Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 932
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 930

Følg bodybuilding.dk på

ulige lange ben!

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle

Nogen der har med sko indlæg, og hvor effektivt det er til at udligne længde forskelle på ens ben?

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

ja jeg har en klods på en centimeter i min venstre sko.. Og den har da afhjulpet mine problemerhofte, ryg en lille smule. Men godt er det ikke. Men det er jo så heller ikke kun af ben længde forskellen at jeg har mine problemer. Så jeg vil helt klart sige at hvis du har over en halv cm så skal du til at overveje om ikke det var en ide:)
Imellem 'klog' og 'smart' skal der betales bompenge i form af tæsk!

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 2.00

Jeg har en benlængde forskel på næsten 3 cm (venstre er kortest) som tydeligt ses når jeg går på bare tær hvis man lige lægger mærke til det. Jeg har en kile på 2-2,5 cm (kan ik lige huske præcist) i skoen som jeg har liggende under sålen for ikke at slide den for hurtigt op. Jeg kan ikke gå i fodtøj uden at den er i, jeg får simpelthen hurtigt ondt i ryggen.

Hvis du har en forskel, så få dig et indlæg. Det er en lidelse der ikke kan gøres noget ved på andre måder. Du kan ikke træne det væk, gå anderledes så du slider mindre på din ryg eller hofte.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

mange tak for begge svar !

min forskel er på 1.5 cm

er det forresten standard at man får en "kile" i modsætning til et almindeligt såle-indlæg?

THIBAUDEAU skrev:ja jeg har en klods på en centimeter i min venstre sko.. Og den har da afhjulpet mine problemerhofte, ryg en lille smule. Men godt er det ikke. Men det er jo så heller ikke kun af ben længde forskellen at jeg har mine problemer. Så jeg vil helt klart sige at hvis du har over en halv cm så skal du til at overveje om ikke det var en ide:)

Af ren nysgerrighed, hvad har du ellers af problemer?

Wolfpack skrev:
THIBAUDEAU skrev:ja jeg har en klods på en centimeter i min venstre sko.. Og den har da afhjulpet mine problemerhofte, ryg en lille smule. Men godt er det ikke. Men det er jo så heller ikke kun af ben længde forskellen at jeg har mine problemer. Så jeg vil helt klart sige at hvis du har over en halv cm så skal du til at overveje om ikke det var en ide:)

Af ren nysgerrighed, hvad har du ellers af problemer?

jamen jeg siger ikke jeg har andre problemer.. Jeg døjer bare med smerte i ryg, højre hofte og højre knæ. Grundet en trafik ulykke sidste år. Så inden jeg kørte galt var mine ben lige lange, og jeg var sund rask. Men på grund af brud forskellige steder har forlænget højre ben og givet mig smerte i ryg hofte og knæ.
Imellem 'klog' og 'smart' skal der betales bompenge i form af tæsk!

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 2.00

Jeg har også selv en forskel på lidt over 1 cm og jeg går ingen steder uden indlæg i skoen. Det har hjulpet lidt på smerterne i ryggen og lænen men det får det ikke til at forsvinde. En fysioterapeut sagde til mig "Forstil dig du konstant går med den ene fod på en kantsten der er 1cm høj". God idé at skaf et indlæg! :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 120.00

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster