel substitutionsbehandling (HRT) - hvor personen regelmæssig får injekteret en mængde testosteron, så mængden af testosteron er lige så stor som en rask 25 årige mand. Det er intet med doping at gøre - det er terapi
Manden fik testosteron en gang ugenligt, og væksthormon dagligt, samt 41 daglige piller af forskellige vitaminer, mineraler, osv.
Kernen i udsendelsen var nemlig at han efter 3 uger var ved lægetjek for at blive tjekket, og han sædkvalitet var 0, plus hans lever var i overhængende fare for at få varige men.

Bay skrev:Testosteron mængden ændre ikke på sædkvaliteten![]()
De må have gjort et eller andet forkert - HRT er meget udbredt i USA og uskadelig. Du laver jo ikke et unaturlig højt testosteron miljø som ved doping - altså jo du øger mængden, men ikke i samme volsomme grad - bare til samme niveau som en ung mand. Når det engang kommer til DK og jeg bliver en gammel mand, så vil jeg også helt klart bruge det.

Egebo skrev:Bay skrev:Testosteron mængden ændre ikke på sædkvaliteten![]()
De må have gjort et eller andet forkert - HRT er meget udbredt i USA og uskadelig. Du laver jo ikke et unaturlig højt testosteron miljø som ved doping - altså jo du øger mængden, men ikke i samme volsomme grad - bare til samme niveau som en ung mand. Når det engang kommer til DK og jeg bliver en gammel mand, så vil jeg også helt klart bruge det.
Skal ikke kunne sige præcis hvad de har gjort galt.
derfor jeg gerne vil se udsendelsen igen

slavers skrev:Tror du snakker om Morgan spurlock´s dokumentar serie 30 days. Der er en episode der hedder Anti Aging som måske er den du tænker på.

slavers skrev:Hvis du kender et sted hvor man kan uploade filer på 300mb, så kan jeg ligge afsnittet op til dig, hvis det har interesse?

Egebo skrev:slavers skrev:Hvis du kender et sted hvor man kan uploade filer på 300mb, så kan jeg ligge afsnittet op til dig, hvis det har interesse?
Har selv fundet det af andre veje

slavers skrev:Hvis du kender et sted hvor man kan uploade filer på 300mb, så kan jeg ligge afsnittet op til dig, hvis det har interesse?

slavers skrev:well afsnittet kan nok findes på diverse torrents sider.

WILD-ZYC skrev:et styks link. men det er hele 1 season - http://thepiratebay.org/tor/3359782/30_days_-_Season_1

HRT er ikke uskadeligt. Den fornemmeste grund til at mænd dør tidligere end kvinder er testosteron, og at holde et højt niveau af det hele livet vil unægteligt kunne ses på cancerincidensen, især prostata. HGH er også en synder i den sammenhæng.De må have gjort et eller andet forkert - HRT er meget udbredt i USA og uskadelig. Du laver jo ikke et unaturlig højt testosteron miljø som ved doping - altså jo du øger mængden, men ikke i samme volsomme grad - bare til samme niveau som en ung mand. Når det engang kommer til DK og jeg bliver en gammel mand, så vil jeg også helt klart bruge det.

Bay skrev:Testosteron mængden ændre ikke på sædkvaliteten![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster