Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Malke skrev:Det hvert måltid tager måske 5 min ekstra at tilberede ved at man vejer ingredienserne, og så tager det 10min at taste ind i et program.
Sjovt at folk gøre så meget ud at deres træning, men ikke vil bruge tid på kosten![]()
Jeg kan forstå at hjemmeboende teenagedrenge ikke har fuld rådighed over hvad der bliver serveret på aftensbordet - dengang jeg selv boede hjemme, der regnede jeg med ca 500-600kcal pr aftensmåltid og så regnede jeg resten af dagens måltider ud

Farver skrev:Det tager jo også noget tid for en nybegynder som mig at beregne mig frem til, hvordan jeg præcis for 3400kcal (bulk) på træningsdage og 144g protein.. Men hvor kan man downloade et program henne?

Farver skrev:Malke skrev:Det hvert måltid tager måske 5 min ekstra at tilberede ved at man vejer ingredienserne, og så tager det 10min at taste ind i et program.
Sjovt at folk gøre så meget ud at deres træning, men ikke vil bruge tid på kosten![]()
Jeg kan forstå at hjemmeboende teenagedrenge ikke har fuld rådighed over hvad der bliver serveret på aftensbordet - dengang jeg selv boede hjemme, der regnede jeg med ca 500-600kcal pr aftensmåltid og så regnede jeg resten af dagens måltider ud
Jeg vil jo vildt gerne gøre meget ud af kosten, men mors mad bliver jo serveret de fleste dage, og resten af dagene arbejder jeg på McDonalds, så der går tiden jo med tunsalat eller lignende.
Det tager jo også noget tid for en nybegynder som mig at beregne mig frem til, hvordan jeg præcis for 3400kcal (bulk) på træningsdage og 144g protein.. Men hvor kan man downloade et program henne?

Malke skrev:Farver skrev:Malke skrev:Det hvert måltid tager måske 5 min ekstra at tilberede ved at man vejer ingredienserne, og så tager det 10min at taste ind i et program.
Jeg vil jo vildt gerne gøre meget ud af kosten, men mors mad bliver jo serveret de fleste dage, og resten af dagene arbejder jeg på McDonalds, så der går tiden jo med tunsalat eller lignende.
Det tager jo også noget tid for en nybegynder som mig at beregne mig frem til, hvordan jeg præcis for 3400kcal (bulk) på træningsdage og 144g protein.. Men hvor kan man downloade et program henne?
Hvis målet er masse, så behøver du (næsten) ikke at tælle kcal - der skal virkelig bare proppes i sækken! I starten er det dog meget godt lige at tælle kcal, for at have en idé om hvor mange kcal, protein, carb og fedt der er i de forskellige fødevarer
Jeg bruger selv et online kostprogram til tider: [url]madital.dk[/url]

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster